Ha eltévedtél volna

Kis kattintás, nagy öröm!

Címkék

ambulance (39) bogár (144) bond (26) burago (17) carspotting (784) cikk (6) coca cola (3) corgi (57) darda (2) dickie (3) dinky (5) ebay (7) eladó (16) ertl (3) film (183) filmhíradó (11) greenlight (8) grell (8) guisval (3) helikopter (21) hellókarácsony (17) honda (80) hot wheels (420) husky (1) ites (2) jada toys (8) játék (77) johnny lightning (32) kártya (5) könyv (9) lego (182) lledo (2) maisto (35) majorette (117) matchbox (462) mercedes (84) military (86) moszkvics (4) muscle (260) mustang (94) noname (59) norev (23) picasso (40) playart (6) police (239) polistil (12) realtoy (24) reklám (144) retro (869) revell (1) schuco (5) siku (72) solido (3) stahlberg (9) star wars (167) subaru (6) superkings (20) suzuki (8) taxi (23) tomica (90) toyota (10) vatera (8) volkswagen (372) volvo (123) vw (363) welly (16) wish (10) yamaha (9) zene (92)

Utolsó kommentek

  • Mesterséges Geci: Komplett agyhalál ez a BLM-esek által indított letámadás az értelem ellen... :((( Arról tudtam, hogy pl. a github-on az addigi "master" branch "main"-re változott. Meg arról, hogy az IT-ben addig te... (2024.05.12. 05:10) Már nem Slave
  • RÁJEN: @Sam. Joe: Örülök, hogy tetszik, nekem is bejön, és hihetetlen, mennyire más az autó kiállása így. (2024.04.08. 18:43) Megvan az arany!
  • Sam. Joe: Teljesen jó!!! Teljesen kielégítő a szakmunka, jó a szín, szép a felni, és szerintem ez a ballonos kaucsuk pont hogy NAGYON jól áll neki! "Gute Arbeit, Soldat!" (2024.04.06. 14:25) Megvan az arany!
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: A rendőrök is ezt javasolták először, de megnéztem Rikárdó adatlapját, és olyan sittes kalandokról mesélt, hogy inkább nem mertem megadni neki a nevem és a telefonszámom - ezt elm... (2024.03.09. 20:41) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: @RÁJEN: hát ismerve a rendőrség működését... én valószínűleg bejelentkeztem volna vevőként és az átvételhez hívtam volna a rendőröket. Persze lehet, hogy csak postázva vállalta volna a nyomorult, ak... (2024.03.09. 11:09) KTM Chicago v2
  • Utolsó 20

Mission: Accomplished

RÁJEN 2014.06.28. 10:00

Legalábbis ami a vezetőülést illeti. Találtam két nem túl szép kék ülést Hunyán, de drágáért mérték, messze is voltak, nem szerettem beléjük. Aztán Pápán két csodás 960-as bézs bőrülést, tényleg nagyon szép állapotban, nagyon megtetszettek, de ezekért még sokkal több pénzt kértek, pláne az autó értékéhez képest, plusz szállítás, plusz befaragás, hm. Aztán elkezdtem a Kedvencek foldert átfésülni, mert rémlett még három hirdetés, amiket régebben eltettem jobb időkre, mindháromban nekem való Volvókat bontanak. Az első nem vette fel, a harmadiknál már nem volt meg az ülés, ellenben a kettes számú bejött, mindössze Budafokra kellett kiugranom megnézni a Bentonit utcai bontóba. Ezt az egyik munkanapos ebédidőm beáldozásával meg is tettem, és hát nem csak hogy normális állapotú ülést találtam, de még bézs is volt, szövetkárpitos! 12 pénzt kért érte az ember, a párért 20-at. Most csak a vezetőülést hoztam el, illetve egy térképzsebet, a jobbos ülés szerintem úgysem lesz olyan kelendő, hogy aggódnom kéne, ha később mégis úgy döntenék, az is kell. Mindenesetre körbefotóztam a két darázsfészeknek is otthont adó kombit, hátha valaki meglát rajta valamit, ami kell:

A bontósok elmondása szerint a dízelmotorja remek egészségnek örvend, és hát ránézésre nincs sokkal szarabb állapotban, mint az én forgalomban lévő darabom ;) Gyári Volvo rádiósmagnó van benne, rákérdeztem, 8 pénz, annyiért nem kellett, a kormányon még gondolkodom, illetve a bajuszkapcsolókon is, de egyelőre az azokra kapott árakat is sokalltam, meglátjuk... És hogy még erősebben veregessem a saját vállam, elmondom, hogy egyedül szereltem ki a régit, majd be az újat, nem volt az egész művelet több 20 percnél, teljesen büszke vagyok magamra!

DSCF0329.JPGDSCF0330.JPGOké, igazából sem a szövet anyaga, sem a színe nem passzol tökéletesen a meglévőkhöz, de a roncs kéknél ezerszer jobb, pár kikopás van csak rajta, és hát tök kényelmes, nagyon örülök neki! Nem mellesleg a szintén bontott térképzseb is elnyerte méltó új helyét, ez is a saját kezem munkája volt:

DSCF0331.JPGEz meg a régi ronda ülés, amiből csak a két műanyag tekerőt mentettem át a jövőbe, hátha jók lesznek még valamire (úristen, kezdek olyan lenni, mint apám), a maradék megy az enyészetbe (de ha valakinek kellene a szerkezet vagy az alsó vasak miatt, hogy mondjuk átalakítson egy újabb típusú ülést Kettesbe, szóljon, ingyen elvihető Zuglóból):

DSCF0332.JPGKöszönöm a figyelmet, gyertek máskor is, ha van valami fejlemény, jelentkezem!

Címkék: retro volvo

12 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szirszarjaim.blog.hu/api/trackback/id/tr616415535

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sam. Joe · http://www.matchboxmemories.hu 2014.06.28. 13:11:52

Először is: ügyes vagy, hogy egyedül műtötted meg! Komolyan!

Másodszor: Menj vissza a kormányért és a kapcsolókért és ne hagyd ott a másik ülést! Szerintem.

Airnold · http://volvosagok.blog.hu/ 2014.06.28. 17:03:19

Sam.Joe-nál a pont, addig vedd meg azokat az alkatrészeket, amíg vannak, és nem svédiából vagy az usából kell megrendelni horror áron...

románc cuvée 2014.06.28. 17:28:09

Hali! Jól mondják a többiek,h vissza kell menni a maradékért. Ez olyan mint a diszkóban a csajozás: az elején még van jó nő, a hajnaliakon meg az alkohol se segít. :) Régi S70, vagy ezredfordulós S40/V40 bézs bőrülésen gondolkoztál? Azokból két kamazra valót lehet lőni, és baromi kényelmesek.

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2014.06.28. 19:39:49

@Sam. Joe: @Airnold: Még gondolkodom rajat.
@románc cuvée: Régi V70-es ülésre volt lehetőségem, de maradtam az egyszerűbb megoldásnál, ha már elém ugrott. A kényelmi igényemet ez most teljesen kielégíti.

amenta 2014.06.28. 22:15:43

Úgyis el fogsz indulni a leejtőn, én akkor már elhoznám az egész belteret, (összes ülés, és ajtókárpit) csak hogy egyforma legyen. Esetleg el tudod cserélni az eladóval kis ráfizetéssel, vagy te magad értékesíteni a régieket, és akkor nem is kerül sokba, de egységes lesz. :)

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2014.06.29. 09:00:33

@amenta: Köszi, ettől félek én is. A kombi hátsó ülése jó az enyémbe?

petiww 2014.06.29. 09:58:58

Azt a térképtartó zsebet majdnem elhoztam magammal pár hete, mert az enyémből is hiányzik... Mindegy, legalább jó helyen van. :D

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2014.07.02. 15:49:27

@petiww: Köszi, hogy meghagytad ;) Ha minden jól megy, pénteken vagy szombaton megyek ki megint.

petiww 2014.07.02. 16:33:27

Ha mész esetleg a szélvédőre rákérdezhetnél, hogy mennyiért adnák oda a gumikéderrel és a rozsdamentes díszléccel együtt. Persze csak ha ki tudják szedni és ha nem vészesen karcos és kavicsos, és nem repedt. Meg hogy mennyiért vághatnám ki a szélvédőkeret két alsó sarkát... Egy Audi Coupe-hoz még csak-csak kikalapáltam, de ebben van még két plusz él, csak hogy olyan könnyű legyen :D

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2014.07.04. 13:32:39

@petiww: A szélvédő jó állapotú, nincs össze-vissza karistolva, és kőfelverődés sem igen rémlik. Kéderrel és fémkerettel együtt egy 20-as. A sarkokat meg kivágják összesen plusz 15-ért, nem kérdeztem, de szerintem ott lehetsz, mutathatod, hogy mettől meddig.
süti beállítások módosítása