Ha eltévedtél volna

Kis kattintás, nagy öröm!

Címkék

ambulance (39) bogár (144) bond (26) burago (17) carspotting (782) cikk (6) coca cola (3) corgi (57) darda (2) dickie (3) dinky (5) ebay (7) eladó (16) ertl (3) film (183) filmhíradó (11) greenlight (8) grell (8) guisval (3) helikopter (21) hellókarácsony (17) honda (77) hot wheels (420) husky (1) ites (2) jada toys (8) játék (77) johnny lightning (32) kártya (5) könyv (9) lego (179) lledo (2) maisto (35) majorette (117) matchbox (462) mercedes (83) military (86) moszkvics (4) muscle (260) mustang (94) noname (59) norev (23) picasso (39) playart (6) police (238) polistil (12) realtoy (24) reklám (144) retro (869) revell (1) schuco (5) siku (72) solido (3) stahlberg (9) star wars (164) subaru (5) superkings (20) suzuki (8) taxi (23) tomica (90) toyota (10) vatera (8) volkswagen (372) volvo (123) vw (363) welly (16) wish (10) yamaha (9) zene (92)

Utolsó kommentek

  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: A rendőrök is ezt javasolták először, de megnéztem Rikárdó adatlapját, és olyan sittes kalandokról mesélt, hogy inkább nem mertem megadni neki a nevem és a telefonszámom - ezt elm... (2024.03.09. 20:41) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: @RÁJEN: hát ismerve a rendőrség működését... én valószínűleg bejelentkeztem volna vevőként és az átvételhez hívtam volna a rendőröket. Persze lehet, hogy csak postázva vállalta volna a nyomorult, ak... (2024.03.09. 11:09) KTM Chicago v2
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: Hát ne tudd meg, de pár nappal a lopás után feltűnt a bringám (megszokásból írtam így, holott már sajnos ugye nem az enyém) a marketplace-en, egy Rikárdó árulta elég kedvező áron,... (2024.03.08. 18:53) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: 1. Lopott bringák sorsa (rendőrségi info szerint) a legtöbb esetben, hogy alkatrészként adják tovább. 2. Black&decker??? Szerintem vegyél egy lakatot azt az izét meg... felejtsd el! ;) Kryptonit... (2024.03.04. 18:20) KTM Chicago v2
  • Ződ2000: @RÁJEN: Mondjuk a 959 egy elég stabil műszaki alap volt a Dakarra... :) (2024.02.19. 19:29) Válogatás a 80-as évek legnagyobb slágereiből Vol 2.
  • Utolsó 20

Transzi

RÁJEN 2009.10.05. 09:18

Na, ettől most elmenekülnek a csajok és nyugodtan beszélhetünk a - Transformersről!

Űrdongónál írtam, hogy Racsni még a listán van, illetve keseregtem, hogy a régi Camaro is nagyon kéne. Hát az van, hogy már be tudok róluk számolni, és utalva az alábbi 3 fontos poszt kommentjeiben folyt beszélgetésre a jó üzletekről, el kell mondjam, hogy a duplát nagyon drágán vettem meg, le sem merem írni, mennyiért. Szerencsére Ratchet filléres biznic volt. Ráadásul ez már valóban áttranszformálható robottá. Nem annyira egyszerű, mert itt-ott szorul, nyekeg, de ez még mindig jobb, mintha túl laza lenne.

A képeken is látszik, hogy ebben a méretarányban (1:64 kábé) nem lehet csodát csinálni. Illetve nyilván lehet, ha mondjuk Japánban tervezték volna és gyártanák, akkor még egy működő távirányításos helikopter is belefért volna, de Kínában ennyire tellett. Összességében azért tetszik, jópofa játék ez is. Bár a H2 továbbra sem a kedvencem...

A dupla csomagban szereplő két járgány azonban Űrdongóhoz hasonlóan nem átalakítható, hanem az RPMS-sorozatból valók. A csomag a régi alakú Camaro mellett a Barricade nevű Álcát tartalmazza, modern Mustang rendőrautó formájában. Releváns videó a Camarós poszt végén.

Nem bontottam ki, de minden bizonnyal műanyag mind a kettő. Az arányok egy kicsit talán rajzfilmesek, de összességében könnyen felismerhetők, mit akarnak ábrázolni. A Hasbróra jellemző, hogy a csomagolás sokkal grandiózusabb, csilivili, sok kép, vagány tipó, mozgalmas az egész, tényleg egy komoly készletnek néz ki, de ha kibontanám, kiesne belőle két mekis minőségű műanyagautó. Így meghagyom bontatlanul, hogy az illuzió megmaradjon :) Íme az autók, már amennyire láthatók:

Nagyon szimpatikus, hogy a Camaro első és hátsó kerekei különböznek, pont mint a filmben. Na és mi van a gonosz rendőr oldalára írva a To serve and protect helyére? To punish and enslave. Óriási. Szép hétfőt!

Címkék: film mustang police muscle noname

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szirszarjaim.blog.hu/api/trackback/id/tr601428395

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mbx porsche · http://matchboxmemories.hu 2009.10.05. 16:02:56

Gyermekkoromban összesen kétféle MB méretű Transformerst láttam. Az egyik egy fehér mentő volt, arra emlékeztet Racsni. Mondjuk az jobban is tetszik, bár már van, hogy 20 éve nem láttam olyat.

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2009.10.05. 16:15:57

@pman: Jaja, nekem is rémlik egy ilyesmi: http://i.ebayimg.com/04/!BY54Nqw!mk~$(KGrHgoOKjQEjlLmQu1cBKkEGZl0pQ~~_12.JPG
És régen volt Űrdongó Bogárból is: charris.files.wordpress.com/2007/07/transformers.jpg

mbx porsche · http://matchboxmemories.hu 2009.10.05. 17:07:14

@RÁJEN: Speciel nem erre gondoltam, ez nagyon tuti. Szerintem az valami szoc remek lehetett, jóval egyszerűbb kivitelezéssel.
süti beállítások módosítása