Ha eltévedtél volna

Kis kattintás, nagy öröm!

Címkék

ambulance (39) bogár (144) bond (26) burago (17) carspotting (782) cikk (6) coca cola (3) corgi (57) darda (2) dickie (3) dinky (5) ebay (7) eladó (16) ertl (3) film (183) filmhíradó (11) greenlight (8) grell (8) guisval (3) helikopter (21) hellókarácsony (17) honda (77) hot wheels (420) husky (1) ites (2) jada toys (8) játék (77) johnny lightning (32) kártya (5) könyv (9) lego (179) lledo (2) maisto (35) majorette (117) matchbox (462) mercedes (83) military (86) moszkvics (4) muscle (260) mustang (94) noname (59) norev (23) picasso (39) playart (6) police (238) polistil (12) realtoy (24) reklám (144) retro (869) revell (1) schuco (5) siku (72) solido (3) stahlberg (9) star wars (164) subaru (5) superkings (20) suzuki (8) taxi (23) tomica (90) toyota (10) vatera (8) volkswagen (372) volvo (123) vw (363) welly (16) wish (10) yamaha (9) zene (92)

Utolsó kommentek

  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: A rendőrök is ezt javasolták először, de megnéztem Rikárdó adatlapját, és olyan sittes kalandokról mesélt, hogy inkább nem mertem megadni neki a nevem és a telefonszámom - ezt elm... (2024.03.09. 20:41) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: @RÁJEN: hát ismerve a rendőrség működését... én valószínűleg bejelentkeztem volna vevőként és az átvételhez hívtam volna a rendőröket. Persze lehet, hogy csak postázva vállalta volna a nyomorult, ak... (2024.03.09. 11:09) KTM Chicago v2
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: Hát ne tudd meg, de pár nappal a lopás után feltűnt a bringám (megszokásból írtam így, holott már sajnos ugye nem az enyém) a marketplace-en, egy Rikárdó árulta elég kedvező áron,... (2024.03.08. 18:53) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: 1. Lopott bringák sorsa (rendőrségi info szerint) a legtöbb esetben, hogy alkatrészként adják tovább. 2. Black&decker??? Szerintem vegyél egy lakatot azt az izét meg... felejtsd el! ;) Kryptonit... (2024.03.04. 18:20) KTM Chicago v2
  • Ződ2000: @RÁJEN: Mondjuk a 959 egy elég stabil műszaki alap volt a Dakarra... :) (2024.02.19. 19:29) Válogatás a 80-as évek legnagyobb slágereiből Vol 2.
  • Utolsó 20

Ninety

RÁJEN 2013.03.13. 08:00

defender1.jpgPakolgattam a hétvégén a kisautóimat ide-oda (mert az ínséges idők folyamán mostanában ez gyakori foglalatosságommá vált), és a kezembe akadt a Matchbox Land Rover Ninety. Ez idáig nem túl izgalmas, de rájöttem, hogy még nem is posztoltam. Az ok valószínűleg az, hogy a kollégák már ezt régen megtették helyettem, de a mundér becsületét védendő megmutatom a saját példányom - ameddig még megvan, ugyanis annyi mindent adogatok el mostanában, hogy nagyon kevés kisautónak van fix helye a gyűjteményemben... Szóval hasonló témában Joe már megnyilvánult itt, porsche pedig itt, de hogy a francia kapcsolat se maradjon ki, nézzétek meg ezt is itt! Egyébként hazudok, mert volt már egy hosszú Landys posztom, de a mai delikvens csak egy árva fotó és egy mondat erejéig jelent meg benne, szóval igenis van létjogosultsága a mai írásnak. Na, ennyit gondoltam bevezetőnek, mutatom a 90-est:

DSCF0597.JPGDSCF0593.JPGDSCF0594.JPGDSCF0595.JPGDSCF0596.JPGAhogy egyébként az említett saját posztban is írtam, nagyon szeretem ezeket az offroad-kerekeket. No nem mintha a Majorette kerekével gondom lenne, az érzelmi okokból áll közel hozzám. Egy kis vizuális összehasonlítás, avagy ikertornyok:

DSCF0600.JPGDSCF0599.JPGDSCF0601.JPGHát a Matchbox szélesebb, de szinte milliméterre azonos magasságúak. Hosszban nem jellemző az eltérés, de összességében egyértelmű, hogy a kis francia egy másik kor "gyermeke": fém az alja, rugózik, nyitható a hátsó ajtó, meg úgy általában is robusztusabb konstrukció. A MB ezt a markáns vadráccsal próbálja ellensúlyozni, illetve a kreatívabb dekorációval. Az ilyen kisautóbuziknak, mint aminek magam is tartom, kis süti a MB alján feltűnő - és az első képen épphogy látható - DINKY felirat, amely márkanévről már értekeztem korábban. Valamelyest különleges darab hát a Matchbox is, még ha első blikkre nem is tűnik annak. A teteje meg műanyag, de kitekintő nélkül. Még egy jó kép a végére:

defender2.JPGKellemes napot!

Címkék: matchbox

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szirszarjaim.blog.hu/api/trackback/id/tr365127223

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása