A jó múltkor megkezdett, majd a Volvo 480 ES-sel félbehagyott 700 forintos kvázi minisorozatom újabb eleddig be nem mutatott tagja következik, nevezetesen egy jó Ford Thunderbird. No nem az a szép, klasszikus fajta, hanem egy olyan, ami a típus már hanyatló idejéből való. Komolyan, ilyenkor sírni van az embernek kedve, hogy miért hagyták ezt a 10. generációra így elmenni. A 11. generációnál azért szemmel láthatóan igyekeztek visszahozni valamit a legendából, de számomra kifújt egy James Bond B-autóvá silányult próbálkozásként. Az 1989-től 1997-ig gyártott 10. generációs Thunderbird volt az első, amely nem volt V8-cal megvásárolható. WTF? (1991-ben visszakerült a listába a V8, de akkor is.) Na mindegy, hagyjuk a történelemórát, főleg hogy találtam egy olyan képet, amin az autó aránylag jól néz ki:
Kicsiben a Matchbox készítette el, és azt kell mondjam, nagyon tetszik! Ezerszer jobban, mint az igazi. Tömör gyönyör, kicsit elnagyolt, nagyon sportos, és nem csak a Turbo felirat miatt. Nem nyílik semmije, ráadásul csak igen kicsit rugózik, viszont vagány a színe és jól állnak neki a nyolclyukú felnik – mint mondjuk mindennek.
Sokat dob az autón az egyébként rendben lévő belső térből kialakított oldalsó sportcsík, és nagyon tetszik a kaszni színével harmonizáló piros (műanyag) alváz is. Nem beszélve a tegnapi Hondánál is kiemelt műanyag hátsó lámpákról... De mindez semmi, mert az alábbi videóért (a marketing hazájából) már megérte megírni ezt a posztot, sokkal jobban, mint a fenti Matchboxért!!!
UGYE??? :DDD
Utolsó kommentek