Outlaw Porschék kapcsán gazdag tartalommal vár minden érdeklődőt az internet, most én csak kettőt szeretnék kiemelni az érdekesebbek közül, az egyik Magnus Walker élete és munkássága, álmaimban ugyanígy látom magam 10-20 év múlva, de persze nem leszek ilyen sajnos soha. És így nem fog az én aláírásom szerepelni egy HW-bliszteren sem. A másik érdekesség pedig az Emory által felpiszkált Porschék világa, amelyet még Jay Leno is bemutatott, annyira nagy hatással voltak rá ezek a kocsik - pedig őt lenyűgözni autós témában nem lehet olyan egyszerű:
A fenti tartalmak alapján az outlaw kifejezés is magyarázatot nyer, ha valaki kevésbé bírná az angolt, de érdekli az elnevezés, akkor elmondom röviden: szó szerint törvényen kívülit jelent a szó, és azért tartják ezeket a kocsikat törvényen kívülieknek, mert szakítottak a gyári állapotra visszahozás hagyományával, bátran hozzányúltak motorhoz, kasznihoz, beltérhez, tehát mindenhez, amit ők úgy gondoltak, hogy úgy jobb/szebb/vagányabb lesz. És le kell borulnunk (immár sokadszor) a Hot Wheels előtt, aki egy ilyen autónak az elkészítését bevállalta, no nem mintha szerintem bármilyen üzleti kockázattól tartaniuk kellett volna, hanem inkább hogy a néha érthetetlen autókra rábólintó vezetésen át tudta nyomni ezt a projektet:
Minden szempontból megdöbbentően vagány ez a kocsi, ez a szín, ez a felni, ez a dekoráció, (ez a segg!) egyszerűen nagyon bejön. Még akkor is boldog lennék, ha nem is lenne belőle később recolor...
Biztos ami biztos, eltettem belőle egy bontatlant is, nehezebb időkre.
Utolsó kommentek