Három korábbi posztomhoz csatlakoznék, az egyikben egy Renault 5-öst mutattam, a másikban egy Peugeot 205-öst, a harmadikban pedig egy Citroent. Mindhárom típus vitathatatlanul beírta magát az autózás történelemkönyvébe, amit mi sem bizonyít jobban, mint hogy kicsiben is több értelmezésük született. Kezdjük az elején:
Az R5 Matchbox-verziója sohasem tetszett úgy igazán. És ez a Matchbox hibája. Ugyanis nem kapott semmilyen rugózást, ellenben erősen billeg (biztos a Koni lengéscsillapítók a hibásak). Nem gondolnám, hogy ez egyedi hiba az én példányomnál, határozottan emlékszem, hogy ez gyerekkoromban is zavart, amikor egy metálkék változatot volt szerencsém birtokolni. Pedig jobb sorsra érdemes darab ez a MB kínálatában, jó a formája, jók az arányai, és nyílik a hátulja:
Az enyém kicsit viharvert, és bár régebben megvan, most csak a fotók kedvéért bontottam ki. Made in England ráadásul, és úgy egyébként abszolút hibátlan példány. Rallye Le Car lévén fontos, hogy a vonóhorog is tökéletes rajta!
A másik mai delikvens tehát egy másik Peugeot 205-ös, ezúttal egy civil változat a Norev elképzelése alapján, de azért nem a full fapad verzió, hanem a Gti.
A Norevtől nem meglepő módon igényes, részletes, élethű modell érkezett. Ez is a Retro sorozatuk tagja, noha valószínűleg a legfiatalabb azok közül. Jól sikerült, na:
A korábban mutatott Matchbox (és Siku) mellé szerencsére a fenti Pözsóval párban sikerült beszereznem végre a sárgakerekű Citroen 15CV-t is a Norevtől, íme:
Kábé ugyanakkorák. A Norev egy kicsit "sportosabb".
Itt hadd ragadjam meg az alkalmat, hogy hirdessem egy kicsit a Norev boltot, új üzletük nyílt a MOM Parkban!
Na, szép napot, jó hetet, jó időt!
Utolsó kommentek