Ha eltévedtél volna

Kis kattintás, nagy öröm!

Címkék

ambulance (39) bogár (144) bond (26) burago (17) carspotting (782) cikk (6) coca cola (3) corgi (57) darda (2) dickie (3) dinky (5) ebay (7) eladó (16) ertl (3) film (183) filmhíradó (11) greenlight (8) grell (8) guisval (3) helikopter (21) hellókarácsony (17) honda (78) hot wheels (420) husky (1) ites (2) jada toys (8) játék (77) johnny lightning (32) kártya (5) könyv (9) lego (180) lledo (2) maisto (35) majorette (117) matchbox (462) mercedes (83) military (86) moszkvics (4) muscle (260) mustang (94) noname (59) norev (23) picasso (40) playart (6) police (238) polistil (12) realtoy (24) reklám (144) retro (869) revell (1) schuco (5) siku (72) solido (3) stahlberg (9) star wars (165) subaru (6) superkings (20) suzuki (8) taxi (23) tomica (90) toyota (10) vatera (8) volkswagen (372) volvo (123) vw (363) welly (16) wish (10) yamaha (9) zene (92)

Utolsó kommentek

  • RÁJEN: @Sam. Joe: Örülök, hogy tetszik, nekem is bejön, és hihetetlen, mennyire más az autó kiállása így. (2024.04.08. 18:43) Megvan az arany!
  • Sam. Joe: Teljesen jó!!! Teljesen kielégítő a szakmunka, jó a szín, szép a felni, és szerintem ez a ballonos kaucsuk pont hogy NAGYON jól áll neki! "Gute Arbeit, Soldat!" (2024.04.06. 14:25) Megvan az arany!
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: A rendőrök is ezt javasolták először, de megnéztem Rikárdó adatlapját, és olyan sittes kalandokról mesélt, hogy inkább nem mertem megadni neki a nevem és a telefonszámom - ezt elm... (2024.03.09. 20:41) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: @RÁJEN: hát ismerve a rendőrség működését... én valószínűleg bejelentkeztem volna vevőként és az átvételhez hívtam volna a rendőröket. Persze lehet, hogy csak postázva vállalta volna a nyomorult, ak... (2024.03.09. 11:09) KTM Chicago v2
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: Hát ne tudd meg, de pár nappal a lopás után feltűnt a bringám (megszokásból írtam így, holott már sajnos ugye nem az enyém) a marketplace-en, egy Rikárdó árulta elég kedvező áron,... (2024.03.08. 18:53) KTM Chicago v2
  • Utolsó 20

Tripla update (nem Norbitól)

RÁJEN 2010.03.22. 13:00

Három korábbi posztomhoz csatlakoznék, az egyikben egy Renault 5-öst mutattam, a másikban egy Peugeot 205-öst, a harmadikban pedig egy Citroent. Mindhárom típus vitathatatlanul beírta magát az autózás történelemkönyvébe, amit mi sem bizonyít jobban, mint hogy kicsiben is több értelmezésük született. Kezdjük az elején:

Az R5 Matchbox-verziója sohasem tetszett úgy igazán. És ez a Matchbox hibája. Ugyanis nem kapott semmilyen rugózást, ellenben erősen billeg (biztos a Koni lengéscsillapítók a hibásak). Nem gondolnám, hogy ez egyedi hiba az én példányomnál, határozottan emlékszem, hogy ez gyerekkoromban is zavart, amikor egy metálkék változatot volt szerencsém birtokolni. Pedig jobb sorsra érdemes darab ez a MB kínálatában, jó a formája, jók az arányai, és nyílik a hátulja:

Az enyém kicsit viharvert, és bár régebben megvan, most csak a fotók kedvéért bontottam ki. Made in England ráadásul, és úgy egyébként abszolút hibátlan példány. Rallye Le Car lévén fontos, hogy a vonóhorog is tökéletes rajta!

A másik mai delikvens tehát egy másik Peugeot 205-ös, ezúttal egy civil változat a Norev elképzelése alapján, de azért nem a full fapad verzió, hanem a Gti.

A Norevtől nem meglepő módon igényes, részletes, élethű modell érkezett. Ez is a Retro sorozatuk tagja, noha valószínűleg a legfiatalabb azok közül. Jól sikerült, na:

A korábban mutatott Matchbox (és Siku) mellé szerencsére a fenti Pözsóval párban sikerült beszereznem végre a sárgakerekű Citroen 15CV-t is a Norevtől, íme:

Kábé ugyanakkorák. A Norev egy kicsit "sportosabb".

Itt hadd ragadjam meg az alkalmat, hogy hirdessem egy kicsit a Norev boltot, új üzletük nyílt a MOM Parkban!

Na, szép napot, jó hetet, jó időt!

Címkék: matchbox norev

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szirszarjaim.blog.hu/api/trackback/id/tr681859020

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tommi 2010.03.22. 17:27:21

A Pug nekem is megvan. Annyira illúziórombolónak tartom a fix tengelyes megoldást (értsd: Nem egymástól függetlenül forognak az egy tengelyen lévő kerekek.), hogy bánom, hogy megvásároltam.

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2010.03.22. 17:28:05

@Tommi: Nekem szerencsére ezzel semmi bajom ;)
süti beállítások módosítása