Ha eltévedtél volna

Kis kattintás, nagy öröm!

Címkék

ambulance (39) bogár (144) bond (26) burago (17) carspotting (782) cikk (6) coca cola (3) corgi (57) darda (2) dickie (3) dinky (5) ebay (7) eladó (16) ertl (3) film (183) filmhíradó (11) greenlight (8) grell (8) guisval (3) helikopter (21) hellókarácsony (17) honda (77) hot wheels (420) husky (1) ites (2) jada toys (8) játék (77) johnny lightning (32) kártya (5) könyv (9) lego (180) lledo (2) maisto (35) majorette (117) matchbox (462) mercedes (83) military (86) moszkvics (4) muscle (260) mustang (94) noname (59) norev (23) picasso (40) playart (6) police (238) polistil (12) realtoy (24) reklám (144) retro (869) revell (1) schuco (5) siku (72) solido (3) stahlberg (9) star wars (165) subaru (6) superkings (20) suzuki (8) taxi (23) tomica (90) toyota (10) vatera (8) volkswagen (372) volvo (123) vw (363) welly (16) wish (10) yamaha (9) zene (92)

Utolsó kommentek

  • RÁJEN: @Sam. Joe: Örülök, hogy tetszik, nekem is bejön, és hihetetlen, mennyire más az autó kiállása így. (2024.04.08. 18:43) Megvan az arany!
  • Sam. Joe: Teljesen jó!!! Teljesen kielégítő a szakmunka, jó a szín, szép a felni, és szerintem ez a ballonos kaucsuk pont hogy NAGYON jól áll neki! "Gute Arbeit, Soldat!" (2024.04.06. 14:25) Megvan az arany!
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: A rendőrök is ezt javasolták először, de megnéztem Rikárdó adatlapját, és olyan sittes kalandokról mesélt, hogy inkább nem mertem megadni neki a nevem és a telefonszámom - ezt elm... (2024.03.09. 20:41) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: @RÁJEN: hát ismerve a rendőrség működését... én valószínűleg bejelentkeztem volna vevőként és az átvételhez hívtam volna a rendőröket. Persze lehet, hogy csak postázva vállalta volna a nyomorult, ak... (2024.03.09. 11:09) KTM Chicago v2
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: Hát ne tudd meg, de pár nappal a lopás után feltűnt a bringám (megszokásból írtam így, holott már sajnos ugye nem az enyém) a marketplace-en, egy Rikárdó árulta elég kedvező áron,... (2024.03.08. 18:53) KTM Chicago v2
  • Utolsó 20

Volvo pick-up

RÁJEN 2010.06.25. 16:25

Ha valaki nem látta volna a használtautón, megmutatom én:

Ezt írja:

Eladó lenne a Pick up-om. Egy elég lerongyolt 240-es kombiból csináltam itthon úgyhogy nincs átépítési papír, egyebek. Minden alkatrésze táblalemezből, zártszelvényből készült nem úgy szedtem össze más tipusokból, ebből sejthető, hogy nem egy hétvége alatt szórtam össze. Festése nem szép mert pénzhiány lépett fel úgyhogy egy gyors neolux kúrát kapott és ráférne egy kárpitozás is. Meg kéne egy-két apróságot csinálni még(platódeszka, gyújtáskapcsoló, alvázvédelem) amúgy teljesen üzem és járóképes jógépkocsi, nem hajlik, csavarodik stb. Farmra show autónak vagy V8-cal gyorsulási versenyre jó. Magyar rendszám elintézhetetlen, a külföldi talán nem. Nekem nincs sem időm sem pénzem most rá és tárolni is csak csillaggarázsban tudom ezért eladó. Műszakis autó kicsi-nagy, kisteher, robogó, traktor, CO hegesztő csere, beszámítás érdekel. Hívj- írj! Válaszolok.

Szerintem ötletes, sok pénzzel és sok idővel ütőképes járgány faragható belőle, el is fogadnék egy ilyet. Persze kizárólag fehérperemes gumikkal :)

(Megjegyzés: van fent egy eladó Hachiroku is...)

Címkék: volvo picasso

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szirszarjaim.blog.hu/api/trackback/id/tr562109115

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása