Ha eltévedtél volna

Kis kattintás, nagy öröm!

Címkék

ambulance (39) bogár (144) bond (26) burago (17) carspotting (782) cikk (6) coca cola (3) corgi (57) darda (2) dickie (3) dinky (5) ebay (7) eladó (16) ertl (3) film (183) filmhíradó (11) greenlight (8) grell (8) guisval (3) helikopter (21) hellókarácsony (17) honda (78) hot wheels (420) husky (1) ites (2) jada toys (8) játék (77) johnny lightning (32) kártya (5) könyv (9) lego (180) lledo (2) maisto (35) majorette (117) matchbox (462) mercedes (83) military (86) moszkvics (4) muscle (260) mustang (94) noname (59) norev (23) picasso (40) playart (6) police (238) polistil (12) realtoy (24) reklám (144) retro (869) revell (1) schuco (5) siku (72) solido (3) stahlberg (9) star wars (165) subaru (6) superkings (20) suzuki (8) taxi (23) tomica (90) toyota (10) vatera (8) volkswagen (372) volvo (123) vw (363) welly (16) wish (10) yamaha (9) zene (92)

Utolsó kommentek

  • RÁJEN: @Sam. Joe: Örülök, hogy tetszik, nekem is bejön, és hihetetlen, mennyire más az autó kiállása így. (2024.04.08. 18:43) Megvan az arany!
  • Sam. Joe: Teljesen jó!!! Teljesen kielégítő a szakmunka, jó a szín, szép a felni, és szerintem ez a ballonos kaucsuk pont hogy NAGYON jól áll neki! "Gute Arbeit, Soldat!" (2024.04.06. 14:25) Megvan az arany!
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: A rendőrök is ezt javasolták először, de megnéztem Rikárdó adatlapját, és olyan sittes kalandokról mesélt, hogy inkább nem mertem megadni neki a nevem és a telefonszámom - ezt elm... (2024.03.09. 20:41) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: @RÁJEN: hát ismerve a rendőrség működését... én valószínűleg bejelentkeztem volna vevőként és az átvételhez hívtam volna a rendőröket. Persze lehet, hogy csak postázva vállalta volna a nyomorult, ak... (2024.03.09. 11:09) KTM Chicago v2
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: Hát ne tudd meg, de pár nappal a lopás után feltűnt a bringám (megszokásból írtam így, holott már sajnos ugye nem az enyém) a marketplace-en, egy Rikárdó árulta elég kedvező áron,... (2024.03.08. 18:53) KTM Chicago v2
  • Utolsó 20

Bordeaux

RÁJEN 2014.03.28. 08:00

pug7.jpgHasonlóképp jómagamhoz a Peugeot 604-est is 1975-ben mutatták meg a nagyvilágnak, csak míg engem Budapesten, az autót Genovában az Autókiállításon. A francia gyártó 40 év után lépett vissza a luxuspiacra ezzel a kocsival, de egy kicsit rögtön csaltak is, nem egy teljesen új modellről volt szó, hanem az 504-es egy továbbfejlesztett, megnövelt verziójáról, Pininfarina által tervezve. Aztán kiderült, hogy talán leginkább a modernnek induló, de végül lebutított, 145 lóerős 2.7-es V6-os motornak, illetve sokak szerint az 504-es örökségnek is részben köszönhetően végül nem lett az autó a kategóriájában sikeres. Nekem (is) mindenesetre bejön, kicsiben is:

pug2.jpgpug1.jpgpug3.jpgpug4.jpgpug5.jpgTermészetesen ekkorában a Majorette készítette el, ennek megfelelően van rajta nyitható rész, fém az alja és szépen gurul és rugózik. A bordó szín is jól áll neki, amiről egyébként több helyen is írtam már, hogy nekem messze nem a kedvencem, de itt tök rendben van - ahogy a háttérben látható Fiat 127 esetében sem bánkódtam rajta. Nektek hogy tetszik? vagy most már hagyjam ezeket a francia szarokat, és beszéljünk inkább komoly dolgokról, mondjuk Matchboxokról? ;) Ja, most szólok, péntek van!!!

Címkék: retro majorette

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szirszarjaim.blog.hu/api/trackback/id/tr805880735

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pittlaren · http://matchboxaddikt.blog.hu/ 2014.03.28. 14:10:07

Szép darab.

A felvetésre válaszolva: mindegy, csak kisautó legyen :)

Azzal a bizonyos ódon patinával a korszak majd' minden meghatározó kisautó márkája rendelkezik. Régebben ezt tévesen - nyilván gyerekkori emóciók apropóján - tévesen a matchbox-féle masinákkal azonosítottam, de azért józanul szemlélve a corgi/dinky/lonestar/majorette/siku etc. vonalat látható, h. ugyanazon stílusjegyeket variálták, más-más hangsúllyal. Ami közös bennük, h. a mai hitvány (kortárs) felhozatal mellett, egyöntetűen etalonnak számítanak. Kisautókat még, sokat!
süti beállítások módosítása