Ez az első Gas Monkey-kocsim kicsiben. Nagyban viszont sosem lesz. A későn érkezők kedvéért: van a Discovery Channelen több remek autós, autóépítős sorozat, ezek közül az egyik a Fast'n'Loud, aka Amcsi benzinfalók, amely a Gas Monkey Garage által készített autókat mutatja be, általában a megvételüktől az eladásukig. A most következő kisautó a Hot Wheels kiadásában jelent meg, de más gyártónál is elérhetők a hasonló címkézésű kisautók, például ez. Az arany Corvette a Midas Monkey nevet viseli, és elég jó áron sikerült elpasszolni a Barrett-Jacksonnál, konkrétan 132.000 dolcsiért. Az együttműködést most nem taglalom, mert a szomszédos Matchbox Memories már kitárgyalta (ez a hosszú időre előre időzített posztok egyik hátránya, hogy a másik poszt megjelenése miatt most állhattam neki az enyém átírásának, egyszerűsítésének), így csak annyi marad, hogy megmutassam az én saját példányom. Ja, nem, előbb még egy közös kép a GMG tulajdonosáról és a kisauróról:
Az arany HW Corvette-et nem csak simán megvettem, hanem duplán vettem meg, hogy legyen egy bontott és egy bontatlan belőle, de miután Milán fiam meglátta, elkérte a bontottat, amit jó apaként természetesen neki ajándékoztam. A műsorban elhangzottak szerint a Hot Wheels első 16 kisautója közül (Sweet Sixteen) a Custom Corvette volt Richard kedvence, ezért készette el ezt nagyban, én mondjuk másikat választottam volna, de erről sem kérték a véleményemet, úgyhogy nem is húzom már tovább, mutatom a bontottat a Midas Majomból:
Van kérdés? :) Abszolút mezei mainline kivitel, műanyag az alja, műanyagok a kerekei, a csicsa arany festésen és az óriási blown motoron kívül azt lehetne mondani, hogy semmi extra. Oké, a kipufogól kivezetése sem mindennapi, de HW-szinten ezek nem mondhatók túl speckónak. Ennek a kisautónak az értékét szerintem tényleg a márkanév, a marketing adja, és mint látjátok, én is bedőltem...
Valamit tehát tudnak ezek odaát. Gyertek máskor is!
Utolsó kommentek