Ha eltévedtél volna

Kis kattintás, nagy öröm!

Címkék

ambulance (39) bogár (144) bond (26) burago (17) carspotting (782) cikk (6) coca cola (3) corgi (57) darda (2) dickie (3) dinky (5) ebay (7) eladó (16) ertl (3) film (183) filmhíradó (11) greenlight (8) grell (8) guisval (3) helikopter (21) hellókarácsony (17) honda (77) hot wheels (420) husky (1) ites (2) jada toys (8) játék (77) johnny lightning (32) kártya (5) könyv (9) lego (179) lledo (2) maisto (35) majorette (117) matchbox (462) mercedes (83) military (86) moszkvics (4) muscle (260) mustang (94) noname (59) norev (23) picasso (39) playart (6) police (238) polistil (12) realtoy (24) reklám (144) retro (869) revell (1) schuco (5) siku (72) solido (3) stahlberg (9) star wars (164) subaru (5) superkings (20) suzuki (8) taxi (23) tomica (90) toyota (10) vatera (8) volkswagen (372) volvo (123) vw (363) welly (16) wish (10) yamaha (9) zene (92)

Utolsó kommentek

  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: A rendőrök is ezt javasolták először, de megnéztem Rikárdó adatlapját, és olyan sittes kalandokról mesélt, hogy inkább nem mertem megadni neki a nevem és a telefonszámom - ezt elm... (2024.03.09. 20:41) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: @RÁJEN: hát ismerve a rendőrség működését... én valószínűleg bejelentkeztem volna vevőként és az átvételhez hívtam volna a rendőröket. Persze lehet, hogy csak postázva vállalta volna a nyomorult, ak... (2024.03.09. 11:09) KTM Chicago v2
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: Hát ne tudd meg, de pár nappal a lopás után feltűnt a bringám (megszokásból írtam így, holott már sajnos ugye nem az enyém) a marketplace-en, egy Rikárdó árulta elég kedvező áron,... (2024.03.08. 18:53) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: 1. Lopott bringák sorsa (rendőrségi info szerint) a legtöbb esetben, hogy alkatrészként adják tovább. 2. Black&decker??? Szerintem vegyél egy lakatot azt az izét meg... felejtsd el! ;) Kryptonit... (2024.03.04. 18:20) KTM Chicago v2
  • Ződ2000: @RÁJEN: Mondjuk a 959 egy elég stabil műszaki alap volt a Dakarra... :) (2024.02.19. 19:29) Válogatás a 80-as évek legnagyobb slágereiből Vol 2.
  • Utolsó 20

SWATever

RÁJEN 2010.06.23. 06:23

Könnyű dolgom van a SWAT-os Chevy Van bemutatásakor, mert porsche és pittlaren kolléga is leírta már róla, amit le lehetett, így most csak annyi a teendőm, hogy az én nagylábú példányomat is megmutassam. (A típusból egyébként a legújabb kiadások közül már szerepelt itt a sárga karbantartós változat, itt megnézhetitek, alul. De akár a bombás páncélautó is ide tartozik, ha jobban megnézzük a legfelső képet.) Szóval bigfoot Chevy Van:

A személyes vonatkozás e gép kapcsán mindössze annyi, hogy gyerekkoromban nekem is volt nagykerekű Chevy furgonom, de sajnos már nem emlékszem pontosan, melyik festéssel, talán a Matchbox Racing-es volt az. Alább pedig, jól megérdemelt habként a tortán, két másik SWAT-os járgány, cseppet elhasznált állapotban, de a gyűjteményből így sem hiányozhattak:

A bal oldalon látható nem más, mint egy Ford Box Truck, amely típus a MB berkein belül 98-as keltezésű, de ezzel a festéssel 2006-ban mutatkozott be, és minden bizonnyal az 1996-os rendkívül fantáziadús nevű Ambulance egyenesági, de egyben lebutított leszármazottja, amely egyébként már szerepelt a blogon. A másik pedig Hot Wheels, ha a kerekéből nem derült volna ki, és az benne az érdekes, hogy cseppet sem fekete, viszont kék. Nem, nem is ez benne az érdekes, hanem inkább az, hogy egy 1977-es castingról van szó, amely Letter Getter-ként debütált, de aztán Combat Medic, Delivery Van és Pit Crew Truck néven is forgalmazták. A fene sem érti...

Kisfilmek a nagyvilágból rovatunk következik a számomra abszolút bejövős, de úgy egyébként a súlytalan hollywoodi akció-limonádé kategóriába tartozó SWAT című film előzetesével, amelybe jól összeszedték a város összes szúrósszemű színészét, de csak olyanokat, akiknek van a nevében L-betű: Colin Farrell (3), Samuel L. Jackson (2, imádom a csávót), L.L. Cool J (3, szintén nagykedvenc), Michelle Rodriguez (2), Olivier Martinez (1, huh, pont befért, mázli):

Végezetül egy kis vicc, ami elég régi már, de ebben a posztban mindenképp el akartam sütni, mert annak idején könnyesre röhögtem magam rajta ("There's No Way I'm Going In There" - legjobb):

Legvégül pedig egy első blikkre mókás, de valójában ötletes kínai megoldás két kerékre. A magyar kollégák pedig itt. És ugye mindjárt megint péntek... Jók legyetek!

Címkék: matchbox police

10 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szirszarjaim.blog.hu/api/trackback/id/tr692098804

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mbx porsche · http://matchboxmemories.hu 2010.06.23. 08:02:46

Látom a Ford-nál dolgozott az alkesz filc rendesen ;-)

dancergee (törölt) 2010.06.23. 08:04:47

Nekem is pont az a verzió volt meg anno ami Neked.

Annyira nem szerettem az ilyen kerékkel szerelt autókat, mert a "gumi" többnél levált a "felniről".
Aztán olyan volt mintha defektes lenne, úgy meg nem igazán szerettem tologatni.
A Racingos Van-nál határozottan emlékszem, hogy valamelyik első kerékkel volt ilyen gond.

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2010.06.23. 08:17:16

@pman: Sajnos muszáj volt... De egyszer majd szerzek belőle egy szépet, elég ritka darab.
@dancergee: Nekem ilyen probléma sosem volt, bár csak két ilyen autóm volt régen. A másik a zöld, katicás VW volt, majd egyszer arról is írok posztot.

pittlaren · http://matchboxaddikt.blog.hu/ 2010.06.23. 08:36:37

Egy ilyen Ford Box Truck-ra én is pályázom. A Hw a maga "filigrán" módján is elég tetszetős.

Ha már Samuel L. Jackson: Az Unthinkable-t, már láttad?

pittlaren · http://matchboxaddikt.blog.hu/ 2010.06.23. 16:20:37

@RÁJEN: Jó film, bár elég kemény kérdéseket boncolgat...Az átlag amerikai nem akar erről tudni, - pláne látni/hallani- így borítékolható, hogy nem lesz kasszasiker. Elgondolkodtató film, teszi mindezt úgy, hogy mindeközben cseppet sem unalmas.

Dancergee · http://matchboxaddikt.blog.hu/ 2010.06.23. 21:08:56

szerintem az Unthinkable odabasz....megér maid itt is egy posztot.

pittlaren · http://matchboxaddikt.blog.hu/ 2010.06.23. 21:25:19

@dancerge: Különösen annak, akik VÉGIG is nézi :-) Amúgy igaz, posztot (róla) a népnek!

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2010.06.24. 09:06:15

@dancerge: @pittlaren: Nna, tényleg megnézem, de filmposztokkal el vagyok maradva, ezer éve akartam írni a Shutter Island-ről is, de nem jutottam odáig, pedig már a képeket is leszedtem hozzá.
süti beállítások módosítása