Volt már itt a blogon a Scion, így hát következzen most a Toyota! Variációk egy témára, megmutatom, mit csinál a Tomica máshogy, mint a Hot Wheels, legalábbis igyekszem:
Bizonyos szempontból több, máshonnan nézve azonban kevesebb, mint a Hot Wheels megoldása. Több, mert nyithatók például az ajtók, szebb az első alsó rács, kifestették rajta nem csak az első lámpákat, hanem a hátsókat is (a HW hátulról úgy néz ki, mintha ráborult volna a festékes vödör), külön műanyagból alakították ki rajta a hátsó légterelőt, illetve rugózik. Belül is szép, de szőke voltam, mert a nyitott ajtós képet rossz oldalról készítettem ;) Limited kivitelben egyébként oldalsó visszapillantókkal is rendelkezik a sok egyéb csicsa mellett. Klasszak a kerekei is, de talán egy mérettel lehetnének nagyobbak (tudom, nem lehetnének, mert ez Tomica szabvány-kerék), és hát akkor itt előz be talán a Hot Wheels - az ugyanis baromi dögös! A japánok (= kínaiak) a hátsó kerékívek alatti kis ívet is ellustálkodták, de szerintem itt inkább a kerékméret a döntő, olyankor, amikor a HW képes négy ugyanakkorát egy autó alá tenni, ritkán hibázik, ennél a kisautónál is nagyon ráérzett, mi néz ki alatta jól. Tévedés ne essék, nem akarom ekézni a Tomicát, mert tetszik, de egy tökéletes világban a kettőből lehetne egy sokkal jobb kisautót összegyúrni...
Utolsó kommentek