Ha eltévedtél volna

Kis kattintás, nagy öröm!

Címkék

ambulance (39) bogár (144) bond (26) burago (17) carspotting (782) cikk (6) coca cola (3) corgi (57) darda (2) dickie (3) dinky (5) ebay (7) eladó (16) ertl (3) film (183) filmhíradó (11) greenlight (8) grell (8) guisval (3) helikopter (21) hellókarácsony (17) honda (77) hot wheels (420) husky (1) ites (2) jada toys (8) játék (77) johnny lightning (32) kártya (5) könyv (9) lego (180) lledo (2) maisto (35) majorette (117) matchbox (462) mercedes (83) military (86) moszkvics (4) muscle (260) mustang (94) noname (59) norev (23) picasso (40) playart (6) police (238) polistil (12) realtoy (24) reklám (144) retro (869) revell (1) schuco (5) siku (72) solido (3) stahlberg (9) star wars (165) subaru (6) superkings (20) suzuki (8) taxi (23) tomica (90) toyota (10) vatera (8) volkswagen (372) volvo (123) vw (363) welly (16) wish (10) yamaha (9) zene (92)

Utolsó kommentek

  • RÁJEN: @Sam. Joe: Örülök, hogy tetszik, nekem is bejön, és hihetetlen, mennyire más az autó kiállása így. (2024.04.08. 18:43) Megvan az arany!
  • Sam. Joe: Teljesen jó!!! Teljesen kielégítő a szakmunka, jó a szín, szép a felni, és szerintem ez a ballonos kaucsuk pont hogy NAGYON jól áll neki! "Gute Arbeit, Soldat!" (2024.04.06. 14:25) Megvan az arany!
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: A rendőrök is ezt javasolták először, de megnéztem Rikárdó adatlapját, és olyan sittes kalandokról mesélt, hogy inkább nem mertem megadni neki a nevem és a telefonszámom - ezt elm... (2024.03.09. 20:41) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: @RÁJEN: hát ismerve a rendőrség működését... én valószínűleg bejelentkeztem volna vevőként és az átvételhez hívtam volna a rendőröket. Persze lehet, hogy csak postázva vállalta volna a nyomorult, ak... (2024.03.09. 11:09) KTM Chicago v2
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: Hát ne tudd meg, de pár nappal a lopás után feltűnt a bringám (megszokásból írtam így, holott már sajnos ugye nem az enyém) a marketplace-en, egy Rikárdó árulta elég kedvező áron,... (2024.03.08. 18:53) KTM Chicago v2
  • Utolsó 20

Shopping

RÁJEN 2021.03.31. 20:00

Tudjátok-e, mi az a GAS? Nem, nem a ruhamárka. Ez a GAS a Gear Acquisition Syndrome, azaz a különböző eszközök, kütyük, tárgyak folyamatos be- és megszerzési vágyának tünetegyüttese, valószínűleg minden gyűjtési mánia mögött ez rejtőzik, hol súlyosabban, hol enyhébben. Így már ismerős? :) Nyilván bennem is volt, vagy talán még van is belőle, de szerencsére jórészt talán sikerült megszabadulni tőle, és tudatosan igyekeztem rávenni magam az utóbbi mondjuk másfél évben, hogy tárgyak helyett inkább élményeket gyűjtsek. Persze ehhez is kellenek tárgyak, pl. egy motor, de már nem veszek régi magnókat, késeket, dvd- vagy BD-filmeket sem nagyon,  új ruhákat egyre kevésbé, itthonra ugye minek, magamnak már legót sem vásárolok, és hát a kisautókat is elengedtem. Persze nem mindet, legalább 100 darabot megtartottam, de talán már csak úgy 10 db van közöttük, amit nem is adnék el jó ajánlat esetén sem. Mindezek ellenére megtörténik egyszer-egyszer, hogy elcsábulok, vagy eluralkodik rajtam a vágy, hogy megjutalmazzam magam, ilyenkor mégis beesik ez-az, mint például most az egyik legutóbbi bevásárlás során a tecsóban, ahol az alábbi négy új Matchbox pottyant a kosaramba. Persze lenne kire fogni, Félix fiam már kér ilyen holmit, a békesség kedvéért mondjuk tehát azt, hogy a gyereknek vettem, és akkor majd egyszer tényleg megkapja, win-win :)

img-1938_1.JPG

A kis Honda a sárga után most megjelent fehérben is, még esetleg egy világos kékmetál jöhetne, mint amin a Rendőrakadémiában Hightower tanult vezetni, de ebben a színben most csak egy teljesen új casting, a mellette látható Chevy Nova esett be. Nem tudom, lehet, hogy erről majd lesz külön poszt is, miután kibontottuk, mert első blikkre elég jól sikerült kisautónak néz ki. Az MGB-vel ugyanez a helyzet, és szerintem ezt az új (színű) Land Rovert sem dolgoztam még fel a blogon. Na majd meglátjuk.

Visszakanyarodva az élményekhez: az alábbi pakkot a drága kis feleségem kapta tőlem, mert ahogy azt már jó régen (jé, pont egy éve!) is írtam, tervben volt már egy ideje, hogy ő is megfelelő öltözéket kapjon a motorozáshoz. Annyira kedvező volt egy neten talált használt bőr együttes ára, hogy már csak a kabát miatt is megérte volna, de így akkor járt hozzá egy ajándák, ráadásul márkás bőrnaci is:

img-1905.jpg

Még a motor színéhez is nagyjából stimmel... Na, most már végre jönnek a jóidők, most szombaton is sikerült elmotorozni Velencére, és remélhetően egyre több ilyen kirándulós poszt következik, majd gyertek olvasni! Legközelebb talán a húsvéti ünnepek alatt.

Címkék: matchbox

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szirszarjaim.blog.hu/api/trackback/id/tr9916485330

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása