Ha eltévedtél volna

Kis kattintás, nagy öröm!

Címkék

ambulance (39) bogár (144) bond (26) burago (17) carspotting (782) cikk (6) coca cola (3) corgi (57) darda (2) dickie (3) dinky (5) ebay (7) eladó (16) ertl (3) film (183) filmhíradó (11) greenlight (8) grell (8) guisval (3) helikopter (21) hellókarácsony (17) honda (77) hot wheels (420) husky (1) ites (2) jada toys (8) játék (77) johnny lightning (32) kártya (5) könyv (9) lego (179) lledo (2) maisto (35) majorette (117) matchbox (462) mercedes (83) military (86) moszkvics (4) muscle (260) mustang (94) noname (59) norev (23) picasso (39) playart (6) police (238) polistil (12) realtoy (24) reklám (144) retro (869) revell (1) schuco (5) siku (72) solido (3) stahlberg (9) star wars (164) subaru (5) superkings (20) suzuki (8) taxi (23) tomica (90) toyota (10) vatera (8) volkswagen (372) volvo (123) vw (363) welly (16) wish (10) yamaha (9) zene (92)

Utolsó kommentek

  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: A rendőrök is ezt javasolták először, de megnéztem Rikárdó adatlapját, és olyan sittes kalandokról mesélt, hogy inkább nem mertem megadni neki a nevem és a telefonszámom - ezt elm... (2024.03.09. 20:41) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: @RÁJEN: hát ismerve a rendőrség működését... én valószínűleg bejelentkeztem volna vevőként és az átvételhez hívtam volna a rendőröket. Persze lehet, hogy csak postázva vállalta volna a nyomorult, ak... (2024.03.09. 11:09) KTM Chicago v2
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: Hát ne tudd meg, de pár nappal a lopás után feltűnt a bringám (megszokásból írtam így, holott már sajnos ugye nem az enyém) a marketplace-en, egy Rikárdó árulta elég kedvező áron,... (2024.03.08. 18:53) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: 1. Lopott bringák sorsa (rendőrségi info szerint) a legtöbb esetben, hogy alkatrészként adják tovább. 2. Black&decker??? Szerintem vegyél egy lakatot azt az izét meg... felejtsd el! ;) Kryptonit... (2024.03.04. 18:20) KTM Chicago v2
  • Ződ2000: @RÁJEN: Mondjuk a 959 egy elég stabil műszaki alap volt a Dakarra... :) (2024.02.19. 19:29) Válogatás a 80-as évek legnagyobb slágereiből Vol 2.
  • Utolsó 20

Alto-tuning phase 2

RÁJEN 2014.12.06. 09:00

A jó öreg Mikulás ablaksötétítést hozott nekünk B-oszloptól hátrafelé:

viseg2s.jpgA Thomy volt a kivitelező, az alapnál egy kicsit drágább, a belátásvédelem mellett hővédő funkcióval is ellátott fólia került fel. (Aminek így télen nyilván nincs túl sok jelentősége, de mindegy.) Hogy tetszik? A kocsi elején a króm rácsot és az emblémát is lefestettem szép fényes feketére, mert szerintem így jobban néznek ki:

viseg1s.jpgKezdek ráérezni erre a kocsira, nem is értem, városban miért nem ilyesmivel jár mindenki?! A fenti képek egyébként Visegrádon készültek, elkirándultunk oda két hete, így alkalmam nyílt picit hosszabb távon is tesztelni az SX4-üléseket - azt kell mondjam, a költségek és nehézségek ellenére jól döntöttem, hogy bekerültek, semennyire sem fájt a hátam egy Visegrád-Biatorbágy-Zugló kör után, és hát ugye ez számít csak igazán. Mellesleg a gyűszűnyi csomagtartóba és az egyik ülés mögé pont be tudtam préselni két felnőtt és két gyerek kétnapi cuccát, úszógumistul, laptoptáskástul, ezzel is teljesen elégedett vagyok - persze előtte szólnom kellett a kedves páromnak, hogy önmérséklettel pakoljon, elmúlt már az a világ, hogy ennyi időre is nagybőrönddel utazhattunk ;) November 28-án tankoltam egyébként megint, és rögtön kiszámoltam, hajszálra 6.5 volt a fogyasztás a napi munkába járás és a fent leírt túra kombinációjára. Pont jó. Folyt. köv. (A változatosság kedvéért most a Nissannal szenvedünk, de majd beszámolok arról a frontról is...)

Címkék: suzuki

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szirszarjaim.blog.hu/api/trackback/id/tr216912361

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jewdi76 2014.12.06. 10:59:32

Na, örvendetes hallani hogy kezd beválni a döntés.
Anno a PS-en GT3-ban a karrier módot mindig egy kis alto works-el kezdtem, sose lett erőgép, de masszív, egészen élvezetesen vezethető versenyautót lehetett faragni belőle, és hamar hozott annyi pénzt hogy átülhessek egy Civic EK9-be. A tuninggal meg se állj a works szintjéig.

upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/a/ae/CA21S_Suzuki_Alto_Works_1.jpg

Szépek ezek a watanabe felnik, de a tied is meglepően kultúrált darab.

Én leszedném róla az összes utólag feltett díszcsíkot, és a felíratot is, mert nagyon úgy tűnik hogy az sem gyári.

Aranyba mártogatott étnyúl (törölt) 2014.12.06. 11:09:46

Watanabe? Ne röhögtess.. Egy magyar altóra?

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2014.12.06. 15:20:20

@jewdi76: Nem vagyok ennyire otthon a felnik megnevezésében, de amit mutattál, az tényleg gyönyörű. Rákerestem ebayen - Nem lesz olyanom :) Ellenben a díszcsíkok eltávolítása tervben van, csak még nem mertem nekikezdeni.
@Aranyba mártogatott étnyúl: Kicsit valóban túlzásnak érzem, az árát tekintve még inkább, ráadásul amit külsőre/belsőre akartam költeni, azt nagyjából meg is tettem már mind. Innentől csak annyit szeretnék rááldozni, amennyit muszáj, pl. egy jobb első kerékcsapágy-csere lassan aktuális lesz, és a kuplung is eléggé fent fog, hogy jövőre ezzel is számolnom kelljen.

enpera · http://c64blog.wordpress.com 2014.12.08. 06:11:37

Szerintem is, le a csíkokkal :) aztán a kétoldalú ragasztó nyimait meg denaturált szesz szerintem lehozza. Az említett helyen pedig én is voltam már fóliát leszedetni :)

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2014.12.08. 09:04:31

@enpera: Én benzint használtam volna magamtól, jobb a szesz szerinted?

enpera · http://c64blog.wordpress.com 2014.12.13. 08:30:53

@RÁJEN: jó kérdés, nekem szesszel jött le a régi jelnek és feliratnak az ottmaradt ragasztója. De benzint nem próbáltam :)
süti beállítások módosítása