Már megint vettem egy Tomica Subarut. Akár azt is mondhatnám, hogy megvan a legújabb Subaru Impreza kicsiben, de azóta megint volt egy kis modellfrissítés, szóval nem. De ha már az eddigieket nagyjából beszerezgettem, ezt sem hagyhattam ki, nem mellesleg tetszik is, főleg hogy az ötajtós változatával testközelből is igen közel kerültünk egymáshoz... Erről az újról itt van némi marketing bullshit annak, aki az ilyesmit kedveli:
Amellett, hogy az autó továbbra is egy országúti versenyautótól elvárt teljesítményt nyújtja, a modellsorozatban megjelent egy négyajtós változat is, vagyis megszületett a Subaru új, nagy teljesítményű, összkerékhajtású szedánja. A WRX STI modellhez hasonlóan széles karosszériával, szélesebb nyomtávval, szélesebb abroncsokkal és áthangolt felfüggesztéssel készülő Impreza WRX nagy sebességnél is rendkívül stabilan viselkedik, útfogása nagyszerű. A négy-, és az ötajtós modellt a stílus és menetteljesítmények terén is alaposan felfrissítették.
Mutatom akkor a kis Tomicát:
Tulajdonképpen semmi extra, hozza a megszokott erényeket, amelyek miatt annyira megkedveltem a japán mecsboxot: jó minőségű, szépen gurul, viszonylag részletes, nincs vele baj. Ezen már nem nyílnak az ajtók, illetve a szokásosnál mintha kisebb kerekeket kapott volna, de az összhatás így is teljesen rendben van. Legfőképp a - korábbiakhoz képest legalábbis mindenképp - morcos frontnak köszönhetően...
Utolsó kommentek