Ha eltévedtél volna

Kis kattintás, nagy öröm!

Címkék

ambulance (39) bogár (144) bond (26) burago (17) carspotting (782) cikk (6) coca cola (3) corgi (57) darda (2) dickie (3) dinky (5) ebay (7) eladó (16) ertl (3) film (183) filmhíradó (11) greenlight (8) grell (8) guisval (3) helikopter (21) hellókarácsony (17) honda (77) hot wheels (420) husky (1) ites (2) jada toys (8) játék (77) johnny lightning (32) kártya (5) könyv (9) lego (180) lledo (2) maisto (35) majorette (117) matchbox (462) mercedes (83) military (86) moszkvics (4) muscle (260) mustang (94) noname (59) norev (23) picasso (40) playart (6) police (238) polistil (12) realtoy (24) reklám (144) retro (869) revell (1) schuco (5) siku (72) solido (3) stahlberg (9) star wars (165) subaru (6) superkings (20) suzuki (8) taxi (23) tomica (90) toyota (10) vatera (8) volkswagen (372) volvo (123) vw (363) welly (16) wish (10) yamaha (9) zene (92)

Utolsó kommentek

  • RÁJEN: @Sam. Joe: Örülök, hogy tetszik, nekem is bejön, és hihetetlen, mennyire más az autó kiállása így. (2024.04.08. 18:43) Megvan az arany!
  • Sam. Joe: Teljesen jó!!! Teljesen kielégítő a szakmunka, jó a szín, szép a felni, és szerintem ez a ballonos kaucsuk pont hogy NAGYON jól áll neki! "Gute Arbeit, Soldat!" (2024.04.06. 14:25) Megvan az arany!
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: A rendőrök is ezt javasolták először, de megnéztem Rikárdó adatlapját, és olyan sittes kalandokról mesélt, hogy inkább nem mertem megadni neki a nevem és a telefonszámom - ezt elm... (2024.03.09. 20:41) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: @RÁJEN: hát ismerve a rendőrség működését... én valószínűleg bejelentkeztem volna vevőként és az átvételhez hívtam volna a rendőröket. Persze lehet, hogy csak postázva vállalta volna a nyomorult, ak... (2024.03.09. 11:09) KTM Chicago v2
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: Hát ne tudd meg, de pár nappal a lopás után feltűnt a bringám (megszokásból írtam így, holott már sajnos ugye nem az enyém) a marketplace-en, egy Rikárdó árulta elég kedvező áron,... (2024.03.08. 18:53) KTM Chicago v2
  • Utolsó 20

Inbox hét 4. - Egyebek

RÁJEN 2010.12.02. 09:00

Ma elsőként egy Majorette, azaz a francia mecsboksz lesz a téma, azok közül is néhány érdekesebb darab. Illetve ez így csalás, nem mind olyan érdekes, de majd mondom. Az első egy rendőrségi vontató, amelynek a formája nagyjából talán mindenki számára ismerős, de a festése inkább más gyártók modelljeire jellemző:

Bizony, japán rendőr. A Blazer egyébként több verzióban is megjelent a Majorette kínálatában, sőt két tűzoltóval magam is rendelkeztem korábban, amiken túladtam, - és így el tudom mondani tapasztalatból, hogy ez is minden bizonnyal rendkívül jól rugózik, - de ez a darab marad, mert viszonylag különleges, nem mellesleg pedig állat jól néz ki :) Az alábbiak szerintem azonban sokkal megosztóbbak, mert ismerek nem egy, nem két kollégát, akiket a hidegrázás kerülget az úthengerkerekű Majorette kisautóktól, de olyat is, akinek ez bejön. Nem titok, én ez utóbbiak közé tartozom. Szóval két olasz csődör, amelyek közül azonban csak egyik jelvényén szerepel ló:

Ezeket a kisautókat többek között a vaterán is gyakorta látni, de többnyire csak kopott vagy kopottas állapotban, így, eredeti csomagolásukban viszonylag ritkának mondhatók, a hibátlan állapotukról nem is beszélve. És ha már úgyis elkezdtem összeszedegetni kicsiben a különböző Ferrarikat és Lamborghiniket, ezek sem maradhattak ki. Mint ahogy a Hasbro újabb kis duopakkja sem, amelyet a Tescóban zsákmányoltam tegnap, és a múltkor mutatott csomaghoz képest eltérő színekben tartalmazza a két átalakulásra képtelen Transformert, egy Autobotot és egy Álcát:

Vettem mást is, de arról majd máskor. Folytatom inkább két Sikuval, mert régóta akartam már róluk írni, de magukban nem tettek volna ki egy egész posztot, így most:

Az Opel Astra egy igen erősen hype-olt darab a Siku gyűjteményében, legalábbis Magyarországon, aminek az oka nyilvánvaló. A kisautóhoz választott színt nem mondanám telitalálatnak, a szigorúbb szemüvegemen keresztül egyenesen szarnak tűnik, de mivel ebből nemigen volt más, ezt kellett megvennem. Az Omega színe jóval decensebb, azt már egy valóságos autón is könnyen el tudnám képzelni. Hasonlóan a régebben mutatott újabbik Heteshez mindkét modellhez csomagoltak egy-egy kis műanyag közlekedési táblát, fokozandó a játék örömét. Méretben azonban sehogyse passzolnak, ezeknél még a Lego táblák is élethűbbek. Az Opel sosem kop el, ahogy azt mindannyian jól tudjuk, de a szívemhez továbbra is jóval közelebb állnak a VW kisautók, így akkor ezekkel folytatom, ezúttal a Maisto jóvoltából. De csak holnap.

Címkék: police majorette siku

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szirszarjaim.blog.hu/api/trackback/id/tr142457751

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mbx porsche · http://matchboxmemories.hu 2010.12.02. 11:22:53

Az lemaradt: A Majo Chevy alatti tasakban lehet tudni, hogy mi rejlik?

biker_kolee 2010.12.02. 15:24:26

Volt valami ilyesmi színű Astra gyárilag.

www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra_f/opel_astra_f_caravan_1.7_d_gl-4316748

Talán ő. De emlékszem még egy árnyalatra.

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2010.12.02. 18:17:18

@pman: Aha, szürkét sikerült, köszi az infót. A kis tasakban szerintem az a nedvességfogó kis gyöngy van, de ez csak tipp.
@biker_kolee: Aha, nekem is rémlett, de ez igaziban sem szebb :)

biker_kolee 2010.12.02. 18:28:30

@RÁJEN: Azt nem mondtam, hogy szép is. :)))

Dancergee · http://matchboxaddikt.blog.hu/ 2010.12.02. 20:53:55

Ez a Siku Astra Caravan szerintem fehérben lett volna a nyerő :)

A japán Majo Police az nekem teljesen új, eddig ilyet még nem láttam....(mondjuk zárt karosszériával nekem tetszetősebb a Blazer) Lassan télleg rá kell állni a japó vonalra.... :)

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2010.12.03. 09:58:15

@Dancergee: Rögtön rendőrben, mi? Kiskönyököm nem kéne??? :) Van odakint pár innen nézve kuriózum, a Majorette-ek közül főleg teherautókat láttam lokalizálva. De azok nekem nem nagyon kellenek...
süti beállítások módosítása