Ha eltévedtél volna

Kis kattintás, nagy öröm!

Címkék

ambulance (39) bogár (144) bond (26) burago (17) carspotting (782) cikk (6) coca cola (3) corgi (57) darda (2) dickie (3) dinky (5) ebay (7) eladó (16) ertl (3) film (183) filmhíradó (11) greenlight (8) grell (8) guisval (3) helikopter (21) hellókarácsony (17) honda (78) hot wheels (420) husky (1) ites (2) jada toys (8) játék (77) johnny lightning (32) kártya (5) könyv (9) lego (180) lledo (2) maisto (35) majorette (117) matchbox (462) mercedes (83) military (86) moszkvics (4) muscle (260) mustang (94) noname (59) norev (23) picasso (40) playart (6) police (238) polistil (12) realtoy (24) reklám (144) retro (869) revell (1) schuco (5) siku (72) solido (3) stahlberg (9) star wars (165) subaru (6) superkings (20) suzuki (8) taxi (23) tomica (90) toyota (10) vatera (8) volkswagen (372) volvo (123) vw (363) welly (16) wish (10) yamaha (9) zene (92)

Utolsó kommentek

  • RÁJEN: @Sam. Joe: Örülök, hogy tetszik, nekem is bejön, és hihetetlen, mennyire más az autó kiállása így. (2024.04.08. 18:43) Megvan az arany!
  • Sam. Joe: Teljesen jó!!! Teljesen kielégítő a szakmunka, jó a szín, szép a felni, és szerintem ez a ballonos kaucsuk pont hogy NAGYON jól áll neki! "Gute Arbeit, Soldat!" (2024.04.06. 14:25) Megvan az arany!
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: A rendőrök is ezt javasolták először, de megnéztem Rikárdó adatlapját, és olyan sittes kalandokról mesélt, hogy inkább nem mertem megadni neki a nevem és a telefonszámom - ezt elm... (2024.03.09. 20:41) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: @RÁJEN: hát ismerve a rendőrség működését... én valószínűleg bejelentkeztem volna vevőként és az átvételhez hívtam volna a rendőröket. Persze lehet, hogy csak postázva vállalta volna a nyomorult, ak... (2024.03.09. 11:09) KTM Chicago v2
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: Hát ne tudd meg, de pár nappal a lopás után feltűnt a bringám (megszokásból írtam így, holott már sajnos ugye nem az enyém) a marketplace-en, egy Rikárdó árulta elég kedvező áron,... (2024.03.08. 18:53) KTM Chicago v2
  • Utolsó 20

Girl Power of the Force

RÁJEN 2010.08.19. 13:00

A klasszikus Trilógiában nemigen láttunk női karaktereket, leszámítva persze Leia hercegnőt. Az új részek eljövetelével azonban a feminista vonal is felerősödött, nem mellesleg a Clone Wars rajz- majd animációs filmeknek hála. Az EU-ban (nem a mi EU-nk, hanem az ún. expanded universe-ben) azért már korábban előfordultak szép számmal, az egyik kedvenc női főszereplős sztorimat például a Történetek Jabba palotájából című novellás könyvben olvastam, amely Ooláról, a twi'lek táncosnőről szólt. Ennek a fajnak a legismertebb jellemzője a két nagy fejnyúlvány, amiket még lekkunak is hívnak, részletek az utolsó linken. De hogy miért is írom ezeket? Hát mert tutuka segítségével megérkezett az a pár custom lego kiegészítő, amelyek segítségével saját twi'leket építhettem. Ráadásul nőt, nézzétek csak a csókos száját:

Az egyedi darabok gyártója az Arealight, én két torzót, egy fejet és egy fehér fejvédőt rendeltem. Ez utóbbi egy kicsit hibás, de nem zavaró. A torzókban a festésen kívül még az a különleges, hogy kimondottan női testet mintáznak, már amennyire lehet ugye, így a csípőjük vékonyabb. Alább ujjatlanban:

Mindkettő egyedi festést kapott, az egyikre női rohamosztagos minta került, a másik  (esetünkben piros) testszínű, a fejhez illő mintázattal és csábos bikinifelsővel. Tanga bikinialsót már én eszkábáltam hozzá meglévő alkatrészekből. Fejből azt a változatot választottam, amely a Darth Maul-nál megismert mintázattal készült, csináltam is közös képet vele:

A kockákról: minden elismerésem a gyártóé, majdnem olyan jók, mint az eredeti lego kockák. De csak majdnem. Az elemek mattabbak és mintha merevebbek lennének, talán ebből is adódhat, hogy a fejvédő egy picit megnyomódott. A fejen az egyik lekku festése máris kopik egy picit, ami egy vadiúj elem esetén nem túl pozitív, de ez van, ezt kell szeretni, a tény, hogy ilyenje nem sok embernek van, feledteti velem ezt a hibát.

Jó hosszú hétvégét!

Címkék: star wars lego

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szirszarjaim.blog.hu/api/trackback/id/tr542232568

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Andrew0807 · http://matchboxmemories.hu 2010.08.19. 18:12:47

Látom jó hasznát vetted a linknek ;)

Andrew0807 · http://matchboxmemories.hu 2010.08.20. 00:23:09

@RÁJEN: Előző héten néztem meg először a trilógiát. A régit. Az újat még nem láttam, de megvan itthon már...

2010.08.22. 09:55:50

faja, alig várom, hogy én is megkaparintsam őket!

viszont, hogy máris kopik a festés... :((((

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2010.08.22. 14:15:40

@Gibbons: Reméljük, a kopás egyedi hiba, és senki másnak nem lesz ilyen baja. Nem is látszik annyira, h túl zavaró lenne. Már várom a képregényt :)@Andrew0807: Hát jobb később, mint soha...
süti beállítások módosítása