Ha eltévedtél volna

Kis kattintás, nagy öröm!

Címkék

ambulance (39) bogár (144) bond (26) burago (17) carspotting (782) cikk (6) coca cola (3) corgi (57) darda (2) dickie (3) dinky (5) ebay (7) eladó (16) ertl (3) film (183) filmhíradó (11) greenlight (8) grell (8) guisval (3) helikopter (21) hellókarácsony (17) honda (78) hot wheels (420) husky (1) ites (2) jada toys (8) játék (77) johnny lightning (32) kártya (5) könyv (9) lego (180) lledo (2) maisto (35) majorette (117) matchbox (462) mercedes (83) military (86) moszkvics (4) muscle (260) mustang (94) noname (59) norev (23) picasso (40) playart (6) police (238) polistil (12) realtoy (24) reklám (144) retro (869) revell (1) schuco (5) siku (72) solido (3) stahlberg (9) star wars (165) subaru (6) superkings (20) suzuki (8) taxi (23) tomica (90) toyota (10) vatera (8) volkswagen (372) volvo (123) vw (363) welly (16) wish (10) yamaha (9) zene (92)

Utolsó kommentek

  • RÁJEN: @Sam. Joe: Örülök, hogy tetszik, nekem is bejön, és hihetetlen, mennyire más az autó kiállása így. (2024.04.08. 18:43) Megvan az arany!
  • Sam. Joe: Teljesen jó!!! Teljesen kielégítő a szakmunka, jó a szín, szép a felni, és szerintem ez a ballonos kaucsuk pont hogy NAGYON jól áll neki! "Gute Arbeit, Soldat!" (2024.04.06. 14:25) Megvan az arany!
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: A rendőrök is ezt javasolták először, de megnéztem Rikárdó adatlapját, és olyan sittes kalandokról mesélt, hogy inkább nem mertem megadni neki a nevem és a telefonszámom - ezt elm... (2024.03.09. 20:41) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: @RÁJEN: hát ismerve a rendőrség működését... én valószínűleg bejelentkeztem volna vevőként és az átvételhez hívtam volna a rendőröket. Persze lehet, hogy csak postázva vállalta volna a nyomorult, ak... (2024.03.09. 11:09) KTM Chicago v2
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: Hát ne tudd meg, de pár nappal a lopás után feltűnt a bringám (megszokásból írtam így, holott már sajnos ugye nem az enyém) a marketplace-en, egy Rikárdó árulta elég kedvező áron,... (2024.03.08. 18:53) KTM Chicago v2
  • Utolsó 20

Régi medzsók ajándék áron

RÁJEN 2017.11.04. 10:00

126x.jpgNagyjából öt éve mutattam két olyan kisautót, amik nem szériaautókat mintáznak, mégis tetszenek. Az egyik a Datsun 126X volt, a másik (az Alfa Carabo mellett) a Mazda RX500. A fejlemény a témában annyi csak, hogy az előbbiből sikerült egy "rendes" Matchboxot vennem, így már nem csak a Super GT kivitel van meg, a Mazdából pedig egy kevésbé lelakott példánnyal gazdagodott a gyűjteményem - és itt jön a cím a képbe, ugyanis kevesebb, mint 800 forintot kellett értük kifizetnem darabonként, ami szerintem nagyon is jó deal. Persze egyik sem kopásmentes, de mindkettő full fém, csodás rugózással, hibátlan gurulással és nyitható motorháztetőkkel, így talán nem csoda, hogy nem tudtam nekik ellenállni. (Még alkudtam is.)

img_8067.JPG

img_8068.JPG

img_8069.JPG

img_8071.JPG

A két japán mellé pedig behúztam egy újabb (valójában régebbi) Mercury Commutert is, még a vékonykerekes Superfast korszakból, meglehetősen kopott állapotban. Rendőrként már megolt, itt mutattam, pirosban, vastag kerékkel pedig emitt, most akkor itt van belőle a klasszikus zöld színű változat is:

img_8072.JPG

img_8073.JPG

img_8074.JPG

img_8075.JPG

img_8076.JPG

Jó, kopott, pedig jó ideje megfogadtam, hogy csak szép kisautókat veszek, de mivel minden más szempontból meg teljesen rendben van, kénytelen voltam kivételt tenni. Szerencsére jók a tengelyek, jó a rugózása, tényleg nincs semmi baja. A szeptemberi börzés zsákmány tagja ez is, ahol egy eladótól sikerült ezt a három kisautót bezsákolni, sőt vettem egy negyediket is, de azt majd egy külön posztban mutatom meg pár nap múlva, majd mondom, miért.

Címkék: retro matchbox

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szirszarjaim.blog.hu/api/trackback/id/tr7912820368

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Car Mandiner · http://kaszni.blog.hu/ 2017.11.04. 22:20:29

Egyszer nekem is volt matchboxom. Egy darab! Valamiért cseréltem, mert, hiába volt akkoriban nagy kincs, nem tetszett a gyereknek, mivel rózsaszín volt. Nekem sem tetszett, de már akkor ott voltam a szeren, és átfestettem feketére. Nagyon menősködtem vele a suliban, aztán jött egy nagyobb gyerek. kikapta a kezemből "fogadjunk, hogy ez meg az enyém!" felkiáltással megvakart rajta a festést, aztán eltette. Mentem ahhoz akitől vettem, de az csak lapult, mint szar a fűben. Szóval, így nem lett matchboxom.

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2017.11.05. 20:20:36

@Sam. Joe: Köszi!
@Car Mandiner: De hanem matchbox-szal, akkor mivel játszottál?
süti beállítások módosítása