Ha eltévedtél volna

Kis kattintás, nagy öröm!

Címkék

ambulance (39) bogár (144) bond (26) burago (17) carspotting (782) cikk (6) coca cola (3) corgi (57) darda (2) dickie (3) dinky (5) ebay (7) eladó (16) ertl (3) film (183) filmhíradó (11) greenlight (8) grell (8) guisval (3) helikopter (21) hellókarácsony (17) honda (77) hot wheels (420) husky (1) ites (2) jada toys (8) játék (77) johnny lightning (32) kártya (5) könyv (9) lego (179) lledo (2) maisto (35) majorette (117) matchbox (462) mercedes (83) military (86) moszkvics (4) muscle (260) mustang (94) noname (59) norev (23) picasso (39) playart (6) police (238) polistil (12) realtoy (24) reklám (144) retro (869) revell (1) schuco (5) siku (72) solido (3) stahlberg (9) star wars (164) subaru (5) superkings (20) suzuki (8) taxi (23) tomica (90) toyota (10) vatera (8) volkswagen (372) volvo (123) vw (363) welly (16) wish (10) yamaha (9) zene (92)

Utolsó kommentek

  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: A rendőrök is ezt javasolták először, de megnéztem Rikárdó adatlapját, és olyan sittes kalandokról mesélt, hogy inkább nem mertem megadni neki a nevem és a telefonszámom - ezt elm... (2024.03.09. 20:41) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: @RÁJEN: hát ismerve a rendőrség működését... én valószínűleg bejelentkeztem volna vevőként és az átvételhez hívtam volna a rendőröket. Persze lehet, hogy csak postázva vállalta volna a nyomorult, ak... (2024.03.09. 11:09) KTM Chicago v2
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: Hát ne tudd meg, de pár nappal a lopás után feltűnt a bringám (megszokásból írtam így, holott már sajnos ugye nem az enyém) a marketplace-en, egy Rikárdó árulta elég kedvező áron,... (2024.03.08. 18:53) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: 1. Lopott bringák sorsa (rendőrségi info szerint) a legtöbb esetben, hogy alkatrészként adják tovább. 2. Black&decker??? Szerintem vegyél egy lakatot azt az izét meg... felejtsd el! ;) Kryptonit... (2024.03.04. 18:20) KTM Chicago v2
  • Ződ2000: @RÁJEN: Mondjuk a 959 egy elég stabil műszaki alap volt a Dakarra... :) (2024.02.19. 19:29) Válogatás a 80-as évek legnagyobb slágereiből Vol 2.
  • Utolsó 20

Ötször öt az huszonöt

RÁJEN 2021.08.28. 18:00

Amióta eldöntöttem, hogy nem vásárolok több kisautót, azóta nem tartom be. Tény, és a biztos gyógyulás egyértelmű bizonyítéka, hogy már sokkal kevesebbet veszek, szerintem ez idén nem volt (sokkal) több tíz darabnál, de csak ha az ötöspakkokat egynek számolom. Ezek a gyengéim. És amikor valahol beakciózzák, mondjuk a Tescóban és mondjuk 2000 Ft alá, akkor tényleg nincs mese. A mai bemutató első csomagja a Matchboxtól származik, és az MBX Wagons nevet kapta, tehát kombi mecsiket tartalmaz. Túl sok újdonságot nem hozott, mindegyik darabja szerepelt már a blogon ilyen vagy olyan formában - de nem ilyen színekben. Az Audi különösen jó lett, illetve a Fairlane is tökoké (az amúgy itt is remek):

img-8007_1.JPG

2019 után megjelent a második Autobahn-szett, és ez is elég jól sikerült. Az első csomagolásán még hibásan, de itt már helyesen, egybe írták az autópálya német nevét, az viszont hasonló, hogy itt is van egy kakukktojás, hiszen a rendőrségi Land Rover mindenhová való, csak nem a pályára. A kis BMW nagyon szép ebben az új színben, de az elsőnél nem szebb, a Porsche jól néz ki így, sárgában, fekete kerekekkel, a nyitott Aston Martin pedig egyenesen meseszép. A Ford esetében a kerekek tetszenek, de ez a szett nem tökéletes választás a modellhez, a Landy kapcsán meg természetesen a rendőrségi festés jön be, illetve a felnik:

img-8008_1.JPG

A mai utolsó MB-pakk az autópálya gyorshajtóiról kapta a nevét, és bár ez a csomag sem mutat túl sok újat, szerény véleményem szerint e különleges színekben prezentált kisautók mégis nagyon jó kis összképet adnak ki. A vajszínű Jaguar igen szép, a metálzöld Challenger szintúgy, a Ford sem rossz, a P1800-as Volvo pedig kimondottan tetszik, noha továbbra is a már közel 11 éve posztolt premierszínben tetszik a legjobban. Na és a német rendőrségi egyenruhában feszítő Impreza a hab a tortán - ez a zsandár hivatott rendet vágni a renitensek között, bár szerintem a két amerikai nyomában erősen fel kell kötnie a gatyát...

img-8105.JPG

A Hot Wheels két csomaggal képviselteti magát a mai posztban, az egyik jobb szerintem, a másik gyengébb. Jobbnak gondolom a Lamborghini-gyűjteményt, mert sokkal szebbek a kocsik, különösen a szürke Murciélago és a narancs Gallardo, de a Huracán Super Trofeo is bejön. A maradék Veneno és Aventador kevésbé tetszik, de 3:2 arányban a jók győztek. (A témában ajálom még ezt a posztot.)

img-8010_1.JPG

(Jut eszembe, a fentihez hasonló, de nem fotóztam, nem mutattam, szóval a legutolsó Exotics-csomagot is megvettem ám, legfőképp a Bugatti miatt.) Végül a másik HW-pakk, amely egy Corvette-gyűjtés. Őszintén szólva ebből úgy igazán csak az első, a '11-es Grand Sport tetszik, na jó, még a '69-es COPO is, ez utóbbi ugye külön is megvolt, csak jobb színben. A maradék három, a Stingray, a Roadster és a C6R nem az én világom, de ez van, szerintem a korábbi Corvette-válogatások sem voltak sokkal jobbak (lásd 2006 pl. vagy 2012), pedig egy ütős szettet biztosan össze lehetne hozni egy kicsivel több figyelemmel, különösen a festéseket illetően. Mégis megvettem ;)

img-8009_1.JPG

Remélem, sikerül majd a többi nekem tetsző mostanában futó csomagot is beszerezni valamikor, HW-ből már csak az idei F&F-csomag kellene, MB-ból viszont több: Blue Highways II, Coffee Cruisers II, MBX City Drivers. Majd szólok, mit sikerült.

Címkék: retro matchbox hot wheels

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szirszarjaim.blog.hu/api/trackback/id/tr3216662034

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sam. Joe · http://www.matchboxmemories.hu 2021.09.24. 10:48:11

Ezek kivételesen jó pakkok - mondom ezt a kívülállóknak.

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2021.09.24. 10:56:04

@Sam. Joe: Köszi, így van. Pont ezért végül nem is vettem meg a MBX City Drivers csomagot, mert abból végülis csak az Alfa tetszett volna, pedig belefutottam. De a Blue Highways II meglett, és még egy meglepi is, nemsokára on air.

Dancergee · http://matchboxaddikt.blog.hu/ 2021.10.10. 12:26:55

A Polizei Land Roveres 5 pakkot merre sikerült találnod?
Vadászom, de sehol nem jön velem szembe :(

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2021.10.10. 18:49:21

@Dancergee: Hát szerintem Tescóban, de akár Auchan is lehet, már nem emlékszem pontosan. Szerintem Tesco volt, akciósan. Tegnap pont voltam a tatabányaiban egyébként, és ha ez talán pont nem is, de a többi biztosan volt. Meg még több fajta is, mint pl. az Exotics, amiről (mert korábban megvettem) lesz is poszt később.
süti beállítások módosítása