Ha valaki tudni szeretné, honnak kapta a remek nevét az Opel Ascona, az mindenképp kattintson ide. További tudnivalók az autóról itt, én csak annyit idéznék most, hogy az 1975-ben, azaz a születésem évében bemutatott, majd 1976-tól gyártott második generáció (B) igen komoly sikereket ért el a versenysportban, sőt 1982-ban Walter Röhl vébégyőzelemre vezette a 400-as típisjelzésű rallyautót. Egy évre rá Ari Vatanen is egy ilyennel nyerte meg a Safari Rallyt, de 1984-ben megjelent az Audi Quattro, és gyakorlatilag mindenki mást lemosott a porondról. Itt egy kép az igaziról, de a hajtás után még tettem be egy párat, mert remélem, nektek is annyira tetszik, mint nekem:
Kicsiben is megvan, mégpedig egy 1:43-as Altaya modell formájában. A korábbiakhoz hasonlóan aránylag egyszerű kivitel, nem nyílik semmije, nem rugózik, és a gurulása sem játékra termett, de a festése és a részletek kidolgozottsága, főleg a remek belteret illetően, abszolút feledtetik ezeket:
És nagyon fotogén, még a végét okozó Audival együtt is :)
Ahogy ígértem, a hajtás után pár további kép, a nem kattintóknak minden jót!
És nektek is, akik kattintottatok! ;)
Utolsó kommentek