Ha eltévedtél volna

Kis kattintás, nagy öröm!

Címkék

ambulance (39) bogár (144) bond (26) burago (17) carspotting (782) cikk (6) coca cola (3) corgi (57) darda (2) dickie (3) dinky (5) ebay (7) eladó (16) ertl (3) film (183) filmhíradó (11) greenlight (8) grell (8) guisval (3) helikopter (21) hellókarácsony (17) honda (78) hot wheels (420) husky (1) ites (2) jada toys (8) játék (77) johnny lightning (32) kártya (5) könyv (9) lego (180) lledo (2) maisto (35) majorette (117) matchbox (462) mercedes (83) military (86) moszkvics (4) muscle (260) mustang (94) noname (59) norev (23) picasso (40) playart (6) police (238) polistil (12) realtoy (24) reklám (144) retro (869) revell (1) schuco (5) siku (72) solido (3) stahlberg (9) star wars (165) subaru (6) superkings (20) suzuki (8) taxi (23) tomica (90) toyota (10) vatera (8) volkswagen (372) volvo (123) vw (363) welly (16) wish (10) yamaha (9) zene (92)

Utolsó kommentek

  • RÁJEN: @Sam. Joe: Örülök, hogy tetszik, nekem is bejön, és hihetetlen, mennyire más az autó kiállása így. (2024.04.08. 18:43) Megvan az arany!
  • Sam. Joe: Teljesen jó!!! Teljesen kielégítő a szakmunka, jó a szín, szép a felni, és szerintem ez a ballonos kaucsuk pont hogy NAGYON jól áll neki! "Gute Arbeit, Soldat!" (2024.04.06. 14:25) Megvan az arany!
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: A rendőrök is ezt javasolták először, de megnéztem Rikárdó adatlapját, és olyan sittes kalandokról mesélt, hogy inkább nem mertem megadni neki a nevem és a telefonszámom - ezt elm... (2024.03.09. 20:41) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: @RÁJEN: hát ismerve a rendőrség működését... én valószínűleg bejelentkeztem volna vevőként és az átvételhez hívtam volna a rendőröket. Persze lehet, hogy csak postázva vállalta volna a nyomorult, ak... (2024.03.09. 11:09) KTM Chicago v2
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: Hát ne tudd meg, de pár nappal a lopás után feltűnt a bringám (megszokásból írtam így, holott már sajnos ugye nem az enyém) a marketplace-en, egy Rikárdó árulta elég kedvező áron,... (2024.03.08. 18:53) KTM Chicago v2
  • Utolsó 20

SUV our souls

RÁJEN 2010.11.02. 11:02

Újfent egy Tomica Pajero jön, de ezúttal egy teljesen civil változat. Ami miatt úgy megtetszett és megvettem, nem más, mint hogy szerintem nagyon szépre és élethűre sikerült a kisautó. Szép, már amennyire egy batár SUV szép lehet (és nyilván jó is a valóságban, ez a Pajerónál alap), de a neten böngészve megbizonyosodtam róla, hogy nem csak nekem tetszik ennyire, a Tomica modellek terén valamelyest mérvadó Go! Go! Tomica blog szerzője szerint is ez az egyik legjobban sikerült darab – pedig hát a mezőny azért elég erős...

Gurul, rugózik, nyílik, belül is rendben van (bár a kormány pizza, ami már sajnos egyre gyakoribb a Tomica berkeiben is), a részletek is viszonylag kidolgozottak, tényleg nem lehet okom panaszra. Ez a kisautó egyszerűen szép:

Oké, persze, jobban tetszene a „megszokott” fekete-fehér festéssel és piros fényhíddal, de nem akarok telhetetlennek tűnni, örülök neki így is. (Még örülnék egy szép új Land Cruisernek is a Tomicától.) Két jópofa sajtóhirdetés után...

...jöjjön az első képen is látható versenyváltozat kicsiben, a Norev megvalósításában:

Nem csak hogy szemre való kis darab, de minőségileg sem lehet rá panasz: szép a festése, klasszak a részletek, remek a rugózása, igényes kisautó összességében. Még emellett azért is nagyon örülök neki, mert ebben a méretarányban (1:55?) a típus erősen alulreprezentált. Ezt a darabot már egy ideje be akartam szerezni (a Touareg mellé is illik), hát vasárnap sikerült is a MOM-ban a Norev-boltban, 800 forintért. Szép napot akkor, jó hetet mindenkinek, a novembert ezennel hivatalosan megnyitom!

Címkék: norev tomica

11 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szirszarjaim.blog.hu/api/trackback/id/tr972383672

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SomiTomi · http://somitomi.blog.hu 2010.11.02. 11:49:58

szép mindkettő nagyon!
A cím meg hatalmas. :D

mbx porsche · http://matchboxmemories.hu 2010.11.02. 11:53:41

Tényleg nagyon eltalálták ezt a Tomica Pajo-t. Picit lehetne vastagabb a "gumi" alatta.

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2010.11.02. 12:16:24

@SomyTomy: Köszi :)
@pman: Aha, szerintem is elférne, de ha jól rémlik, nekik pont nincs ide passzoló, ami nagy, az vékony, ami vastag, az kicsi...

Tommi 2010.11.02. 16:10:32

Azért a Pajero inkább rendes terepjáró, mint SUV.

Ez a Tomica kisautó meg nekem is bejövős.

Sam. Joe · http://www.matchboxmemories.hu 2010.11.02. 17:18:36

@SomyTomy: Szerintem meg pont nem.
"Eszjúvi our szólsz!" - "Szév our szólsz!" Hát... 8-(

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2010.11.02. 17:48:31

@Tommi: Hát, azért a fullbőrös-navis-hűtöttüléses batár nekem inkább eszjúví.
@Sam. Joe: Kákán is a csomót, ej. Ez olyan hunglish nyelvi poén akart lenni, leírva szerintem érthető, kimondva kevésbé, de akik meg kimondják, azok bénákok :P

pittlaren · http://matchboxaddikt.blog.hu/ 2010.11.02. 19:07:05

Szerintem poén a "Titanic"-os (SOS) poszt cím :-) Szerintem - némiképp - erős az "egyik legjobban sikerült darab" titulus, - ilyen mezőnyben: Fiat 131 Abarth, Skyline, DeTomaso - de ez azért is lehet, mert maga a típus sem a szívem csücske. Ettől függetlenül szép, de nem kerül fel a beszerzendők közé...

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2010.11.02. 20:09:50

@pittlaren: A hivatkozott értékelés talán az előző év Tomica modelljeit vizsgálta, ezt nem írtam, de ő igen. Az egész mezőnyt figyelembe véve tényleg nem top, de nekem így is nagyon bejön.

Zsolt_T3 · http://modelautoworld.blog.hu/ 2010.11.03. 08:05:35

Nagyon jól néz ki a Pajero!Igaz nekem a rövid kasznis a kedvencem.Talán ez okozta az elgyengülést amikor megláttam a verseny verziót itt.:-)
Meg kell,hogy látogassam a MOM parkban a NOREV-éket úgy érzem!GRAT!

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2010.11.03. 08:59:05

@Zsolt_T3: Köszönöm, sok szerencsét! Szerintem előbb csörög rájuk.

Sam. Joe · http://www.matchboxmemories.hu 2010.11.03. 11:49:11

@RÁJEN: Jó, hát van ez a "víziló kártyázik" nyelvi poén vonal, de ha angolul írsz egy teljes angol mondatot, akkor wazze, angolul fogom olvasni. Tudom, tudom, buzievagy. 8-)
süti beállítások módosítása