Ha eltévedtél volna

Kis kattintás, nagy öröm!

Címkék

ambulance (39) bogár (144) bond (26) burago (17) carspotting (782) cikk (6) coca cola (3) corgi (57) darda (2) dickie (3) dinky (5) ebay (7) eladó (16) ertl (3) film (183) filmhíradó (11) greenlight (8) grell (8) guisval (3) helikopter (21) hellókarácsony (17) honda (77) hot wheels (420) husky (1) ites (2) jada toys (8) játék (77) johnny lightning (32) kártya (5) könyv (9) lego (179) lledo (2) maisto (35) majorette (117) matchbox (462) mercedes (83) military (86) moszkvics (4) muscle (260) mustang (94) noname (59) norev (23) picasso (39) playart (6) police (238) polistil (12) realtoy (24) reklám (144) retro (869) revell (1) schuco (5) siku (72) solido (3) stahlberg (9) star wars (164) subaru (5) superkings (20) suzuki (8) taxi (23) tomica (90) toyota (10) vatera (8) volkswagen (372) volvo (123) vw (363) welly (16) wish (10) yamaha (9) zene (92)

Utolsó kommentek

  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: A rendőrök is ezt javasolták először, de megnéztem Rikárdó adatlapját, és olyan sittes kalandokról mesélt, hogy inkább nem mertem megadni neki a nevem és a telefonszámom - ezt elm... (2024.03.09. 20:41) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: @RÁJEN: hát ismerve a rendőrség működését... én valószínűleg bejelentkeztem volna vevőként és az átvételhez hívtam volna a rendőröket. Persze lehet, hogy csak postázva vállalta volna a nyomorult, ak... (2024.03.09. 11:09) KTM Chicago v2
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: Hát ne tudd meg, de pár nappal a lopás után feltűnt a bringám (megszokásból írtam így, holott már sajnos ugye nem az enyém) a marketplace-en, egy Rikárdó árulta elég kedvező áron,... (2024.03.08. 18:53) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: 1. Lopott bringák sorsa (rendőrségi info szerint) a legtöbb esetben, hogy alkatrészként adják tovább. 2. Black&decker??? Szerintem vegyél egy lakatot azt az izét meg... felejtsd el! ;) Kryptonit... (2024.03.04. 18:20) KTM Chicago v2
  • Ződ2000: @RÁJEN: Mondjuk a 959 egy elég stabil műszaki alap volt a Dakarra... :) (2024.02.19. 19:29) Válogatás a 80-as évek legnagyobb slágereiből Vol 2.
  • Utolsó 20

Skyline 3

RÁJEN 2012.11.02. 08:00

skyline_wood.jpgKözel egy éve mutattam néhány marcona Nissan GT-R-t, kicsit később pedig pár fotó erejéig előrevetítettem a mai főszereplőket, de úgy gondoltam, megérné egy kicsit jobban körüljárni a maroknyi kis szépségeket. Nem gondolnám, hogy a Matchbox Memories ellustálkodná e modellek részletes bemutatását valamikor a jövőben, rendes modelltörténelemmel meg minden, de addig még egy kicsit hadd villogjak egy újabb saját Skyline-poszttal! Van mit mutatni, ugyanis a Hot Wheels nagyon rokonszenves módon kihozott két klasszikust is a témában, nem mellesleg az egyiknek a Tomica-tesóját is oda tudtam tenni a minigarázsba, hogy közös képek is születhessenek... Ez utóbbi egy kicsit más formában már szerepelt a blogon még 2010-ben, amikor is azt írtam, hogy vékony kerékkel egy kicsit jobban tetszik - nos ez azóta változott, a fehér Skyline már egy másik istállóban pihen, lecseréltem egy sportosabb darabra. Ezzel kezdem ma:

DSCF9402.JPGDSCF9403.JPGDSCF9409.JPGDSCF9407.JPGDSCF9404.JPGDSCF9406.JPGA Hot Wheels ugyanezt az autót (Hakosuka (ハコスカ), azaz doboz-Skyline: hako (ハコ) = doboz japánul, suka(スカ)= Skyline (スカイライン; Sukairain - ugye, hogy hasonlít a Skyline kiejtésére?) rövidítve) mintázta meg nem túl régen - és ezt nagyon jól tette - mindkét értelemben. Még a zöldes dekor is hasonló, csak itt nem vajszínű alapra került, hanem fehérre. Az elfedett első lámpák hasonlóak, a plusz olajhűtő is stimmel az autó elején - sőt részletgazdagságának köszönhetően még jobban is néz ki. Tulajdonképpen az egész autó jobban néz ki, ami egy Tomica-modellel történő összehasonlításban igen komoly dicséretnek számít. A rajtszám és a fő szponzor is más, de az alábbi képen látható, hogy a fő különbséget nem ezek adják a két kisautó között, de még csak nem is a Tomica nyitható ajtajai:

DSCF9401.JPGDSCF9394.JPGDSCF9396.JPGDSCF9397.JPGDSCF9398.JPGDSCF9400.JPGDSCF9399.JPGA JNC-logo, amelyről a hasonlóan versenyzőnek öltöztetett Mazdánál írtam, a Hakosukán is megvan, de a következő Kenmeriről ("Ken & Mary" vagy "Kenmeri" (ケンメリ) Skyline: a név eredete itt talán még érdekesebb, ugyanis a típust bevezető sikeres reklámkampányból ered, amelyben a vidéken pihenő - egyébként európai - Ken és Mary szerepelt, illetve az ő Skyline-juk (ケンとメリーのスカイライン), vili?) elmaradt:

DSCF9393.JPGDSCF9388.JPGDSCF9389.JPGDSCF9390.JPGDSCF9391.JPGDSCF9392.JPGVisszafogottsága szimpatikus, így is nagyon dögös, jól áll neki a fehér szín az arany felnikkel kiegészítve. A fekete front ütős, az apró kifestések pedig feldobják a megjelenést, de a hátsó lámpák különösen hatásosak így kipingálva. Ha van kedvetek egy kis Kenmeri-modelltörténethez, és nem várnátok Joe-ékra, kattintsatok ide a Hemmings-blogra, érdemes, igaz, nem magyarul írnak, de ezt úgyis tudjátok...

kenmeri s.jpgKépes Skyline-történelem pedig csak amúgy Ablak-Zsiráf-módra emitt, ezt is érdemes szép nagyban áttanulmányozni, jól jöhet bármikor...

skyline_evo_s.jpgJaj, el ne felejtsem, Andris barátunk természetesen elkészítette ezek egyedizált variációit is, aki még nem látta őket, ne hagyja ki!!! Remélem, jól szórakoztatok, (és ha ezt összerakjátok, jól is fogtok) és remélem, hamarosan hasonlóan szép és érdekes kisautókkal jelentkezhetek. Kellemes napot, jó hétvégét!

Címkék: retro hot wheels tomica

10 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szirszarjaim.blog.hu/api/trackback/id/tr944875534

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pittlaren · http://matchboxaddikt.blog.hu/ 2012.11.02. 10:36:09

A HW GT-R az, amelyik igazán bejön. A Tomica is nagyon szép darab, de túlságosan filigrán, ezzel a felnivel, - pláne vagány festéssel párhuzamba állítva - kicsit visszafogottnak tűnik.

Igen, legyen kisautós poszt. Sok, mielőbb :)

SomiTomi · http://somitomi.blog.hu 2012.11.02. 10:52:49

Ezt a Kenmerit én is bezsákoltam, azóta se írtam róla, pedig marhára tetszik (vége valami ami nekem is van).
@pittlaren: Fura, nekem pont jobban tetszik a Tomica-féle kisebb kerék, a másik egy kicsit túl modern.

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2012.11.02. 11:01:59

@pittlaren: Más dimenzió a kettő, érdekes módon a HW érkezte előtt nagyon tetszett, azóta egy icipicit kevésbé. De megtartom.
@SomiTomi: Abban a körben, akikkel így kisautó-ügyben néha kontaktálok, szinte mindenki megvette, de Andris átalakítós képein kívül senki nem mutatta be őket. Már amennyire tudom. És én is csak jókora késéssel. Ez miért lehet?

SomiTomi · http://somitomi.blog.hu 2012.11.04. 11:52:01

@RÁJEN: Mindenki bőszen PIKO mozdonyt javít :)

Sam. Joe · http://www.matchboxmemories.hu 2012.11.05. 11:16:39

Ha nálunk rám marad ez a holmi, akkor teljesen megjósolhatatlan, hogy mikor kerül sorra... Költözés, dobozból élés, hobbi nuku.

Sam. Joe · http://www.matchboxmemories.hu 2012.11.05. 15:20:03

Hát, társaim, közel sem embereim. Nem vagyok én Corleone, vagy Soprano. Viszont a részletes típusismertető az leginkább az én műfajom...

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2012.11.06. 20:25:18

@Andrew0807: Esküszöm, rákerestem, de nem dobta! X-akták. De azért nem hagytalak ki ;)
süti beállítások módosítása