Ha eltévedtél volna

Kis kattintás, nagy öröm!

Címkék

ambulance (39) bogár (144) bond (26) burago (17) carspotting (782) cikk (6) coca cola (3) corgi (57) darda (2) dickie (3) dinky (5) ebay (7) eladó (16) ertl (3) film (183) filmhíradó (11) greenlight (8) grell (8) guisval (3) helikopter (21) hellókarácsony (17) honda (77) hot wheels (420) husky (1) ites (2) jada toys (8) játék (77) johnny lightning (32) kártya (5) könyv (9) lego (179) lledo (2) maisto (35) majorette (117) matchbox (462) mercedes (83) military (86) moszkvics (4) muscle (260) mustang (94) noname (59) norev (23) picasso (39) playart (6) police (238) polistil (12) realtoy (24) reklám (144) retro (869) revell (1) schuco (5) siku (72) solido (3) stahlberg (9) star wars (164) subaru (5) superkings (20) suzuki (8) taxi (23) tomica (90) toyota (10) vatera (8) volkswagen (372) volvo (123) vw (363) welly (16) wish (10) yamaha (9) zene (92)

Utolsó kommentek

  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: A rendőrök is ezt javasolták először, de megnéztem Rikárdó adatlapját, és olyan sittes kalandokról mesélt, hogy inkább nem mertem megadni neki a nevem és a telefonszámom - ezt elm... (2024.03.09. 20:41) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: @RÁJEN: hát ismerve a rendőrség működését... én valószínűleg bejelentkeztem volna vevőként és az átvételhez hívtam volna a rendőröket. Persze lehet, hogy csak postázva vállalta volna a nyomorult, ak... (2024.03.09. 11:09) KTM Chicago v2
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: Hát ne tudd meg, de pár nappal a lopás után feltűnt a bringám (megszokásból írtam így, holott már sajnos ugye nem az enyém) a marketplace-en, egy Rikárdó árulta elég kedvező áron,... (2024.03.08. 18:53) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: 1. Lopott bringák sorsa (rendőrségi info szerint) a legtöbb esetben, hogy alkatrészként adják tovább. 2. Black&decker??? Szerintem vegyél egy lakatot azt az izét meg... felejtsd el! ;) Kryptonit... (2024.03.04. 18:20) KTM Chicago v2
  • Ződ2000: @RÁJEN: Mondjuk a 959 egy elég stabil műszaki alap volt a Dakarra... :) (2024.02.19. 19:29) Válogatás a 80-as évek legnagyobb slágereiből Vol 2.
  • Utolsó 20

Csak lettek újak

RÁJEN 2020.02.05. 18:00

img-8752.JPG

Az vesse rám az első követ, aki ezeket nem vette volna meg, ha eléugranak... A két fenti Merci közül egyértelműen a 220 SE az, ami nagyon bejön, az egész kiadás példásan sikerült a bliszter remek grafikájától kezdve a festésen át egészen a kerékválasztásig, ez úgy jó, ahogy van. Ezért nem is gondolkodtam sokat, hogy megvegyem-e, amikor láttam a Váci úti börzén, korábban már jó ideje szemeztem vele a különböző FB-csoportokban. A fehér Merci is egy jól sikerül darab, azt csak úgy bezsákoltam a Sparban, de nem mondom, hogy olyan nagyon megmozgatna. Elég új darab amúgy. De mutatok mást is:

img-8754.JPG

img-8753.JPG

Elég új a két Golf is, bár ugye tudjuk, hogy a klasszikus MB Golf I az "igazi", ezek az arányokat tekintve mégis talán közelebb állnak a valósághoz - egy ez visszatérő téma, Giugiaro formatervét nagyon ritkán találják el ekkora méretben, de most elég közel jutottak hozzá szerintem. A Subaru SVX viszonylag ritka madár, nem is láttam üzletben sehol, ellenben a börzén igen, szóval hazavittem, valamire még biztos jó lesz. A Chevy Caprice rendőrautó meg úgymond kötelező kör volt, már többször írtam korábbi posztokban, hogy de jó lenne, mert megvolt Johnny Lightning-ként (sőt), de azért ez így az igazi. Még ha kicsit kicsire is sikeredett. Ugorjunk!

img-8755.JPG

Ez is meglett, na. Nem mondom, hogy égetett a hiánya, mert a két legfontosabb modell benne volt már az előzőben is, de miután a különálló JP/JW darabjaimat kiárultam, úgy gondoltam, ennyivel tartozom magamnak, a G Mercit és a Hummert meg amúgyis kedvelem, szóval behúztam. A másik ötöspakkhoz képest még az látszik, hogy az újabbikban sárosabb az Explorer és a Jeep is. Zsír.

img-8757.JPG

Elvileg már nem gyűjtök ugye kisautókat, de mentségemre szóljon, hogy ezeket jórészt csere útján tudtam a magaméivá tenni, és olyanokat adtam pl. az újabbik Jurassic World-ös pakkért (ami így elfoglalhatta méltó helyét a korábbi mellett, ez látható az utolsó képen) és a régi Merciért, amiket már egyébként is hosszú hetek óta hirdettem. Szerintem egész szép kis csomag jött össze. Egyiket sem bontottam ki, nem is fogom szerintem, bár az egyik Golfot talán mégis jó lenne körbetapogatni. Meglátjuk....

Címkék: mercedes volkswagen matchbox police vw military

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szirszarjaim.blog.hu/api/trackback/id/tr6915430102

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása