Ha eltévedtél volna

Kis kattintás, nagy öröm!

Címkék

ambulance (39) bogár (144) bond (26) burago (17) carspotting (782) cikk (6) coca cola (3) corgi (57) darda (2) dickie (3) dinky (5) ebay (7) eladó (16) ertl (3) film (183) filmhíradó (11) greenlight (8) grell (8) guisval (3) helikopter (21) hellókarácsony (17) honda (77) hot wheels (420) husky (1) ites (2) jada toys (8) játék (77) johnny lightning (32) kártya (5) könyv (9) lego (179) lledo (2) maisto (35) majorette (117) matchbox (462) mercedes (83) military (86) moszkvics (4) muscle (260) mustang (94) noname (59) norev (23) picasso (39) playart (6) police (238) polistil (12) realtoy (24) reklám (144) retro (869) revell (1) schuco (5) siku (72) solido (3) stahlberg (9) star wars (164) subaru (5) superkings (20) suzuki (8) taxi (23) tomica (90) toyota (10) vatera (8) volkswagen (372) volvo (123) vw (363) welly (16) wish (10) yamaha (9) zene (92)

Utolsó kommentek

  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: A rendőrök is ezt javasolták először, de megnéztem Rikárdó adatlapját, és olyan sittes kalandokról mesélt, hogy inkább nem mertem megadni neki a nevem és a telefonszámom - ezt elm... (2024.03.09. 20:41) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: @RÁJEN: hát ismerve a rendőrség működését... én valószínűleg bejelentkeztem volna vevőként és az átvételhez hívtam volna a rendőröket. Persze lehet, hogy csak postázva vállalta volna a nyomorult, ak... (2024.03.09. 11:09) KTM Chicago v2
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: Hát ne tudd meg, de pár nappal a lopás után feltűnt a bringám (megszokásból írtam így, holott már sajnos ugye nem az enyém) a marketplace-en, egy Rikárdó árulta elég kedvező áron,... (2024.03.08. 18:53) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: 1. Lopott bringák sorsa (rendőrségi info szerint) a legtöbb esetben, hogy alkatrészként adják tovább. 2. Black&decker??? Szerintem vegyél egy lakatot azt az izét meg... felejtsd el! ;) Kryptonit... (2024.03.04. 18:20) KTM Chicago v2
  • Ződ2000: @RÁJEN: Mondjuk a 959 egy elég stabil műszaki alap volt a Dakarra... :) (2024.02.19. 19:29) Válogatás a 80-as évek legnagyobb slágereiből Vol 2.
  • Utolsó 20

SIZE DOES MATTER

RÁJEN 2009.06.12. 09:32

Alapvetően az 1:64 körüli méretarányú kisautókat gyűjtögetem, illetve van jó pár 1:43-as körüli is, ezektől nemigen térek el. Mármint saját szándékból. Előfordulnak azonban kivételek. A jó múltkor fdoki jóvoltából hozzájutottam egy remek kis Mustang GT rendőrhöz, Jada és 1:32-es. Halkan jegyzem meg, hogy hátrahúzós is, de ez szerencsére nem ront az élményen. Merthogy vizuálisan élmény a kis gép, nagyon igényes.

Úgy gondoltam, megérdemel egy párt, így az ebay-en találtam egy nagyon hasonló stílusú Camarót, amire lecsaptam, főleg hogy igen baráti áron kínálták. Igen ám, de a csomag kinyitásakor nagy meglepetés ért: az autó nem 1:32-es, hanem 1:24-es méretarányú. Hoppá. Óriási. Ezt az elé tett HW Camaróval próbálom itt érzékeltetni:

Ez is Jada, és hihetetlenül részletes és igényes. És súlyos. Meg úgy általában elég vadul néz ki. Be sem fért rendesen a fehér hátterem elé...

Azért van egy ennél is nagyobb modellem még régről (1999), egy 1:18-as Bogaram, amit a Shuco készített és én egy volt kollégámtól kaptam. (Andrew-nál egy aranyról olvashattok itt.) Sajnos már apróságok itt-ott hiányoznak róla, de még mindig erre illik a legjobban a modell szó a gyűjteményemben, mint bármi másra: látszik a lelkiismeretes törekvés az igazi mind élethűbb lemásolására, ajtók nyílnak, sőt még kormányozhatók is az első kerekek!

És akkor a legfrissebbek: két Maisto Volkswagent sikerült lőnöm a vateráról, megint csak nagyon kellemetes áron, gyakorlatilag egy autó árában a kettőt. Mindkettő 1:24-es tuningverda, sok krómmal és szerénytelen ültetéssel. Már a Fastback-es posztban utaltam rá, hogy ha beújítok valami Maistót, akkor szólok. Hát most szólok. Alább:

A páros mindkét tagjának nagyon jól eltalálták a festését és a matricázását, és a durván peres gumik is sokat dobnak a szebb napokat látott autókon. A kombi (óppardon, Squareback) hátsó ablakai ki vannak buktatva, tehát nem hibásak, ha esetleg úgy tűnne a képről. Egy TL-t még jó lenne beszerezni melléjük, de ha nem sikerül, az sem tragédia, ketten is szépek.

Na, szép napot, jó hétvégét!

Címkék: volkswagen mustang bogár police vw muscle maisto jada toys schuco

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szirszarjaim.blog.hu/api/trackback/id/tr851180462

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sam. Joe · http://www.matchboxmemories.hu 2009.06.12. 13:20:43

Csak azok a felnik! Csak azok ne lennének rajtuk! Brrr...

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2009.06.12. 15:18:24

@Sam. Joe: :D Eljárt felettünk az idő... A VW-eken lévőket még akár meg is tudom ideologizálni (jó, a szélességüket nem), ugyanis élőben is gyakran láttam lepolírozott Porsche fuchs felnikkel szerelt verdákat:
images.google.hu/images?hl=hu&q=porsche+fuchs&gbv=2&aq=f&oq=

LlamaDalai 2009.06.23. 17:02:09

Aki tunningolni akarja a VW-jét, annak kábé a porsche kerék az ideális. Amcsiban rengeteg porsche felnit raknak még a busz alá is. Így megy ez odaát. Az európer meg berzenkedik.
Én a mostan divatos böszme nagy felniket, meg mindimál vastag gumikat nem szeretem. Pont ezt rovom fel mindig a Maistonak is (természetesen csak képletesen, nem vagyok beszélőviszonyban a céggel :D). Ez is valamiféle bolondéria odaát.
Az Overhaulinban is állandóan ilyen rémségeket pakolnak fel.
www.buscatuning.com/blog/fotos/marcas/dodge/challenger/doge-challenger-chip-foose.jpg
Mondjuk Foose stílusáért amúgy sem vagyok túlságosan oda.

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2009.06.23. 17:10:53

@LlamaDalai: Tuning-kérdésekben egyáltalán nem vagyok otthon, de abban egyetértek, hogy a retró fogalmába soroható autókon nem mutatnak jól az extrém peres gumik. Bolondéria lehet tényleg, talán majd egyszer elmúlik ;)

LlamaDalai 2009.06.23. 18:02:46

Néha sírni tudnék, amikor látom, hogy milyen felniket szednek le az autókról, és mik kerülnek végül rá. Ennyiből Barry White többre tartom (megy még a sorozata a Discoveryn, bár már jelentősen ritkábban, mint anno). Ő valahogy autentikusabb izomautókat tervez.
A porsche felni pontosan illeszkedik a VWkre, mivel ugye egy a gyártójuk. Amúgy már az gyalázat, hogy mára amcsiból kell hozatni a bogarakat, meg a buszokat, mert ott több van, mint az öreg kontinensen :(.

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2009.06.23. 18:19:24

@LlamaDalai: Sajnos ez a probléma engem nem érint :(
süti beállítások módosítása