Ha eltévedtél volna

Kis kattintás, nagy öröm!

Címkék

ambulance (39) bogár (144) bond (26) burago (17) carspotting (782) cikk (6) coca cola (3) corgi (57) darda (2) dickie (3) dinky (5) ebay (7) eladó (16) ertl (3) film (183) filmhíradó (11) greenlight (8) grell (8) guisval (3) helikopter (21) hellókarácsony (17) honda (77) hot wheels (420) husky (1) ites (2) jada toys (8) játék (77) johnny lightning (32) kártya (5) könyv (9) lego (180) lledo (2) maisto (35) majorette (117) matchbox (462) mercedes (83) military (86) moszkvics (4) muscle (260) mustang (94) noname (59) norev (23) picasso (40) playart (6) police (238) polistil (12) realtoy (24) reklám (144) retro (869) revell (1) schuco (5) siku (72) solido (3) stahlberg (9) star wars (165) subaru (6) superkings (20) suzuki (8) taxi (23) tomica (90) toyota (10) vatera (8) volkswagen (372) volvo (123) vw (363) welly (16) wish (10) yamaha (9) zene (92)

Utolsó kommentek

  • RÁJEN: @Sam. Joe: Örülök, hogy tetszik, nekem is bejön, és hihetetlen, mennyire más az autó kiállása így. (2024.04.08. 18:43) Megvan az arany!
  • Sam. Joe: Teljesen jó!!! Teljesen kielégítő a szakmunka, jó a szín, szép a felni, és szerintem ez a ballonos kaucsuk pont hogy NAGYON jól áll neki! "Gute Arbeit, Soldat!" (2024.04.06. 14:25) Megvan az arany!
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: A rendőrök is ezt javasolták először, de megnéztem Rikárdó adatlapját, és olyan sittes kalandokról mesélt, hogy inkább nem mertem megadni neki a nevem és a telefonszámom - ezt elm... (2024.03.09. 20:41) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: @RÁJEN: hát ismerve a rendőrség működését... én valószínűleg bejelentkeztem volna vevőként és az átvételhez hívtam volna a rendőröket. Persze lehet, hogy csak postázva vállalta volna a nyomorult, ak... (2024.03.09. 11:09) KTM Chicago v2
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: Hát ne tudd meg, de pár nappal a lopás után feltűnt a bringám (megszokásból írtam így, holott már sajnos ugye nem az enyém) a marketplace-en, egy Rikárdó árulta elég kedvező áron,... (2024.03.08. 18:53) KTM Chicago v2
  • Utolsó 20

Űrdongó

RÁJEN 2009.09.08. 09:13

Mondtam már, hogy szeretem a Transformerst? Most akkor mondom. Az érdekességek sorában akkor most következik egy kisautó, ami nem Matchbox, nem Hot Wheels - de nem semmi. Hasbro gyártmányú Űrdongó (Bumblebee) 1:64-ben.

Nem tipikus Transformers, rá is van írva, hogy does not convert, azaz nem alakítható át robottá, de ez engem nem is zavar, akár olyat is vehettem volna, de ez jobban tetszett formára.

Természetesen a filmben látható sárga Camaro figyel a bliszterben, és a csomagoláson, illetve a licencen kívül onnan látható, hogy ez az, hogy a bliszter ki van vágva középen, így hátulról megfigyelhető az autó aljára szerkesztett kis relief, amin Űrdongó robot formájában látható. Sajnos itthon sehol nem láttam, hogy a filmben is szereplő régi Camarót meg lehetne venni, de annyi baj legyen. Pedig létezik!

Tehát a kisautó: műanyag az egész, mellé tettem a HW-verziómat és nagyon hasonlóak, a legnagyobb eltérés a kerekek között van. A színe az igazi ász, nem is értem, a HW például miért nem hozott ki egy ilyen színű verziót. Le lenne védve? Na mindegy. Beltér nincs, le van sötétítve az autó, de a filmből tudjuk, hogy szép ez belül is.

Bocs, hogy még mindig nem tudok rendesen blisztert fotózni. Összességében az Űrdongó eme Hasbro-értelmezése nem egy nagy eresztés, de jópofa kis játék. Gyerekkoromban valószínűleg ölni tudtam volna érte, akkoriban viszont nem volt ilyenem, sőt nem is voltam oda a Transformersért, mert valahogy kimaradt az életemből... Ha találok hasonló méretarányban, egy Hummert (Ratchet, alább a sárga) még mindenképpen beszerzek e mellé. A többi nem érdekel, bár együtt jól néznek ki:

Szép napot! Videó most nincs, volt már.

Címkék: noname

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szirszarjaim.blog.hu/api/trackback/id/tr641367676

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sam. Joe · http://www.matchboxmemories.hu 2009.09.08. 11:01:30

Nem én vagyok a film célközönsége, nem is érintett meg igazán - bár CGI-ben ott van a szeren -, de ami igaz, az igaz, ez egy fasza játékszer.

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2009.09.08. 11:09:16

@Sam. Joe: Vajon a film hozott többet, vagy a játék-eladások? ;)

Sam. Joe · http://www.matchboxmemories.hu 2009.09.08. 13:33:54

Azon gondolkodtam, hogy hogyan szerváltak egy F-22 Raptort.
"- Jó napot kívánok! USAF?
- Igen, tessék beszélni!
- X.Y. vagyok a Paramount Pictures-től. Szeretnék érdeklődni, hogy nem adnának-e kölcsön egy F22-es Raptor légifölény vadászt egy filmünk forgatásához.
- A Boeing-nél már tetszett érdeklődni?
- Igen, de mondták, hogy nincs raktáron és az utolsó darabot maguk vitték el.
- Értem. És a Lockheed Martinnal tetszett beszélni?
- Persze, de mondták, hogy most nem érnek rá, érdeklődjek a jövő héten.
- Gondoltam, azok olyanok. Tessék tartani!
(Zene: Frank Sinatra - Fly Me to the Moon)
- Itt tetszik még lenni?
- Igen!
- Köszönöm a türelmét! Szóval megkérdeztem és azt mondták, hogy kéne valami zálogba a forgatás időtartamára. Van valamilyük 142,6 millió dollár értékben?
- Őőő... Tessék tartani egy picit!
(Sutyorgás a háttérben...)
- Mr. Spielberg kérdezteti, hogy mit szólnának ET-hez, meg pár haverjához? Azt mondja, hogy nem kerül sokba a fenntartásuk, csak kell egy szekrény nekik sok plüssállattal, meg naponta fejenként fél kiló emendemsz.
- Hmmm... Ööö... És nagy baj lenne, ha az egyik kis cimboráját picit sérült állapotban adnánk vissza?
[...]
Végül a stúdió megkapta a Raptort..."

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2009.09.08. 14:17:26

@Sam. Joe: Háhá, nagyon jó! De szerintem inkább így történt:
- Jónapot, Andrews bázis?
- Aha. Mi köll? (csámcsám, nyámnyám)
- Mr. Bay és Mr. Spielberg megbízásából hívom. Pár verdát lefotóznánk egy Raptor előtt, nem napoztatják valamelyiket mostanában?
- Pill. (Joe, nincs kint véletlenül egy Raptorunk kötelező szervízen? Van? A szürke? Köszmá.) Szerencséd van, hombre, van itten egy. Mikó kéne?
- Holnap?
- Yep. Szerda fiftínhándrid. Seeya!
- Én meg a tenkjú.

mbx porsche · http://matchboxmemories.hu 2009.09.08. 15:18:00

ÁÁÁÁ, biztos azt is a GM gyártja titokban, csak a Lockheed/Boeing brand alatt jobban el lehetett adni. A Daewook is jobban fogynak Chevy néven XD
süti beállítások módosítása