Ha eltévedtél volna

Kis kattintás, nagy öröm!

Címkék

ambulance (39) bogár (144) bond (26) burago (17) carspotting (782) cikk (6) coca cola (3) corgi (57) darda (2) dickie (3) dinky (5) ebay (7) eladó (16) ertl (3) film (183) filmhíradó (11) greenlight (8) grell (8) guisval (3) helikopter (21) hellókarácsony (17) honda (78) hot wheels (420) husky (1) ites (2) jada toys (8) játék (77) johnny lightning (32) kártya (5) könyv (9) lego (180) lledo (2) maisto (35) majorette (117) matchbox (462) mercedes (83) military (86) moszkvics (4) muscle (260) mustang (94) noname (59) norev (23) picasso (40) playart (6) police (238) polistil (12) realtoy (24) reklám (144) retro (869) revell (1) schuco (5) siku (72) solido (3) stahlberg (9) star wars (165) subaru (6) superkings (20) suzuki (8) taxi (23) tomica (90) toyota (10) vatera (8) volkswagen (372) volvo (123) vw (363) welly (16) wish (10) yamaha (9) zene (92)

Utolsó kommentek

  • RÁJEN: @Sam. Joe: Örülök, hogy tetszik, nekem is bejön, és hihetetlen, mennyire más az autó kiállása így. (2024.04.08. 18:43) Megvan az arany!
  • Sam. Joe: Teljesen jó!!! Teljesen kielégítő a szakmunka, jó a szín, szép a felni, és szerintem ez a ballonos kaucsuk pont hogy NAGYON jól áll neki! "Gute Arbeit, Soldat!" (2024.04.06. 14:25) Megvan az arany!
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: A rendőrök is ezt javasolták először, de megnéztem Rikárdó adatlapját, és olyan sittes kalandokról mesélt, hogy inkább nem mertem megadni neki a nevem és a telefonszámom - ezt elm... (2024.03.09. 20:41) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: @RÁJEN: hát ismerve a rendőrség működését... én valószínűleg bejelentkeztem volna vevőként és az átvételhez hívtam volna a rendőröket. Persze lehet, hogy csak postázva vállalta volna a nyomorult, ak... (2024.03.09. 11:09) KTM Chicago v2
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: Hát ne tudd meg, de pár nappal a lopás után feltűnt a bringám (megszokásból írtam így, holott már sajnos ugye nem az enyém) a marketplace-en, egy Rikárdó árulta elég kedvező áron,... (2024.03.08. 18:53) KTM Chicago v2
  • Utolsó 20

Nyeregbe!

RÁJEN 2009.11.02. 09:29

Nem, nem hősies kurucokról lesz szó, hanem elsőnek egy nyerges lakóautóról, majd egy nem nyergesről, majd egy nem lakóautóról - de mindhárom egy tőről fakad.

Jó ideje kerestem ezt a kisautó-összeállítást, hivatalosan Camping Car és Camping Car Deluxe néven futnak, ebben az összeállításban az 1992-es katalógusban tűntek fel először, persze nem pont így írva a neveket, hanem összevonva. (A "sima" lakóautó egy évvel korábbi.) Létezik belőle cirkuszos mintázatú is, menőbb felnikkel.

A nyerges kivitel európai szemmel furcsa lehet, de odaát ez bevett építési elv, valahol praktikus is. A pick-up valami egyszerű Ford vagy Chevy ránézésre, semmi extra, sötétek az ablakok, de van rugózása - a platóra pedig kapott egy bazi nagy kerek képződményt, amire felcsatolható a vontatmány. Dobozából vettem ki, de a kialakításból fakadóan a plató hátsó pereme máris kopott egy kicsit, továbbá kissé furcsa a két kiálló fém basz. Van viszont csini kis légterelője a tetején.

Az okosság a lakórésznél van, ugyanis a sátortető kihúzható. Műanyag persze, nem vászon, de szeretem az ilyen kis szirszarokat, látszik, hogy valakinek valamikor fizettek, hogy gondolkodjon el, minek örülnének a gyerekek. Nyilván ez törik le először.

A vontatmány kialakítása a sátortetőn kívül is asszimetrikus, hátul pedig megvan az ilyen járgányoknál már szinte kötelező pótkerék és létra. Belül persze teljes a felszereltség, de igen nehéz belátni - hát még fotózni... Ajtaja nem nyílik egy sem. Összességében jóval egyszerűbb darab, mint a korábban mutatott rezidencia.

A második delikvens alapja ugyanez a pickup, de ez nem vontatja, hanem csiga módjára a hátán cipeli a házát. Állapotát tekintve rosszabb a fentinél, van rajta pár kopás, illetve az eredetileg (majdnem) fehér felépítmény mára már inkább sárga, de nem hagyhattam ott. 300 forintért főleg nem. Helyes kis darab, és az említett pótkerék-létra kombó ezen is jól megfigyelhető. És értelmet nyer az említett fém basz. (A Dodge azért szebb.)

Az összehasonlítás kedvéért csináltam pár közös képet a Matchbox Camperrel, az alábbiak közül a két alsó kattintásra megnő:

Végül a legújabb darab az összes közül, a mentő. Egy Matchbox-os fórumtársam, pmgabi szólt a múlt héten, hogy ha jót akarok, látogassak ki a madarasteszkóba, mert érkezett egy csomó Majorette. Szombaton be is kellett néznem másért, így leellenőriztem a kínálatot - és tényleg találtam két kisautót, amik végül is velem jöttek haza. Az egyik ez a már ismerős alapokra épített mentő aminek az esetében a fentiektől eltérően már egy darabból készült az egész karosszéria, az alja pedig ezúttal már műanyag. A military-változat - a valószínűsíthetően a formai ihletet adó MB-szal párban - már szerepelt itt korábban, íme. Ebből régen létezett Sonic Flashers (azaz fényt és hangot is adó) kivitel, de ez nem az.

Bónuszként pedig alább a párja, pótlásként a korábban bemutatott (és egyébként cseppet sem kecses) Impalákhoz. Ez a színvariáció még kellett. Rugózik, nyílik az ajtaja - a Majorette eme olcsó kategóriába is képes volt átmenteni valamennyit a régi hagyományokból, jár neki a piros pont...

Jó hetet!

Címkék: police majorette ambulance

9 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szirszarjaim.blog.hu/api/trackback/id/tr901492448

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sam. Joe · http://www.matchboxmemories.hu 2009.11.02. 17:37:32

Hű, ezek állati jók mind! Gratz, főleg a pickup+utánfutó, meg a rendőrautó nagyon király.

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2009.11.02. 17:39:26

@Sam. Joe: Tenkjú, tenkjú! Ha látok ilyen rendőrt, vegyek neked? 510 Ft.

Tommi 2009.11.02. 21:05:09

Nekem is van ilyen nyergesem. Coca-colás és tele van homokkal, mert kicsi koromtól kezdve megvan és elég sokat játszottunk vele a haverokkal.

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2009.11.03. 09:38:59

@Tommi: Ja, tényleg, kólás is van belőle, tudtam, de nem írtam...

Ikarus256 2009.11.03. 16:58:35

Ezek láttán nekem is mondogatnom kell, hogy "Nem, nem gyűjtök Majorette-et!" Nagyon jók!

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2009.11.03. 16:59:46

@Ikarus256: Á, a régiek azért szebbek, mint pl. az a BMW 3.0 vagy a Saab, amiket nemrég tettem fel.

Ikarus256 2009.11.03. 17:02:48

@RÁJEN: Az biztos, hogy szebbek, de a nyerges és a "csigás" lakóautó valamiért nagyon bejön. Az Impala meg már a formája miatt tetszik. Tényleg műanyag az alja vagy fém? Nekem egy taxis verzió van, annak még fém volt.

Sam. Joe · http://www.matchboxmemories.hu 2009.11.03. 22:28:53

Hálás köszi, de ne. Kisautó nulla kalória diétán vagyok. Majd ha kijövök a Koldus Kanyonból.
süti beállítások módosítása