Ha eltévedtél volna

Kis kattintás, nagy öröm!

Címkék

ambulance (39) bogár (144) bond (26) burago (17) carspotting (782) cikk (6) coca cola (3) corgi (57) darda (2) dickie (3) dinky (5) ebay (7) eladó (16) ertl (3) film (183) filmhíradó (11) greenlight (8) grell (8) guisval (3) helikopter (21) hellókarácsony (17) honda (77) hot wheels (420) husky (1) ites (2) jada toys (8) játék (77) johnny lightning (32) kártya (5) könyv (9) lego (180) lledo (2) maisto (35) majorette (117) matchbox (462) mercedes (83) military (86) moszkvics (4) muscle (260) mustang (94) noname (59) norev (23) picasso (40) playart (6) police (238) polistil (12) realtoy (24) reklám (144) retro (869) revell (1) schuco (5) siku (72) solido (3) stahlberg (9) star wars (165) subaru (6) superkings (20) suzuki (8) taxi (23) tomica (90) toyota (10) vatera (8) volkswagen (372) volvo (123) vw (363) welly (16) wish (10) yamaha (9) zene (92)

Utolsó kommentek

  • RÁJEN: @Sam. Joe: Örülök, hogy tetszik, nekem is bejön, és hihetetlen, mennyire más az autó kiállása így. (2024.04.08. 18:43) Megvan az arany!
  • Sam. Joe: Teljesen jó!!! Teljesen kielégítő a szakmunka, jó a szín, szép a felni, és szerintem ez a ballonos kaucsuk pont hogy NAGYON jól áll neki! "Gute Arbeit, Soldat!" (2024.04.06. 14:25) Megvan az arany!
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: A rendőrök is ezt javasolták először, de megnéztem Rikárdó adatlapját, és olyan sittes kalandokról mesélt, hogy inkább nem mertem megadni neki a nevem és a telefonszámom - ezt elm... (2024.03.09. 20:41) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: @RÁJEN: hát ismerve a rendőrség működését... én valószínűleg bejelentkeztem volna vevőként és az átvételhez hívtam volna a rendőröket. Persze lehet, hogy csak postázva vállalta volna a nyomorult, ak... (2024.03.09. 11:09) KTM Chicago v2
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: Hát ne tudd meg, de pár nappal a lopás után feltűnt a bringám (megszokásból írtam így, holott már sajnos ugye nem az enyém) a marketplace-en, egy Rikárdó árulta elég kedvező áron,... (2024.03.08. 18:53) KTM Chicago v2
  • Utolsó 20

Tété

RÁJEN 2011.01.31. 09:00

A jó múltkor mutattam egy Hot Wheels Audi TT-t, azóta a becsület (és hát a magam) kedvéért beszereztem a Matchbox megoldását is, illetve nemrég a teszkógazdaságos Realtoyt is bezsákoltam, már csak a Majorette maradt ki, illetve hát sok más is persze, de most már ez így marad.

A Győrben gyártott Audi TT típustörténetét nagy vonalakban mindenki ismeri, aki pedig nem, az itt elolvashatja, én most ezzel nem fárasztalak titeket - és persze magamat sem. Annyit azonban elmondanék (újra), hogy volt szerencsém járni a győri gyárban és igazán nagy élmény volt. Ha jól tévedek, ez 2000-ben történt, akkoriban ugyanis reklámügynökségileg ügyfelem volt az Audi, így kerülhetett sor a gyárlátogatásra. Miután végigvezettek minket belül, következett a hab a tortán, mégpedig az, hogy beültettek a gyári tesztpilóták mellé, akiknek az volt a feladata, hogy a gyár területén lévő mini tesztpályán menjenek egy kört kövér gázzal, és megbizonyosodjanak arról, hogy jól rakták össze bent a kollégák az autót. A kis pályán a gyorsasági teszt igen rövid, mert nem állt a rendelkezésükre túl sok hely (bár azóta ez talán változott), viszont annál intenzívebb, ugyanis a rövid egyenest egy kurva éles balos követte, ami jól be is volt döntve, így amikor az autó és én már régen Sopron irányába haladtunk, a gyomrom még erősen Helsinki felé tartott - nem semmi érzés volt... Elmesélték, hogy ha a pilóta hall ilyenkor valami furcsát, lekanyarodik a kapu irányába, int az őrnek, és máris az M1-en folytatja a tesztet, persze rendszám és minden más nélkül, ott azt is megnézi, mit bír, aztán szépen vissza - és a rend éber őrei nem bántják őket :) Azóta nyilván ez is változott.

A Matchbox az első generációt készítette el kicsiben (ez a második Audijuk), mégpedig 1999-es keltezéssel, ráadásul zárt és nyitott verzióban is, a Realtoy Audija azonban már a kurrens modellt mintázza, hasonlóan a szpídmasinához. Nyitott TT-m nincs, de a zártak ilyenek:

A Matchbox megoldása jól sikerült, élethű, de egyszerű kisautó lett a végeredmény. Ez az ezüst egyébként a premiermodell, a szín persze adja magát, igaz, később több más színben is kihozták, de én maradtam ennél. Különösen jól állnak neki a számomra is kedves csillagfelnik, több részletet azonban el tudtam volna viselni rajta. Szerencsére a hátsó lámpákra jutott egy kis piros festék, illetve elöl a négy karikát is kiemelték, az már az én bajom, hogy az én példányomon ez sajnos itt-ott kopik. A Realtoy már egy modernebb kor gyermeke, ez az aktuális TT, és ők sem végeztek rossz munkát. Sőt:

Méret tekintetében egy picit nagyobb, mint a MB (ami pedig egy picit nagyobb, mint a HW), de jóval részletesebb annál. Most nem sorolom el, mely részletek kaptak plusz festést, látható a képeken, ahogy az is, hogy ez nagyon feldobja a kisautót. Ami egyébként sokkal könnyebb a tesójánál. Kapott még tükröket is, de a ballonos kerekek helyett választhattak volna peresebbet - igaz, ez a megoldás még mindig sokkal jobb, mint ha ez alá is a Realtoy diszkókerekeit pakolták volna. Ez az új amúgy nekem a valóságban is jobban bejön a réginél, valahogy kevésbé bumfordi, elegánsabb, dinamikusabb az új forma, mégis olyan "tétés" maradt. Együtt ilyenek:

Hogy az Audi jelenti-e a haladás technikáját, vagy más, mindenki döntse el maga, de nekem mindkettő bejön. A robotjukat azért még elfogadnám. Végezetül egy kép a Realtoy mintájául szolgáló igaziról is, csak a béke kedvéért:

Szép napot!

Címkék: matchbox realtoy

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szirszarjaim.blog.hu/api/trackback/id/tr232610479

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mbx porsche · http://matchboxmemories.hu 2011.01.31. 10:40:22

Megelőztél, pont így, párban akartam én is bemutatni,csak nálam az MB is kék.

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2011.01.31. 11:05:07

@SomyTomy: Nekem is kéne pótolnom.
@pman: Ó, hát nem ez az első eset :) A két kék együtt ráadásul jobban is néz ki.

mbx porsche · http://matchboxmemories.hu 2011.01.31. 11:29:30

Van egy eladó kék kabrióm, ha érdekel, párszázas ajánlat ;-)

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2011.01.31. 11:44:07

@pman: Szuper, beszéljünk róla, ma még pont jókor mondod, mert holnaptól élnek a megszorítások a szirszarjaimmal kapcsolatban.
süti beállítások módosítása