Kicsit nagyképűen adtam e posztnak a tuningos címet, mert tuningról szó sincs, sőt. Csak az nem hibázik, aki nem tud, de én tudtam, mégpedig a korábban mutatott SX4-es ülésekkel. Az történt ugyanis, hogy már pont kezdtem jól megszokni, hogy egy kakasülőről vezetek, de előfordult olyan, hogy a páromnak kellett a Suzukival közlekedni, és hát ő ezt ezzel az üléssel nemigen tudta megoldani. Az nem zavarta annyira, hogy magasan ült, sokkal inkább az, hogy a széles üléseket nagyon előrehúzva (ahogy a csajok csinálják, jól rá a kormányra) a széles ülőlap miatt nagyon nehézzé vált a kettesbe kapcsolás. Tehát vagy jól előrehúzta, h elérje a pedálokat, vagy hátul hagyta, hogy tudjon normálisan váltani. Szégyenszemre elkullogtam egy III. kerületi bontóba, ahol egy tízesért vettem két bontott Alto-ülést. A kiszedetteket pedig ott hagytam, azért kellett csak ennyit fizetnem. A beszerelést ezúttal megoldottam magam. És hogy egyáltalán miért is szempont az, hogy ne csak én tudjam vezetni a kocsit, majd egyszer máskor elmesélem...
Addig is mondok mást: írtam még régebben, hogy a kis Szutyok kopog-zörög-csörög futóművileg, és igazándiból csak vicceltem, hogy nem zavar, mert dehogyisnem zavart. Vettem két új lengőkart és egy külső féltengely-csuklót, és ha már ott voltam a boltban, akkor egy komplett új kuplungot is, mert nem volt jó, egyrészt nagyon fent fogott (állítással sem lehetett már javítani), másrészt ha nem voltam elég ügyes, kurva nagyokat koppant minden váltásnál. A teljes pakkért 42.000 forintot kellett fizetnem, ami szerintem nem rossz ár, de annyira azért nem találtam viccesnek, hogy még két hátsó gátlót is melléjük csapjak, azokat majd egy következő körben... A beszerelés ma reggelre kész lett, a kuplung vajpuha, ott fog, ahol kell, a recsegés-kopogás megszűnt. Van még valami zavaró rezonancia alacsony fordulaton, de az szerintem már máshonnan jön, majd utánajárunk.
Utolsó kommentek