Ha eltévedtél volna

Kis kattintás, nagy öröm!

Címkék

ambulance (39) bogár (144) bond (26) burago (17) carspotting (782) cikk (6) coca cola (3) corgi (57) darda (2) dickie (3) dinky (5) ebay (7) eladó (16) ertl (3) film (183) filmhíradó (11) greenlight (8) grell (8) guisval (3) helikopter (21) hellókarácsony (17) honda (77) hot wheels (420) husky (1) ites (2) jada toys (8) játék (77) johnny lightning (32) kártya (5) könyv (9) lego (179) lledo (2) maisto (35) majorette (117) matchbox (462) mercedes (83) military (86) moszkvics (4) muscle (260) mustang (94) noname (59) norev (23) picasso (39) playart (6) police (238) polistil (12) realtoy (24) reklám (144) retro (869) revell (1) schuco (5) siku (72) solido (3) stahlberg (9) star wars (164) subaru (5) superkings (20) suzuki (8) taxi (23) tomica (90) toyota (10) vatera (8) volkswagen (372) volvo (123) vw (363) welly (16) wish (10) yamaha (9) zene (92)

Utolsó kommentek

  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: A rendőrök is ezt javasolták először, de megnéztem Rikárdó adatlapját, és olyan sittes kalandokról mesélt, hogy inkább nem mertem megadni neki a nevem és a telefonszámom - ezt elm... (2024.03.09. 20:41) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: @RÁJEN: hát ismerve a rendőrség működését... én valószínűleg bejelentkeztem volna vevőként és az átvételhez hívtam volna a rendőröket. Persze lehet, hogy csak postázva vállalta volna a nyomorult, ak... (2024.03.09. 11:09) KTM Chicago v2
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: Hát ne tudd meg, de pár nappal a lopás után feltűnt a bringám (megszokásból írtam így, holott már sajnos ugye nem az enyém) a marketplace-en, egy Rikárdó árulta elég kedvező áron,... (2024.03.08. 18:53) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: 1. Lopott bringák sorsa (rendőrségi info szerint) a legtöbb esetben, hogy alkatrészként adják tovább. 2. Black&decker??? Szerintem vegyél egy lakatot azt az izét meg... felejtsd el! ;) Kryptonit... (2024.03.04. 18:20) KTM Chicago v2
  • Ződ2000: @RÁJEN: Mondjuk a 959 egy elég stabil műszaki alap volt a Dakarra... :) (2024.02.19. 19:29) Válogatás a 80-as évek legnagyobb slágereiből Vol 2.
  • Utolsó 20

Mentőkombi

RÁJEN 2016.12.17. 08:00

volvo_ambulance.jpgIlyet is mutattam már, de akkor még (2009-ben) bontatlanul. A novemberi börzén a már sok éve eladott darabomat sikerült jól visszapótolni, ezúttal egy bontott, így jobban körüljárható példánnyal:

img_6414.JPG

img_6417.JPG

img_6418.JPG

img_6419.JPG

img_6420.JPG

img_6421.JPG

Gyakorlatilag teljesen hibátlan darab, sehol semmi leverődés vagy kopás, ami szuper hír. Ellenben hiányzik melőle a két betegszállító és a hordágyon agonizáló beteg, no meg az antenna a tetejéről. Ugyan már... :)

Egy kis antennás adalék: nem Volvós, hanem Hondás témában be tudok számolni egy kis újításról, ugyanis a Civicről hiányzott a tetőantenna, amióta megvettem. A kis töve megvolt, és fogta is nagyjából az adókat, de pont a gyatrább vételű helyeken nem funkcionált igazán jól. Úgy sikerült pótolnom, hogy nem is terveztem. Az angol civices fb-csoportban valaki feldobott egy angiliai kocsit, amit bontásra hozott haza, és lecsaptam négy kerékőrös kerékcsavarra. Egy ezresért. Egy kellemesen hideg szombat reggel ki is kocsiztam értük a 17-be. És ott állva a már szinte üres kaszni mellett isteni sugallatra rákérdeztem, hogy véletlenül nincs-e egy megmaradt antennája? De volt, viszont csak kompletten adta, hiába nekem csak a rátekerős fém pálcára volt szükségem. Viszont ezt is csak egy ezresért, úgyhogy természetesen azonnal megvettem. Most már aztán minden körülmények között szuperül szól a rádió. A kis biznisz után még átugrottam a sráctól nem messze fekvő Bakancsos úti használtcikk-piacra, amit minden magamfajta őrültnek erősen tudok ajánlani, mert vannak érdekességek bőven. Hosszasan tudnám sorolni, mi minden csodát nem vettem meg, amire rákívánt a szemem, de ez most nem fontos. Ha valaki viszont szeretne felújítandó, ámde nagyon kevés pénzért hirdetett Csepel Tacskó bringákat venni, vagy netán 20 literes marmonkannákat, csakis ide látogasson ki! ;)

A november eleji börzén vettem szemérmetlenül olcsón, az eladó pedig egy volt mentős ember volt, aki csupa ilyesmit árult, volt még két ritka kivitelű, szintén Superkings Dodge mentőautója is, de végül csak ezt hoztam el tőle. Ja, nem, egy kék  MB Karmannt is, de ez most mindegy. 

volvo_ambulance_2.jpgÉrdekes módon nem nagyon találtam a neten az ilyen sima kivitelű Volvo mentőről képet, mert a fent lévő fotók többségén egy sokkal nagyobb változat szerepel, ez meg ugye simán csak egy magasított kombi - ennek megfelelően nyilván a hasznossága is korlátozottabb, mint az inkább egy emeletes buszra emlékeztető verzióé. Igaziban kéne ez is, az is. Nagyon örülök egyébként ennek, már csak azért is, mert így lényegében megvan az összes verzió, a sima megvolt ugye korábbról, a rallye-páros nem annyira régóta, most meg ez. Boldogság.

Címkék: retro volvo matchbox ambulance superkings

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szirszarjaim.blog.hu/api/trackback/id/tr811958823

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása