Ha eltévedtél volna

Kis kattintás, nagy öröm!

Címkék

ambulance (39) bogár (144) bond (26) burago (17) carspotting (782) cikk (6) coca cola (3) corgi (57) darda (2) dickie (3) dinky (5) ebay (7) eladó (16) ertl (3) film (183) filmhíradó (11) greenlight (8) grell (8) guisval (3) helikopter (21) hellókarácsony (17) honda (78) hot wheels (420) husky (1) ites (2) jada toys (8) játék (77) johnny lightning (32) kártya (5) könyv (9) lego (180) lledo (2) maisto (35) majorette (117) matchbox (462) mercedes (83) military (86) moszkvics (4) muscle (260) mustang (94) noname (59) norev (23) picasso (40) playart (6) police (238) polistil (12) realtoy (24) reklám (144) retro (869) revell (1) schuco (5) siku (72) solido (3) stahlberg (9) star wars (165) subaru (6) superkings (20) suzuki (8) taxi (23) tomica (90) toyota (10) vatera (8) volkswagen (372) volvo (123) vw (363) welly (16) wish (10) yamaha (9) zene (92)

Utolsó kommentek

  • RÁJEN: @Sam. Joe: Örülök, hogy tetszik, nekem is bejön, és hihetetlen, mennyire más az autó kiállása így. (2024.04.08. 18:43) Megvan az arany!
  • Sam. Joe: Teljesen jó!!! Teljesen kielégítő a szakmunka, jó a szín, szép a felni, és szerintem ez a ballonos kaucsuk pont hogy NAGYON jól áll neki! "Gute Arbeit, Soldat!" (2024.04.06. 14:25) Megvan az arany!
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: A rendőrök is ezt javasolták először, de megnéztem Rikárdó adatlapját, és olyan sittes kalandokról mesélt, hogy inkább nem mertem megadni neki a nevem és a telefonszámom - ezt elm... (2024.03.09. 20:41) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: @RÁJEN: hát ismerve a rendőrség működését... én valószínűleg bejelentkeztem volna vevőként és az átvételhez hívtam volna a rendőröket. Persze lehet, hogy csak postázva vállalta volna a nyomorult, ak... (2024.03.09. 11:09) KTM Chicago v2
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: Hát ne tudd meg, de pár nappal a lopás után feltűnt a bringám (megszokásból írtam így, holott már sajnos ugye nem az enyém) a marketplace-en, egy Rikárdó árulta elég kedvező áron,... (2024.03.08. 18:53) KTM Chicago v2
  • Utolsó 20

Esel

RÁJEN 2011.04.06. 09:00

Kimondatlanul kezd megint egy német tematikus hét kialakulni, ezt vettem észre. Illetve azt, kicsit visszaolvasva, hogy a Mercedes SL, mint téma, meglepő módon már jó pár alkalommal felvetődött itt a blogon. Az első generációs Sirályról itt írtam egy kicsit, az azt követő Pagodáról itt, az R107-es kódnevűről pedig tavalyelőtt egy börzés posztban, végül egy viszonylag kurrens Realtoy-ról is megemlékeztem, és annak ellenére, hogy már máshol is olvashattatok ilyesmiről, most is egy SL kerül napirendre. Ja, nem, kettő. Először egy párforintos Welly, amit nem átallottak hátrahúzhatóvá tenni, ezzel teljesen elbakva az alját, és így némileg az összképet is:

A nagy alsó kinövést leszámítva a 300SL nem egy rossz darab, nagyon hasonlít ahhoz, amit Sam. Joe-nál láthattok, ha a fenti linkek közül az utolsóra kattintotok. A beltér is teljesen rendben van, a felnik sem esnek le róla, korrekt. Az első lökhárító helyzete talán nem szerencsés, de még nem jöttem rá, mi az istentől állhat ilyen hülyén, majd megnézem jobban, ha több időm lesz (nem lesz). A fényképezőm viszont továbbra sem szereti a pirost, próbáltam más fehéregyensúly-beállítással, az sem lett jobb. Úgyhogy folytatom a társával:

A Matchbox egy későbbi változatot mintázott meg, amely mindenképp ismerős lehet két filmből is, az ismertebb egy nagy kedvenc, a Zsarulesen második része, amelyben ráadásul több remek poén forrása is az autó maga, a másik pedig egy hasonló időkből származó, de talán kevésbé ismert alkotás, az Éjféli bunyó, amelyben a James Woods által játszott (fő)szereplő egy 500SL-t vesz magának csak azért, hogy beparkolhasson a rosszfiú 300-asa mögé, majd ezt az orra alá dörgölhesse. Ez a típus nekem nagyon bejön a valóságban is, simán el tudnám képzelni magam benne, a gyerekülést mondjuk már kevésbé...

Nyitott lévén a megszokottnál egy pettyet részletesebb kidolgozást kapott a belső tér, ami jó, ráadásul az akkoriban divatos kék bőrt idézi a festés is, ami még jobb - az én Golfom is ezt tudja. Kapott még tükröket oldalra is, de a legjobb része a kisautónak a körben műanyag alsó rész (azaz az alja is az), illetve az átlátszó műanyag első lámpák. A 8-dot kerekekről már nem is beszélve. Nagyon olcsón vettem, mert ferdén állt, de szétszedtem, megreparáltam, most olyan, mint új korában. És ha már felmerült az új kor,  ilyen lesz az új Merci SL egyébként. Aviszont.

Címkék: mercedes matchbox welly

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szirszarjaim.blog.hu/api/trackback/id/tr262782380

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása