Ha eltévedtél volna

Kis kattintás, nagy öröm!

Címkék

ambulance (39) bogár (144) bond (26) burago (17) carspotting (782) cikk (6) coca cola (3) corgi (57) darda (2) dickie (3) dinky (5) ebay (7) eladó (16) ertl (3) film (183) filmhíradó (11) greenlight (8) grell (8) guisval (3) helikopter (21) hellókarácsony (17) honda (77) hot wheels (420) husky (1) ites (2) jada toys (8) játék (77) johnny lightning (32) kártya (5) könyv (9) lego (180) lledo (2) maisto (35) majorette (117) matchbox (462) mercedes (83) military (86) moszkvics (4) muscle (260) mustang (94) noname (59) norev (23) picasso (40) playart (6) police (238) polistil (12) realtoy (24) reklám (144) retro (869) revell (1) schuco (5) siku (72) solido (3) stahlberg (9) star wars (165) subaru (6) superkings (20) suzuki (8) taxi (23) tomica (90) toyota (10) vatera (8) volkswagen (372) volvo (123) vw (363) welly (16) wish (10) yamaha (9) zene (92)

Utolsó kommentek

  • RÁJEN: @Sam. Joe: Örülök, hogy tetszik, nekem is bejön, és hihetetlen, mennyire más az autó kiállása így. (2024.04.08. 18:43) Megvan az arany!
  • Sam. Joe: Teljesen jó!!! Teljesen kielégítő a szakmunka, jó a szín, szép a felni, és szerintem ez a ballonos kaucsuk pont hogy NAGYON jól áll neki! "Gute Arbeit, Soldat!" (2024.04.06. 14:25) Megvan az arany!
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: A rendőrök is ezt javasolták először, de megnéztem Rikárdó adatlapját, és olyan sittes kalandokról mesélt, hogy inkább nem mertem megadni neki a nevem és a telefonszámom - ezt elm... (2024.03.09. 20:41) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: @RÁJEN: hát ismerve a rendőrség működését... én valószínűleg bejelentkeztem volna vevőként és az átvételhez hívtam volna a rendőröket. Persze lehet, hogy csak postázva vállalta volna a nyomorult, ak... (2024.03.09. 11:09) KTM Chicago v2
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: Hát ne tudd meg, de pár nappal a lopás után feltűnt a bringám (megszokásból írtam így, holott már sajnos ugye nem az enyém) a marketplace-en, egy Rikárdó árulta elég kedvező áron,... (2024.03.08. 18:53) KTM Chicago v2
  • Utolsó 20

Civil Dodge Monaco

RÁJEN 2011.01.17. 09:00

A fórumon mostanában egy kicsit több szó esett egy konkrét autóról, mint a többiről, sőt pittlarennél is feltűnt az utóbbi időben néhány, és ez nem más, mint a Dodge Monaco. Azonban a megszokott rendőr-kivitelektől (lásd T. J. Hookert vagy a Terminatort) eltérően most egy civil verziót szeretnék mutatni, ami nagyjából ilyen:

Sem magamat, sem titeket nem fárasztalak a modelltörténettel, legyen annyi elég, hogy a poszt főszereplője egy 1977-es harmadik generációs Monaco, amely már a (talán leghíresebb) második generációhoz képest sokkal kisebbnek készült, ugyanis a hetvenes évek elején beütött a már itt is többször emlegetett energiaválság. Így rá is térhetünk a kicsire, ami ez esetben egy Johnny Lightning:

A választott szín szerintem tök jó, mert sok filmben ugyanilyenben láthatók az FBI legtitkosabb ügynökei, és a kivitelezésre sem lehet panasz. A "szokásos" Johnny Lightning-modellekhez képest egy kicsit nagynak tűnnek a felnik, de ennek mindössze annyi az oka, hogy maga az autó kisebb, ez abszolút MB-méret - már ha lehet ezt így mondani. A kisautó bal hátulján sajnos van egy kis ezüst festékfolt, de majd valahogy megpróbálom eltávolítani, ez gyári hiba, ugyanis magam csomagoltam ki a bliszteréből, miután megkaptam. Tetszik ez a kisgép, de nem jobban, mint a korábbi generációsok, amelyek az alábbi kivitelekben pihennek otthon a polcomon, bontatlanul:

Jók legyetek, szép napot!

Címkék: johnny lightning

9 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szirszarjaim.blog.hu/api/trackback/id/tr602576717

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sam. Joe · http://www.matchboxmemories.hu 2011.01.17. 17:09:27

Az aranyszínű az zseniális nyomozói verda, a rajtszámosért nem adtam volna a pénzt, a maradék csak szimplán prosti jó! 8-)

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2011.01.17. 17:36:25

@Sam. Joe: A versenyző autentikus szereplője a sorozatnak, legalább egy részben hasonló formában tűnt fel, ha találok róla képet, be is linkelem utólag. A "Camo Cruiser" a titkos kedvencem...

pittlaren · http://matchboxaddikt.blog.hu/ 2011.01.17. 21:48:31

Ó be szép! Bírom az ilyen, "fényhíd nélkül is tipikus rendőrautó" kivitelt. Fel is írom magamnak. A Camo Cruiser-re pedig már jóideje aspirálok...

Dancergee · http://matchboxaddikt.blog.hu/ 2011.01.17. 22:51:16

Tetszik. :)

Ez ugye a 11-es sorozat autója. Épp nemrég néztem , hogy a 12-es sorozatban is van egy Monaco, csak az ilyen vörösiszap szinű.

Meg van most egy világoskék is...na nekem ő kell :)

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2011.01.18. 09:02:30

@pittlaren: Bizony, annyira tipikus, főleg ebben a színben.
@Dancergee: na én ezt nem tartom számon, de én is láttam azt, amit írsz. A világoskék is szép, azt is néztem.

Tommi 2011.01.18. 20:00:51

@Dancergee: A vörösiszap-színű jöhetne. Csak nincs hozzá KEDVEM. ;-D

Tommi 2011.01.18. 20:02:16

Amúgy most nézem. Rájen, ennek nem nyílna a motorházfedele? Ha igen, fotót arról, mi van benne! :-D

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2011.01.18. 21:06:08

@Tommi: :D
Jut eszembe, nemsokára posztolok egy olyan autót, ami már nálad is szerepelt.
Megnéztem, szerintem nyitható az eleje, de mivel kis kocogtatásra nem nyílt ki, mint ahogy a többi szokott, nem erőltettem.
süti beállítások módosítása