Nagyjából öt éve mutattam két olyan kisautót, amik nem szériaautókat mintáznak, mégis tetszenek. Az egyik a Datsun 126X volt, a másik (az Alfa Carabo mellett) a Mazda RX500. A fejlemény a témában annyi csak, hogy az előbbiből sikerült egy "rendes" Matchboxot vennem, így már nem csak a Super GT kivitel van meg, a Mazdából pedig egy kevésbé lelakott példánnyal gazdagodott a gyűjteményem - és itt jön a cím a képbe, ugyanis kevesebb, mint 800 forintot kellett értük kifizetnem darabonként, ami szerintem nagyon is jó deal. Persze egyik sem kopásmentes, de mindkettő full fém, csodás rugózással, hibátlan gurulással és nyitható motorháztetőkkel, így talán nem csoda, hogy nem tudtam nekik ellenállni. (Még alkudtam is.)
A két japán mellé pedig behúztam egy újabb (valójában régebbi) Mercury Commutert is, még a vékonykerekes Superfast korszakból, meglehetősen kopott állapotban. Rendőrként már megolt, itt mutattam, pirosban, vastag kerékkel pedig emitt, most akkor itt van belőle a klasszikus zöld színű változat is:
Jó, kopott, pedig jó ideje megfogadtam, hogy csak szép kisautókat veszek, de mivel minden más szempontból meg teljesen rendben van, kénytelen voltam kivételt tenni. Szerencsére jók a tengelyek, jó a rugózása, tényleg nincs semmi baja. A szeptemberi börzés zsákmány tagja ez is, ahol egy eladótól sikerült ezt a három kisautót bezsákolni, sőt vettem egy negyediket is, de azt majd egy külön posztban mutatom meg pár nap múlva, majd mondom, miért.
Utolsó kommentek