Ha eltévedtél volna

Kis kattintás, nagy öröm!

Címkék

ambulance (39) bogár (144) bond (26) burago (17) carspotting (782) cikk (6) coca cola (3) corgi (57) darda (2) dickie (3) dinky (5) ebay (7) eladó (16) ertl (3) film (183) filmhíradó (11) greenlight (8) grell (8) guisval (3) helikopter (21) hellókarácsony (17) honda (77) hot wheels (420) husky (1) ites (2) jada toys (8) játék (77) johnny lightning (32) kártya (5) könyv (9) lego (179) lledo (2) maisto (35) majorette (117) matchbox (462) mercedes (83) military (86) moszkvics (4) muscle (260) mustang (94) noname (59) norev (23) picasso (39) playart (6) police (238) polistil (12) realtoy (24) reklám (144) retro (869) revell (1) schuco (5) siku (72) solido (3) stahlberg (9) star wars (164) subaru (5) superkings (20) suzuki (8) taxi (23) tomica (90) toyota (10) vatera (8) volkswagen (372) volvo (123) vw (363) welly (16) wish (10) yamaha (9) zene (92)

Utolsó kommentek

  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: A rendőrök is ezt javasolták először, de megnéztem Rikárdó adatlapját, és olyan sittes kalandokról mesélt, hogy inkább nem mertem megadni neki a nevem és a telefonszámom - ezt elm... (2024.03.09. 20:41) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: @RÁJEN: hát ismerve a rendőrség működését... én valószínűleg bejelentkeztem volna vevőként és az átvételhez hívtam volna a rendőröket. Persze lehet, hogy csak postázva vállalta volna a nyomorult, ak... (2024.03.09. 11:09) KTM Chicago v2
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: Hát ne tudd meg, de pár nappal a lopás után feltűnt a bringám (megszokásból írtam így, holott már sajnos ugye nem az enyém) a marketplace-en, egy Rikárdó árulta elég kedvező áron,... (2024.03.08. 18:53) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: 1. Lopott bringák sorsa (rendőrségi info szerint) a legtöbb esetben, hogy alkatrészként adják tovább. 2. Black&decker??? Szerintem vegyél egy lakatot azt az izét meg... felejtsd el! ;) Kryptonit... (2024.03.04. 18:20) KTM Chicago v2
  • Ződ2000: @RÁJEN: Mondjuk a 959 egy elég stabil műszaki alap volt a Dakarra... :) (2024.02.19. 19:29) Válogatás a 80-as évek legnagyobb slágereiből Vol 2.
  • Utolsó 20

Volvo 760 (Stahlberg)

RÁJEN 2014.07.21. 08:00

Volvo_760_Estate_Wagon.jpgKorábban Matchbox- és Siku-témában már tiszteletét tette a típus a blogon, de most egy kicsit nagyobb darab érkezik, a szokás szerint 1:25 körüli Stahlberg, persze teljesen műanyagból és kombiban. Érdekes módon ezt a darabot itthon vettem, de igazság szerint meg is bántam a megvásárlását: először is iszonyú retkesen érkezett meg az eladótól, mindenhol valami ragacsos kosz borította (és büdös is volt), másodsorban pedig a szétszedés, alapos mosás, szárítás és összerakás után valahogy már akartak úgy állni rajta az illesztések, mint előtte, de ezt valamennyire láthatjátok is a következő képeken, főleg a küszöböknél és az első lökös felett az autó bal oldalán:

IMG_4084.JPGIMG_4079.JPGIMG_4081.JPGIMG_4082.JPGIMG_4083.JPGA pakkban volt egy jóval megkíméltebb drótos-távirányítós VW Golf 2 is, azt azóta eladtam az ebayen, így végül sikerült a vételárat gyakorlatilag nullára kihozni, így nem panaszkodom, de azért nem esett jól a gányolás... A szétszedéskor vettem észre, hogy az egyik A-oszlopnál el van pattanva az "üveg", de szerencsére ez nem is nagyon látszik, illetve nem is zavar egyáltalán, más hibája a fent említetteken kívül nincs is, leszámítva a sárfogók hiányát, cserébe a beltér szép részletes, a kerekek pedig jól hozzák az igazi stílusát - hiába, a Stahlberg modellek anno a Volvo- és Saab-szalonokban hivatalosan megvásárolhatók voltak, így az élethűség alapkövetelmény lehetett. A festés kicsit kopott, szerintem az lesz, hogy majd kap egy szép új fényt és jól összeragasztom az egészet. De addig is, amíg eldöntöm, ezt is feltettem az ebayre :P

Címkék: volvo stahlberg

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szirszarjaim.blog.hu/api/trackback/id/tr716457189

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

románc cuvée 2014.07.21. 08:36:13

Engem inkább a karcos plexi zavar, a fényezés meg "szódával" kategória.
Hazai árakhoz (+ vásárlói kedvhez) viszonyítva hol tart az ebay? Csak hazai oldalakon hirdetek, és itt elég nyomi az érdeklődés.

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2014.07.21. 08:37:54

@románc cuvée: Mármint Stahlberg-viszonylatban? Passz. Itthon olyan ritka, h lehetetlen összehasonlítani. Kint 10 alatt nemigen van, a szebbek/ritkábban gyakran 20 körül mennek...

Sam. Joe · http://www.matchboxmemories.hu 2014.07.21. 10:13:39

@románc cuvée: Nagyon-nagyon szűk réteg tudja egyáltalán, hogy mi ez. Szóval olyan piacról, mint ami mondjuk a Matchboxok, vagy a Legók esetében létezik nem is beszélhetünk.

@RÁJEN: Ezennel opciót jelentek be! Ha egyszer úgy döntesz, hogy megválsz a Stahlberg készlettől, nekem szólsz először! Komprende? 8-))) A következő börzére viszem a Scaniát, össze kell fotóznunk a Volvókkal és csinálunk valami közös postot egyszerre nálad, meg nálam!

románc cuvée 2014.07.21. 10:14:55

Inkább általánosságban. Én amerikai (AMT) építő kitteket árul/ok/tam, langyos érdeklődés mellett. Gondoltam, h ideje kievezni az ebay-re...ezért is kérdeztelek, mint kisautós ebay usert.

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2014.07.22. 18:21:44

@Sam. Joe: Deal.
@románc cuvée: Általánosságban az ebayen sokkal könnyebben megtalálod szerintem a célközönségedet - más kérdés, hogy amit eladnál, abból is több lesz valszeg fenn. Még ha csak Amerikára is lősz.
süti beállítások módosítása