Ha eltévedtél volna

Kis kattintás, nagy öröm!

Címkék

ambulance (39) bogár (144) bond (26) burago (17) carspotting (782) cikk (6) coca cola (3) corgi (57) darda (2) dickie (3) dinky (5) ebay (7) eladó (16) ertl (3) film (183) filmhíradó (11) greenlight (8) grell (8) guisval (3) helikopter (21) hellókarácsony (17) honda (78) hot wheels (420) husky (1) ites (2) jada toys (8) játék (77) johnny lightning (32) kártya (5) könyv (9) lego (181) lledo (2) maisto (35) majorette (117) matchbox (462) mercedes (83) military (86) moszkvics (4) muscle (260) mustang (94) noname (59) norev (23) picasso (40) playart (6) police (238) polistil (12) realtoy (24) reklám (144) retro (869) revell (1) schuco (5) siku (72) solido (3) stahlberg (9) star wars (166) subaru (6) superkings (20) suzuki (8) taxi (23) tomica (90) toyota (10) vatera (8) volkswagen (372) volvo (123) vw (363) welly (16) wish (10) yamaha (9) zene (92)

Utolsó kommentek

  • RÁJEN: @Sam. Joe: Örülök, hogy tetszik, nekem is bejön, és hihetetlen, mennyire más az autó kiállása így. (2024.04.08. 18:43) Megvan az arany!
  • Sam. Joe: Teljesen jó!!! Teljesen kielégítő a szakmunka, jó a szín, szép a felni, és szerintem ez a ballonos kaucsuk pont hogy NAGYON jól áll neki! "Gute Arbeit, Soldat!" (2024.04.06. 14:25) Megvan az arany!
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: A rendőrök is ezt javasolták először, de megnéztem Rikárdó adatlapját, és olyan sittes kalandokról mesélt, hogy inkább nem mertem megadni neki a nevem és a telefonszámom - ezt elm... (2024.03.09. 20:41) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: @RÁJEN: hát ismerve a rendőrség működését... én valószínűleg bejelentkeztem volna vevőként és az átvételhez hívtam volna a rendőröket. Persze lehet, hogy csak postázva vállalta volna a nyomorult, ak... (2024.03.09. 11:09) KTM Chicago v2
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: Hát ne tudd meg, de pár nappal a lopás után feltűnt a bringám (megszokásból írtam így, holott már sajnos ugye nem az enyém) a marketplace-en, egy Rikárdó árulta elég kedvező áron,... (2024.03.08. 18:53) KTM Chicago v2
  • Utolsó 20

It's time to play 4.

RÁJEN 2023.01.29. 10:00

tlou.jpg

Jó sok víz lefolyt a Dunán, és jó sokat pörgött a Playstation is a legutóbbi játékos poszt óta, de gondoltam, megírom megint, mivel játszunk, játszottunk azóta. A srácok, főleg a nagyobbik, leggyakrabban Fortnite-ozik, erre nem is vesztegetnék túl sok szót, hacsak annyit nem, hogy néha rábambulok, és arra gondolok közben, hogy milyen menő már a mai világban gyereknek lenni, ahol a suli/napközi után az osztálytársaiddal akkor is remekül tudsz online marhulni, ha kint esetleg szar idő van. Mondjunk a srácok nálunk csak a hétvégén játszhatnak a géppel, de tényleg jó nézni őket, ahogy egy csapatként harcolnak, szórakoznak, röhögnek, külsősként is jó szórakozás. Amíg meg nem unom a hangzavart, mert akkor vagy vége a játéknak - vagy én vagyok bezavarva a hálóba...

Na de ha átveszem a konzolt, akkor kezdődik az igazi móka! A tavalyi év vége, illetve egész január attól volt hangos, hogy érkezik végre az HBO-ra a The Last of Us című játékból készült sorozat Pedro Pascal főszereplésével, és hát nyilván én is vártam, mert bírom a színészt is, és a játékot is. A játékot viszont szerettem volna mindenképp még azelőtt kipörgetni, hogy nekikezdek a sorozatnak, így január közepén újból nekiálltam nekiültem, és azt kell mondjam, sokkal jobban beszippantott, mint korábban. Jobban ráéreztem a fegyverhasználatra is, de a sztori is egyre jobban elkezdett érdekelni, ahogy szépen lassan kibontakozott. Arra vigyáztam, hogy ne spoilerezzem el magamnak, így nem néztem meg, mások hogyan játszották végig, pedig hát nem egy friss címről van szó. Megjegyzem, ugyanígy néztük végig a The Lost sorozatot, kábé 3 évvel a premier után, mostanában meg a Trónok harcát, sok-sok év késéssel - de becsületesen letudtuk ezeket is. Mire olvassátok, már nagy eséllyel a sorozat első részein is túl leszünk. Január 16-án debütált egyébként, de erős voltam, nem kezdtem akkor bele, 20-án pedig végeztem a játékkal. Viszont ezeket követően ezer százalék, hogy be fogom szerezni a második részt...

mw-home-pillar-campaign.jpg

Milánnak karira érkezett pár játék PS-re, például a Far Cry hatodik része, de még nem kezdte el, mert még előbb szeretné végigjátszani az ötödiket, a negyedik viszont már megvolt. Ja, és van egy kiegészítő is ezekhez, a Primal, az is még előtte van. Nemrég megvettük az egyik legjobbnak tartott Call of Duty-játékot, a Modern Warfare-t, persze másodkézből, cserébe olcsón, de még nem mélyedtünk el benne, majd idővel. Szintén beesett a Dark Souls III, ami egy akció-rpg, de a nehezebb fajtából, ez még szintén várat magára. De van más is:

way.jpg

Lett ugyanis két új kis kedvencünk is, valami kevés ezer forintért árulta a store az It takes Two játékot, és hozzá csomagban ugyanannak a felnőtt-verzióját, egy prison break-történetet, az A Way Out-ot - mindkét játék kimondottan kétszemélyes kooperatív kaland, osztott képernyőn kell különböző ügyességi és logikai feladatokat megoldani, de olyan szinten egymásra vannak utalva a játékosok, hogy az elsőben pl. az egyik fogja a szöget, a másik a kalapácsot, és csak együtt tudják beütni, a börtönösben meg mondjuk az egyik tart bakot a másiknak, hogy aztán mindketten feljussanak egy egyedül elérhetetlenül magasan lévő helyre. Nagyon jópofa mindkettő, de tényleg ez bennük a legérdekesebb, hogy egyszerűen nem megy, ha nem tudsz a másikkal jól együttműködni.

crash-bandicoot-n-sane-trilogy.png

Baromi sokat játszottunk az ünnepek alatt az egyik régebbi játékos posztban (röviden) bemutatott Crash Bandicoottal is, elhatároztuk ugyanis, hogy igyekszünk 100%-ra megcsinálni, azaz hogy nem csak teljesítjük az összes pályát, hanem összeszedjük az összes extrát, titkos extrát, az utolsó kis dobozt is, mindent megcsinálunk adott időre is stb. Ehhez persze már azért kellett nézni néha online videókat, guide-okat, de lényegében megvagyunk, asszem, 104%-ot ír most ki. Ha minden igaz, 105% az elérhető maximum. UPDATE: sikerült! 108% lett végül, halleluja!

metro-exodus-cover-800x450.jpg

Egy nagy falat lesz majd egyszer a masszív Mass Effect trilógia, amit a Sony valamelyik hónapban ingyen adott a Plus előfizetésünkhöz, és szintén így jutottunk hozzá a Biomutant és a Fallout 76 című játékokhoz, de ez a kettő nemigen jött be senkinek. Az ingyenesek közül érdekes volt a Heavenly Bodies, de aztán hamar töröltük, viszont így került hozzánk a Superhot is, ami egy tök érdekes koncepció, és VR-ban már próbáltuk előtte, szóval a sima verziót is lehúztam. Nem annyira jó így, de azért nem rossz. A szintén ingyen kapott Hot Wheels Unleashed megint csak nem jött be, viszont a (szerencsére nagyon kevés) pénzért vásárolt Metro Exodus annál inkább, FP-nézetű túlélős-akció-kaland a volt Szovjetúnió romjain, ukrán fejlesztőktől - lélegzetelállító grafikával. Meg zombikkal, az kell. A korábban említett Batman-szériával szeretnék újra elkezdeni játszani, mert most pihen, de nagyon érdekel a trilógia, csak sajnos nem jut mindenre idő, játékra a legkevesebb. Most is itt blogolok, miközben játszhatnék is ;)

Címkék: játék military

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szirszarjaim.blog.hu/api/trackback/id/tr1218029920

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása