Ha eltévedtél volna

Kis kattintás, nagy öröm!

Címkék

ambulance (39) bogár (144) bond (26) burago (17) carspotting (782) cikk (6) coca cola (3) corgi (57) darda (2) dickie (3) dinky (5) ebay (7) eladó (16) ertl (3) film (183) filmhíradó (11) greenlight (8) grell (8) guisval (3) helikopter (21) hellókarácsony (17) honda (78) hot wheels (420) husky (1) ites (2) jada toys (8) játék (77) johnny lightning (32) kártya (5) könyv (9) lego (180) lledo (2) maisto (35) majorette (117) matchbox (462) mercedes (83) military (86) moszkvics (4) muscle (260) mustang (94) noname (59) norev (23) picasso (40) playart (6) police (238) polistil (12) realtoy (24) reklám (144) retro (869) revell (1) schuco (5) siku (72) solido (3) stahlberg (9) star wars (165) subaru (6) superkings (20) suzuki (8) taxi (23) tomica (90) toyota (10) vatera (8) volkswagen (372) volvo (123) vw (363) welly (16) wish (10) yamaha (9) zene (92)

Utolsó kommentek

  • RÁJEN: @Sam. Joe: Örülök, hogy tetszik, nekem is bejön, és hihetetlen, mennyire más az autó kiállása így. (2024.04.08. 18:43) Megvan az arany!
  • Sam. Joe: Teljesen jó!!! Teljesen kielégítő a szakmunka, jó a szín, szép a felni, és szerintem ez a ballonos kaucsuk pont hogy NAGYON jól áll neki! "Gute Arbeit, Soldat!" (2024.04.06. 14:25) Megvan az arany!
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: A rendőrök is ezt javasolták először, de megnéztem Rikárdó adatlapját, és olyan sittes kalandokról mesélt, hogy inkább nem mertem megadni neki a nevem és a telefonszámom - ezt elm... (2024.03.09. 20:41) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: @RÁJEN: hát ismerve a rendőrség működését... én valószínűleg bejelentkeztem volna vevőként és az átvételhez hívtam volna a rendőröket. Persze lehet, hogy csak postázva vállalta volna a nyomorult, ak... (2024.03.09. 11:09) KTM Chicago v2
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: Hát ne tudd meg, de pár nappal a lopás után feltűnt a bringám (megszokásból írtam így, holott már sajnos ugye nem az enyém) a marketplace-en, egy Rikárdó árulta elég kedvező áron,... (2024.03.08. 18:53) KTM Chicago v2
  • Utolsó 20

Willys Jeep Truck

RÁJEN 2015.12.22. 08:00

will.jpgNem egészen értem, hogy ha a Matchboxnál gondban vannak, milyen klasszikust kéne kicsiben elkészíteni, miért is nem hívnak fel engem, de ha már nem volt jobb ötletük, megmutatom (én is), milyen lett a Willys Jeep Pickup Truck:

img_3947.JPG

img_3948.JPG

img_3949.JPG

img_3950.JPG

img_3951.JPG

img_3952.JPG

Az én ízlésemnek egy kicsit keskenyre sikeredett, illetve nem tetszik még olyan nagyon a "futómű" elnagyoltsága sem, de tény, hogy ebben a kategóriában nem szabad csodát várni, már az is nagy szó, hogy egy a való világból vett autót mintáztak meg, és nem Hulk eltitkolt unokaöccsének zöld mutánsautóját, amely képes repülő motorcsónakká is átváltozni... Ellenben szinte minden tetszik, ami platós, pedig még sosem volt ilyen autóm ;) (A Hot Wheels háza táján is készült egy hasonló gép, csak az modernebb, és Scrambler néven érdemes rákeresnetek, ha nem tudjátok, melyikre gondolok, segíthetek is.) A kisebb részletek kidolgozása dicséretes, az első részt szépen ki is festették, jól áll neki ez az élénk, de nem világos piros szín is, a nagy kerekek sem idegenek rajta, szóval tökoké, de egy megjegyzésem még lenne a végére: a MB miért nem csinál olyat, hogy elővesz korábbi darabokat, és kis változtatással kihozza újra? Nem kell messze menni jó példáért, csak átkiabálni a HW-szobába, hogy hé, ti ezt hogy szoktátok? Mert hogy a HW gyakorlatában van ilyesmire számtalan példa, míg Matchboxéknal csak nagyon elvétve. Pedig mennyivel nagyobb sikere lett volna egy MB Jeep Gladiator újraélesztésnek, nem? (A példa nem véletlen, de erről majd máskor.) Sőt én egy egész 1-75-ös vagy 1-100-as sort is el tudnék képzelni ilyen reprodukciókból. Na mindegy, álmodik a nyomor, kéz a biliben, de ha már itt tartunk, az alábbi videó egy eladó darabot mutat be - nem mondom, hogy nem kívánatos, de ez a kocsi azért mégsem férne fel a TOP10-es kívánságlistámra:

És lesz még új Jeep a MB-tól, biztos láttátok. Tényleg, régen kérdeztem, de már csak a keretes szerkezet kedvéért: Ti milyen autót látnátok szívesen a Matchboxtól vagy a Hot Wheelstől a közeljövőben?

Címkék: retro matchbox

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szirszarjaim.blog.hu/api/trackback/id/tr68067678

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jatekdoki 2015.12.22. 19:33:05

Mindent szívesen látnék a Matchbox kínálatából, amiből több százezer példányt adott el a 70-es években, de nekem még sincs egy sem. :)
süti beállítások módosítása