Ha ez eredeti posztban nem tűnt volna fel, akkor mondom, hogy erősen hiányoztak belőle a Hot Wheels járgányai, már ami a kurrens Z-t illeti. Hát nem hagytam annyiban, kétszeresen is pótoltam a hiátust. Az első egy mezei kivitel, sima ezüst, utcai. (Amit egyébként ma már nem olyan egyszerű beszerezni.)
Nem rugózik, nem nyílik semmije, ellenben az újkori MB-okat idéző lámpafestést kapott elöl. Jól is áll neki a ferde szem. A formával sincs bajom, bár ha nagyon szőrözni akarnék, és már miért ne, akkor azt mondanám, kicsit mintha túl hosszúra sikeredett volna a járgány. Például ehhez képest. No nem zavaró mértékben, és az is lehet, hogy ez csak egy érzés.
A duplaküllős csillagfelni jól áll a Nissannak, a sötétített ablakok is, és ott a kis HW-matrica hátul, amivel eddig csak a Corgi-remake-eken találkoztam.
A második versenyzőnk már vadabb egy kicsit: komoly spoilerek, szerénytelen szélesítés, matt fényezés, sportos festés, állat kerekek, durvanagy szárny, brutális kipufogók jellemzik. Ez a példány a Hot Wheels Shopból érkezett, de elő-előfordul helyenként IRL is:
Érdekes, hogy ennek az arányai valahogy az én szememben közelebb vannak a valósághoz, mint a fenti utcai autóé. Rövidebb, mokányabb. Alacsonyabb mondjuk lehetne. Ebben az esetben egyébként nem hiányolom a lámpák pigment-hiányát, jutott festék bőven oda, ahova kell egy versenygépnél.
Még egy (nem annyira) érdekesség: az alsót napra pontosan egy hónnappal korábban fotóztam le, mint a felsőt. És természetes fényt használtam, semmi egyebet. Ezt el kellett mondanom...
Másból is érkezett pótlás, majd később meg is írom. Na jó, elárulom: Mazda az illető.
Utolsó kommentek