Ha eltévedtél volna

Kis kattintás, nagy öröm!

Címkék

ambulance (39) bogár (144) bond (26) burago (17) carspotting (782) cikk (6) coca cola (3) corgi (57) darda (2) dickie (3) dinky (5) ebay (7) eladó (16) ertl (3) film (183) filmhíradó (11) greenlight (8) grell (8) guisval (3) helikopter (21) hellókarácsony (17) honda (78) hot wheels (420) husky (1) ites (2) jada toys (8) játék (77) johnny lightning (32) kártya (5) könyv (9) lego (180) lledo (2) maisto (35) majorette (117) matchbox (462) mercedes (83) military (86) moszkvics (4) muscle (260) mustang (94) noname (59) norev (23) picasso (40) playart (6) police (238) polistil (12) realtoy (24) reklám (144) retro (869) revell (1) schuco (5) siku (72) solido (3) stahlberg (9) star wars (165) subaru (6) superkings (20) suzuki (8) taxi (23) tomica (90) toyota (10) vatera (8) volkswagen (372) volvo (123) vw (363) welly (16) wish (10) yamaha (9) zene (92)

Utolsó kommentek

  • RÁJEN: @Sam. Joe: Örülök, hogy tetszik, nekem is bejön, és hihetetlen, mennyire más az autó kiállása így. (2024.04.08. 18:43) Megvan az arany!
  • Sam. Joe: Teljesen jó!!! Teljesen kielégítő a szakmunka, jó a szín, szép a felni, és szerintem ez a ballonos kaucsuk pont hogy NAGYON jól áll neki! "Gute Arbeit, Soldat!" (2024.04.06. 14:25) Megvan az arany!
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: A rendőrök is ezt javasolták először, de megnéztem Rikárdó adatlapját, és olyan sittes kalandokról mesélt, hogy inkább nem mertem megadni neki a nevem és a telefonszámom - ezt elm... (2024.03.09. 20:41) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: @RÁJEN: hát ismerve a rendőrség működését... én valószínűleg bejelentkeztem volna vevőként és az átvételhez hívtam volna a rendőröket. Persze lehet, hogy csak postázva vállalta volna a nyomorult, ak... (2024.03.09. 11:09) KTM Chicago v2
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: Hát ne tudd meg, de pár nappal a lopás után feltűnt a bringám (megszokásból írtam így, holott már sajnos ugye nem az enyém) a marketplace-en, egy Rikárdó árulta elég kedvező áron,... (2024.03.08. 18:53) KTM Chicago v2
  • Utolsó 20

Viharmadár

RÁJEN 2010.06.08. 06:08

A jó múltkor megkezdett, majd a Volvo 480 ES-sel félbehagyott 700 forintos kvázi minisorozatom újabb eleddig be nem mutatott tagja következik, nevezetesen egy jó Ford Thunderbird. No nem az a szép, klasszikus fajta, hanem egy olyan, ami a típus már hanyatló idejéből való. Komolyan, ilyenkor sírni van az embernek kedve, hogy miért hagyták ezt a 10. generációra így elmenni. A 11. generációnál azért szemmel láthatóan igyekeztek visszahozni valamit a legendából, de számomra kifújt egy James Bond B-autóvá silányult próbálkozásként. Az 1989-től 1997-ig gyártott 10. generációs Thunderbird volt az első, amely nem volt V8-cal megvásárolható. WTF? (1991-ben visszakerült a listába a V8, de akkor is.) Na mindegy, hagyjuk a történelemórát, főleg hogy találtam egy olyan képet, amin az autó aránylag jól néz ki:

Kicsiben a Matchbox készítette el, és azt kell mondjam, nagyon tetszik! Ezerszer jobban, mint az igazi. Tömör gyönyör, kicsit elnagyolt, nagyon sportos, és nem csak a Turbo felirat miatt. Nem nyílik semmije, ráadásul csak igen kicsit rugózik, viszont vagány a színe és jól állnak neki a nyolclyukú felnik – mint mondjuk mindennek.

Sokat dob az autón az egyébként rendben lévő belső térből kialakított oldalsó sportcsík, és nagyon tetszik a kaszni színével harmonizáló piros (műanyag) alváz is. Nem beszélve a tegnapi Hondánál is kiemelt műanyag hátsó lámpákról... De mindez semmi, mert az alábbi videóért (a marketing hazájából) már megérte megírni ezt a posztot, sokkal jobban, mint a fenti Matchboxért!!!

UGYE??? :DDD

Címkék: reklám matchbox

13 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szirszarjaim.blog.hu/api/trackback/id/tr882057099

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sam. Joe · http://www.matchboxmemories.hu 2010.06.08. 10:37:07

Érdekes autó ez a tizedik T-Bird. Képről egy hányás, a "bottal sem birizgálnám meg" kategória.

Aztán... Aztán úgy lett, hogy a családban van egy ilyen autó. Apósomé aki természetes közegében hajtja a gépet és mostanában ért el oda, hogy dobja-e ki, vagy cseréltesse ki az ablak szigetelő gumijait, amit megevett az évek alatt a napsütés a 100%-ig rozsdamentes autón. Az utóbbi mellett döntött.

Ha személyesen tapasztalod meg az autót, kicsit megváltozik róla a véleményed. Nem tagadom, nekem belejátszott az, hogy ott használtuk, ahol a legtöbb autó ekkora. Szóval pár nap után már nem tűnt olyan szörnyűnek, a végére meg egészen megszerettem és rájöttem, hogy egy baja van csak. A neve. A T-Bird kvintesszenciája - nem izomautó, az a Mustang, hanem luxuskupé, már-már grand tourer - megvan. Mind a négy kerekén független felfüggesztése van, a nagy tepsi ettől meglepően jól viselkedik, nem egy tohonya bálna. Csak hát a forma olyan, amire nem tennék T-Bird feliratot. Közben az is igaz, hogy a negyedik generáció volt az utolsó a 11. előtt, ami hasonlított az eredetire.

A V8 kezdeti hiányán én nem lennék megdöbbenve. Sokszor előfordul az amerikai autóknál, hogy a nagyobb mocik csak a piacra dobás után bizonyos idővel kerülnek be a kínálatba.

Azon viszont csodálkozom, hogy nem írod le, hogy a Turbo Coupe felirat nettó baromság. Ebből az autóból nem létezett turbós. Ami hozzá legközelebb áll, az a 3,8-as, V6-os, feltöltős motor.

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2010.06.08. 10:41:34

@Sam. Joe: Köszi a posztot :) A végét illetően: nem akadtam fel a turbón, mert szerintem a turbó vs feltöltő kérdést kezelheti ennyire nagyvonalúan a Mattel. Aspirated, érted, nekem is egykutya :DDD
De hogy tetszik a videó???

Sam. Joe · http://www.matchboxmemories.hu 2010.06.08. 11:53:28

A videó világbajnok, de én a "there are hundreds of reasons, why to buy..." résznél elszaladtam messzire. 8-) De most végignézem! Végre tudom, hogy hogyan néz ki Mézga Aladár felnőttként! Azt viszont nem gondoltam, hogy Jim Hamilton-ra változtatja a nevét.

A motorról szóló résznél fogtam a fejem, bikakaka, bikakaka, bikakaka! Az viszont biztos, hogy kényelmes. Még hátul is az, csak bemászni oda piszok nehéz. A hátsó ablakos rész - "adds value and convinient - sírtam a röhögéstől. Amerika örökös világbajnok a bikakaka olimpián! "Ergonomic door trim..." Muhahahaha!

mbx porsche · http://matchboxmemories.hu 2010.06.08. 20:46:32

Engem egyedül a kisautó kidolgozása fogott meg nagyon, gondolok itt az első és hátsó lámpákra, valamint a körbe futó fekete csíkra, ami gondolom a beltér anyagából lett kialakítva.

Zsolt_T3 · http://modelautoworld.blog.hu/ 2010.06.08. 22:26:23

Én viszont most megvizsgáltam az összes -a birtokomban lévő - T-Bird-t és megállapítottam,hogy az aljuk is fém!De lehet,hogy a Tiéd egyedi !? :-DD

Bog Zoo (törölt) 2010.06.08. 23:17:47

Nekem nagyon tetszik ez az autó. Egyet majd én is be szereték szerezni valamikor.

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2010.06.09. 08:44:08

@Sam. Joe: A bullshitológiai egyetemen szerintem kötelező példa ez a film :DDD
@pman: Egy húron pendülünk!
@Zsolt_T3: Mondasz valamit. Az van, hogy ezt is már jó ideje lefotóztam, aztán posztra csak most került, így nem emlékeztem pontosan. De csekkolom, köszi.
@Bog Zoo: Szerencsére nem ritka, nem drága.

pittlaren · http://matchboxaddikt.blog.hu/ 2010.06.09. 11:47:29

Anno, névnapomra kaptam egy ilyent. Imádtam. Ez a dobozos, 700Ft-os téma, van olyan jó, mint a Meki párszázas ajánlata:-)

Sam. Joe · http://www.matchboxmemories.hu 2010.12.01. 13:24:07

@RÁJEN: Te Mester! Ezt mi olyan csúnyán benéztük, hogy ihajla! Amit a Matchbox megmintázott, az a kilencedik generáció, nem a tizedik. Az oktató videó a tizedikről szól, apósomnak is olyanja van. Ha megnézed a Wikipédián, akkor látni fogod, hogy a kilencedikben pedig volt turbós változat - nem csoda, hogy nem találjuk a tizedikben!

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2010.12.01. 13:28:28

@Sam. Joe: 6 hónapja kísért a kérdés álmaimban, hálásan köszönöm, hogy végre megszabadulhattam ettől a démontól...! ;) Komolyan, köszi, így már minden érthető, Rose néni volt a gyilkos.

Sam. Joe · http://www.matchboxmemories.hu 2010.12.01. 13:34:35

@RÁJEN: Rose néni egy genyó! Amúgy lelövöm a poént, hogy hogy jöttem rá: Most akartam megírni a saját verzióimat és linkelni akartam a te postodat. Aztán belém nyilallt a felismerés, hogy Józsi autója ennél sokkal szögletesebb. Aztán átnéztem a generációkat. Aztán befejeltem az asztalt. 8-)

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2010.12.01. 13:39:31

@Sam. Joe: Ha lement a púp, azért megírod, ugye?

Sam. Joe · http://www.matchboxmemories.hu 2010.12.01. 14:33:05

@RÁJEN: Nanáhogy. Csak mélyen hallgatok róla, hogy benéztük a generációkat.
süti beállítások módosítása