Ha eltévedtél volna

Kis kattintás, nagy öröm!

Címkék

ambulance (39) bogár (144) bond (26) burago (17) carspotting (782) cikk (6) coca cola (3) corgi (57) darda (2) dickie (3) dinky (5) ebay (7) eladó (16) ertl (3) film (183) filmhíradó (11) greenlight (8) grell (8) guisval (3) helikopter (21) hellókarácsony (17) honda (78) hot wheels (420) husky (1) ites (2) jada toys (8) játék (77) johnny lightning (32) kártya (5) könyv (9) lego (180) lledo (2) maisto (35) majorette (117) matchbox (462) mercedes (83) military (86) moszkvics (4) muscle (260) mustang (94) noname (59) norev (23) picasso (40) playart (6) police (238) polistil (12) realtoy (24) reklám (144) retro (869) revell (1) schuco (5) siku (72) solido (3) stahlberg (9) star wars (165) subaru (6) superkings (20) suzuki (8) taxi (23) tomica (90) toyota (10) vatera (8) volkswagen (372) volvo (123) vw (363) welly (16) wish (10) yamaha (9) zene (92)

Utolsó kommentek

  • RÁJEN: @Sam. Joe: Örülök, hogy tetszik, nekem is bejön, és hihetetlen, mennyire más az autó kiállása így. (2024.04.08. 18:43) Megvan az arany!
  • Sam. Joe: Teljesen jó!!! Teljesen kielégítő a szakmunka, jó a szín, szép a felni, és szerintem ez a ballonos kaucsuk pont hogy NAGYON jól áll neki! "Gute Arbeit, Soldat!" (2024.04.06. 14:25) Megvan az arany!
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: A rendőrök is ezt javasolták először, de megnéztem Rikárdó adatlapját, és olyan sittes kalandokról mesélt, hogy inkább nem mertem megadni neki a nevem és a telefonszámom - ezt elm... (2024.03.09. 20:41) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: @RÁJEN: hát ismerve a rendőrség működését... én valószínűleg bejelentkeztem volna vevőként és az átvételhez hívtam volna a rendőröket. Persze lehet, hogy csak postázva vállalta volna a nyomorult, ak... (2024.03.09. 11:09) KTM Chicago v2
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: Hát ne tudd meg, de pár nappal a lopás után feltűnt a bringám (megszokásból írtam így, holott már sajnos ugye nem az enyém) a marketplace-en, egy Rikárdó árulta elég kedvező áron,... (2024.03.08. 18:53) KTM Chicago v2
  • Utolsó 20

Gyorsan: Gas Monkey Corvette

RÁJEN 2017.02.28. 08:00

gas1.jpgEz az első Gas Monkey-kocsim kicsiben. Nagyban viszont sosem lesz. A későn érkezők kedvéért: van a Discovery Channelen több remek autós, autóépítős sorozat, ezek közül az egyik a Fast'n'Loud, aka Amcsi benzinfalók, amely a Gas Monkey Garage által készített autókat mutatja be, általában a megvételüktől az eladásukig. A most következő kisautó a Hot Wheels kiadásában jelent meg, de más gyártónál is elérhetők a hasonló címkézésű kisautók, például ez. Az arany Corvette a Midas Monkey nevet viseli, és elég jó áron sikerült elpasszolni a Barrett-Jacksonnál, konkrétan 132.000 dolcsiért. Az együttműködést most nem taglalom, mert a szomszédos Matchbox Memories már kitárgyalta (ez a hosszú időre előre időzített posztok egyik hátránya, hogy a másik poszt megjelenése miatt most állhattam neki az enyém átírásának, egyszerűsítésének), így csak annyi marad, hogy megmutassam az én saját példányom. Ja, nem, előbb még egy közös kép a GMG tulajdonosáról és a kisauróról:

gas.jpgAz arany HW Corvette-et nem csak simán megvettem, hanem duplán vettem meg, hogy legyen egy bontott és egy bontatlan belőle, de miután Milán fiam meglátta, elkérte a bontottat, amit jó apaként természetesen neki ajándékoztam. A műsorban elhangzottak szerint a Hot Wheels első 16 kisautója közül (Sweet Sixteen) a Custom Corvette volt Richard kedvence, ezért készette el ezt nagyban, én mondjuk másikat választottam volna, de erről sem kérték a véleményemet, úgyhogy nem is húzom már tovább, mutatom a bontottat a Midas Majomból:

img_6540.JPG

img_6541.JPG

img_6542.JPG

img_6544.JPG

img_6545.JPG

img_6547.JPG

Van kérdés? :) Abszolút mezei mainline kivitel, műanyag az alja, műanyagok a kerekei, a csicsa arany festésen és az óriási blown motoron kívül azt lehetne mondani, hogy semmi extra. Oké, a kipufogól kivezetése sem mindennapi, de HW-szinten ezek nem mondhatók túl speckónak. Ennek a kisautónak az értékét szerintem tényleg a márkanév, a marketing adja, és mint látjátok, én is bedőltem...

gas2.jpgValamit tehát tudnak ezek odaát. Gyertek máskor is!

Címkék: retro hot wheels

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szirszarjaim.blog.hu/api/trackback/id/tr4712022913

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása