Ha eltévedtél volna

Kis kattintás, nagy öröm!

Címkék

ambulance (39) bogár (144) bond (26) burago (17) carspotting (782) cikk (6) coca cola (3) corgi (57) darda (2) dickie (3) dinky (5) ebay (7) eladó (16) ertl (3) film (183) filmhíradó (11) greenlight (8) grell (8) guisval (3) helikopter (21) hellókarácsony (17) honda (78) hot wheels (420) husky (1) ites (2) jada toys (8) játék (77) johnny lightning (32) kártya (5) könyv (9) lego (181) lledo (2) maisto (35) majorette (117) matchbox (462) mercedes (83) military (86) moszkvics (4) muscle (260) mustang (94) noname (59) norev (23) picasso (40) playart (6) police (238) polistil (12) realtoy (24) reklám (144) retro (869) revell (1) schuco (5) siku (72) solido (3) stahlberg (9) star wars (166) subaru (6) superkings (20) suzuki (8) taxi (23) tomica (90) toyota (10) vatera (8) volkswagen (372) volvo (123) vw (363) welly (16) wish (10) yamaha (9) zene (92)

Utolsó kommentek

  • RÁJEN: @Sam. Joe: Örülök, hogy tetszik, nekem is bejön, és hihetetlen, mennyire más az autó kiállása így. (2024.04.08. 18:43) Megvan az arany!
  • Sam. Joe: Teljesen jó!!! Teljesen kielégítő a szakmunka, jó a szín, szép a felni, és szerintem ez a ballonos kaucsuk pont hogy NAGYON jól áll neki! "Gute Arbeit, Soldat!" (2024.04.06. 14:25) Megvan az arany!
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: A rendőrök is ezt javasolták először, de megnéztem Rikárdó adatlapját, és olyan sittes kalandokról mesélt, hogy inkább nem mertem megadni neki a nevem és a telefonszámom - ezt elm... (2024.03.09. 20:41) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: @RÁJEN: hát ismerve a rendőrség működését... én valószínűleg bejelentkeztem volna vevőként és az átvételhez hívtam volna a rendőröket. Persze lehet, hogy csak postázva vállalta volna a nyomorult, ak... (2024.03.09. 11:09) KTM Chicago v2
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: Hát ne tudd meg, de pár nappal a lopás után feltűnt a bringám (megszokásból írtam így, holott már sajnos ugye nem az enyém) a marketplace-en, egy Rikárdó árulta elég kedvező áron,... (2024.03.08. 18:53) KTM Chicago v2
  • Utolsó 20

Toy Soldiers 2

RÁJEN 2023.02.26. 14:00

sarge.jpg

Természetesen az én szegénységi bizonyítványom, hogy tegnapig életemben nem jártam még a Vármúzeumban, de mivel ez most megtörtént, rögtön ajánlanám is, két okból is: az egyik, hogy épp van egy játékkatonás időszaki kiállításuk, a másik meg, hogy minden hónap utolsó hétvégéjén ingyenes a belépés.

A tegnapi látogatásról itt van pár saját kép:

img-3038.jpg

img-3039.jpg

img-3034.jpg

img-3036.jpg

img-3037.jpg

Ennél a képnél nem tudom megállni, hogy ne linkeljem be pár korábbi, témába vágó posztomat, még úgy 10 évvel ezelőttről: egyik, másik, harmadik, negyedik, ötödik, hatodik. Egy darabig úgy voltam vele, hogy összegyűjtöm ezeket a ruszki vasakat mind, mert gyerekkoromban nagyon szerettem játszani velük, de aztán eladtam az összeset. Nem is bánom egyébként. Ha valaki további, katonai témájú bejegyzéseket szeretne olvasgatni, vagy csak nézegetni, javaslom, kattintson itt oldalt a military címkére!

img-3040.jpg

img-3041.jpg

img-3044.jpg

img-3045.jpg

img-3046.jpg

Bár úgy tűnhet, Playmobilból volt a legtöbb, ez nem igaz, nagyon sok volt a "sima" műanyagkatona, mindenféle tematikában és méretben, de nekem ezek tetszettek jobban, mert ilyen holmim nekem is volt gyerekkoromban. Mondjuk többnyire inkább a magyar trafikos másolataik. A nagy csatajelenet meg a hatalmas vár nagyon tetszett, illetve a végére még beszúrtam ezt a két régi moziplakátot is, leginkább ezeket hoztam volna haza. A Vármúzeum a játékkatonás kiállítás nélkül is érdekes a hely, tele például tök klassz térképekkel, elsősorban a Vár és Budapest történetéről, emellett gyerekekkel különösen izgalmas bejárni a zegzugos folyosókat, lépcsőket és kisebb termeket - akad felfedezni való bőven. Szóval menjetek!

Címkék: retro játék military

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szirszarjaim.blog.hu/api/trackback/id/tr918058614

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása