Ha eltévedtél volna

Kis kattintás, nagy öröm!

Címkék

ambulance (39) bogár (144) bond (26) burago (17) carspotting (782) cikk (6) coca cola (3) corgi (57) darda (2) dickie (3) dinky (5) ebay (7) eladó (16) ertl (3) film (183) filmhíradó (11) greenlight (8) grell (8) guisval (3) helikopter (21) hellókarácsony (17) honda (77) hot wheels (420) husky (1) ites (2) jada toys (8) játék (77) johnny lightning (32) kártya (5) könyv (9) lego (179) lledo (2) maisto (35) majorette (117) matchbox (462) mercedes (83) military (86) moszkvics (4) muscle (260) mustang (94) noname (59) norev (23) picasso (39) playart (6) police (238) polistil (12) realtoy (24) reklám (144) retro (869) revell (1) schuco (5) siku (72) solido (3) stahlberg (9) star wars (164) subaru (5) superkings (20) suzuki (8) taxi (23) tomica (90) toyota (10) vatera (8) volkswagen (372) volvo (123) vw (363) welly (16) wish (10) yamaha (9) zene (92)

Utolsó kommentek

  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: A rendőrök is ezt javasolták először, de megnéztem Rikárdó adatlapját, és olyan sittes kalandokról mesélt, hogy inkább nem mertem megadni neki a nevem és a telefonszámom - ezt elm... (2024.03.09. 20:41) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: @RÁJEN: hát ismerve a rendőrség működését... én valószínűleg bejelentkeztem volna vevőként és az átvételhez hívtam volna a rendőröket. Persze lehet, hogy csak postázva vállalta volna a nyomorult, ak... (2024.03.09. 11:09) KTM Chicago v2
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: Hát ne tudd meg, de pár nappal a lopás után feltűnt a bringám (megszokásból írtam így, holott már sajnos ugye nem az enyém) a marketplace-en, egy Rikárdó árulta elég kedvező áron,... (2024.03.08. 18:53) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: 1. Lopott bringák sorsa (rendőrségi info szerint) a legtöbb esetben, hogy alkatrészként adják tovább. 2. Black&decker??? Szerintem vegyél egy lakatot azt az izét meg... felejtsd el! ;) Kryptonit... (2024.03.04. 18:20) KTM Chicago v2
  • Ződ2000: @RÁJEN: Mondjuk a 959 egy elég stabil műszaki alap volt a Dakarra... :) (2024.02.19. 19:29) Válogatás a 80-as évek legnagyobb slágereiből Vol 2.
  • Utolsó 20

Na de mi van a Volvóval?

RÁJEN 2014.10.18. 19:00

IMAG2432s.jpgEzen a napos szombati munkanapon a délelőtt a gyerekfelügyelet jegyében telt, délután azonban a hatodik Parkoló Parádé beáldozásával ellátogattam Bicskére, ahol sikerült találni egy bontásra ítélt 240-es Volvót. Alapvetően az alumínium első lökhárító keltette fel az érdeklődésemet, de elhoztam belőle két hibátlan bajuszkapcsolót is a szintén hibátlan kormány társaságában (az enyémen volt ugyanis egy kis folytonossági hiány, amibe minél többször akadt bele a kezem, annál jobban kezdett zavarni), az első és a hátsó lökhárító feletti vastag gumikédert, a komplett kesztyűtartót (bár csak a zár kellett belőle) és tartaléknak a két első ülést is, mert jó áron voltak - ez utóbbiakkal még nincs tervem. Érdekes, hogy amikor nagyon kerestem, csak nehezen és drágán találtam, de az legalább színben passzentos volt. Mivel az autó benzines, a motortérből nem kellett semmi, a hátsó lökhárítót pedig azért hagytam ott, mert el volt törve. És amit nagyon sajnáltam, az a két első lámpa volt, a jobb teljesen gatya, viszont így a hibátlan balost sem kértem. Ellenben az első lököshöz járt az alsó műanyag koptató is, aminek örülök, egy ilyet amúgy is akartam:

IMAG2433s.jpgIMAG2434s.jpgIMAG2435s.jpgA lökös leszerelésével megszenvedtünk, de 27-es csőkulcs hiányában a kormányéval is, mindegy, végül sikerrel jártunk. Odafelé menet megálltam még a XI. kerületben, mert fel kellett vennem egy a vaterán komoly 250 (!) forintért megnyert VDO Dayton autómagnót (amivel szintén nincs még konkrét terv), visszafelé pedig mivel egy kicsit már csúszásban voltam, odaléptem a hathengeres dízelnek:

120s.jpgEgyelőre ennyi, a kesztyűtartó és a bajuszkapcsolók beszerelését szerintem majd megoldom magam, a múltkor vett izzítórelé is beszerelésre vár, de a még mindig fennálló olajnyomás-problémával muszáj leszek profi segítséget kérni... Majd jelentkezem a fejleményekkel. Más fronton megint vannak újabb terveim, de azokról majd később, minden jót!

Címkék: retro volvo

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szirszarjaim.blog.hu/api/trackback/id/tr216805973

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Quattroman 2014.10.18. 21:43:52

milyen olajnyomás problémád van?

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2014.10.18. 23:16:21

@Quattroman: Azt csinálja ez a nyavalyás, hogy egyrészt fogyasztja az olajat, másrészt pedig melegen eleinte csak fel-felvillan az olajlámpa, és csak magasabb fordulatra alszik el, majd egy hosszabb idő után már folyamatosan ég, és csak tényleg pörgetve lehet elaltatni. Visszahűlés után kezdődik elölről a folyamat. Műszaki hibára gyanakszom ;)

románc cuvée 2014.10.19. 07:55:32

Sztem így, ilyen formában nem érdemes tovább menni az elnöki gépeddel. A legjobb lenne az olajteknőt lekapni, és megnézni az olajszivattyú szűrőkosarát (feltételezem,h olajgomba, o.szint rendben van). Szerencsés esetben csak ki kell kaparni az olajsarat, egyéb esetben meg... szóval keep ya head up!

Tomi1973Wien 2014.10.19. 08:08:54

mintha a vizhofokmerod sem lenne teljesen okes, legalabbis kep alapjan

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2014.10.19. 09:49:56

@románc cuvée: Kezdek aggódni... :( Köszi!
@Tomi1973Wien: Jól látod, az sem működik sajnos.
süti beállítások módosítása