Idén a Escortot övező hype szinte minden egyéb újonnan megjelenő Hot Wheels kisautót elhalványít, de azért talán mégis érdemes arra a minden egyébre is odafigyelni, például a most következő Acura NSX-re.
Nem csak azóta szeretem a Hondákat, amióta én is azt hajtok, főiskolás koromban pl. vágytam nagyon egy gömbölyű Civicre, később pedig nagyon megtetszett a sedan békalámpás Civic, de Corollám lett. A CRX és az Integra nyilván szóba sem jöhetett, aztán később mégis lett olyan Honda, aminek a vásárlásán komolyan elgondolkodtam: ez a CR-V. Sőt, valójában a mai napig nagyon kívánatosnak tartom a második generációját, simán elfogadnék egyet családi autónak. Nem tartom azonban valószínűnek, h lesz ilyenem bármikor is, volt szerencsém ülni ilyenben, és nem éreztem elég nagynak. A jelenlegi és a belátható időben kalkulálható családom elfér az Ezüst Utazóban, ha pedig majd még bővülünk, a CR-V-vel nem lennénk sokkal előrébb...
Mint azt nyilván tudjátok, ha máshonnan nem, innen a blogról, hogy nem ez az első NSX a HW kínálatában, ellenben ez végre egy utcai változat, szemben a korábbi versennyel. Még különbség, hogy ez az újabbik darab egy régebbi, 1990-es évjáratút mintáz (Lamliék szerint egy Type R-t, ami 90-ben nem is létezett, mindegy), míg a másik alapjául egy 2001-es darab szolgál. Mutatom:
Tök igazuk van a srácoknak a zárójelben, miért kellett erre hátulra nagyobb kerék? Az, hogy a Type R spoiler van rajta, pedig az elvileg későbbi, nálam nem téma, mivel sose jöttem volna rá magamtól, így nem is zavar. Az egyszerű utaskabin sem, egyedül a kerék. Jó, az sem annyira, hogy ne tetsszen az egész, és különben is, ha ez a trend, ezt kell elfogadni. Vagy átszabni :) Akinek nem volt elég, kattintson ide egy 2009-es NSX-posztomért, vagy ide egy 2012-esért! Ilyen NSX-et pedig, ha láttok az üzletekben, és belefér, szerintem vegyétek meg, nem lehet teljes nélküle a szépen gyarapodó japánautós sor... És persze gyertek máskor is!
Utolsó kommentek