Naná, hogy Audi. És akkor itt utalnék vissza az LT-s poszt végén látható remek képre, megteremtve a folytonosságot két abszolút össze nem tartozó poszt között. És hogy ezt fokozzam, két autó szerepel majd a posztban, az egyik ugye ez az Audi, a másik viszont valami egészen más. És mégsem. Csak figyeljetek!
Tessék szépen lapozni!
A versenyautó történetét most nem fogom taglalni, helyette inkább egyből rátérek a Majorette által elkészített kisautóra. Nem a fent látható festést viseli, de a mintázatot mégis a valóság ihlette, emez:
Ha ismerősnek tűnik, az nem a véletlen műve, bizony szerepelt már itt a HB-s Audi, csak eggyel nagyobb méretben. A Majorette azonban egy érdekes utat választott a megvalósításhoz: a karosszériát többé-kevésbé élethűen lekövették, sőt futotta még olyan extrákra is, mint az első lámpák és ködlámpák, illetve a nyitható ajtók, de aztán ki tudja, miért, alátették a korábbról már ismert úthenger-kerekeket:
Már az imént linkelt posztban is jeleztem, hogy nekem ezzel nincs nagy bajom, ez az Audi azonban túl magas is lett így, valamit elszabhattak a franciák. Ami akkor látszik igazán jól, ha összehasonlítjuk mondjuk a Matchbox megoldásával:
Cserébe viszont a közepes beltérbe szép, élethű kormányt tettek. És akkor a belsővel kötnék át egy másik Majorette versenyautóra, amely kevésbé legendás, de nem ám kevésbé látványos darab a kisautók között: Citroen BX 4 TC. Ennek is átugrom az ismertetését, kezdem rögtön az állat vezetőülésekkel:
Pont annyival tetszik jobban az Audinál, mint amennyivel lejjebb ültették. Egyébként nagyjából ugyanazokkal az erényekkel bír, mint a kortárs Majorette-ek, és amiket nem írok le századjára. Folytatom inkább a külső fotókkal:
Hát igen, khm, ez is kopottas némileg, de hiányzott, mint egy falat kenyér, ha nyerek egyszer a lottón, ígérem, beszerzem új állapotban (de nem így). Nincs más hátra, be is fejezem pár ritka képpel az igaziról:
Szép napot!
Utolsó kommentek