Ha eltévedtél volna

Kis kattintás, nagy öröm!

Címkék

ambulance (39) bogár (144) bond (26) burago (17) carspotting (782) cikk (6) coca cola (3) corgi (57) darda (2) dickie (3) dinky (5) ebay (7) eladó (16) ertl (3) film (183) filmhíradó (11) greenlight (8) grell (8) guisval (3) helikopter (21) hellókarácsony (17) honda (78) hot wheels (420) husky (1) ites (2) jada toys (8) játék (77) johnny lightning (32) kártya (5) könyv (9) lego (181) lledo (2) maisto (35) majorette (117) matchbox (462) mercedes (83) military (86) moszkvics (4) muscle (260) mustang (94) noname (59) norev (23) picasso (40) playart (6) police (238) polistil (12) realtoy (24) reklám (144) retro (869) revell (1) schuco (5) siku (72) solido (3) stahlberg (9) star wars (166) subaru (6) superkings (20) suzuki (8) taxi (23) tomica (90) toyota (10) vatera (8) volkswagen (372) volvo (123) vw (363) welly (16) wish (10) yamaha (9) zene (92)

Utolsó kommentek

  • RÁJEN: @Sam. Joe: Örülök, hogy tetszik, nekem is bejön, és hihetetlen, mennyire más az autó kiállása így. (2024.04.08. 18:43) Megvan az arany!
  • Sam. Joe: Teljesen jó!!! Teljesen kielégítő a szakmunka, jó a szín, szép a felni, és szerintem ez a ballonos kaucsuk pont hogy NAGYON jól áll neki! "Gute Arbeit, Soldat!" (2024.04.06. 14:25) Megvan az arany!
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: A rendőrök is ezt javasolták először, de megnéztem Rikárdó adatlapját, és olyan sittes kalandokról mesélt, hogy inkább nem mertem megadni neki a nevem és a telefonszámom - ezt elm... (2024.03.09. 20:41) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: @RÁJEN: hát ismerve a rendőrség működését... én valószínűleg bejelentkeztem volna vevőként és az átvételhez hívtam volna a rendőröket. Persze lehet, hogy csak postázva vállalta volna a nyomorult, ak... (2024.03.09. 11:09) KTM Chicago v2
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: Hát ne tudd meg, de pár nappal a lopás után feltűnt a bringám (megszokásból írtam így, holott már sajnos ugye nem az enyém) a marketplace-en, egy Rikárdó árulta elég kedvező áron,... (2024.03.08. 18:53) KTM Chicago v2
  • Utolsó 20

Japó kopó

RÁJEN 2011.02.03. 09:00

Ugye még emlékeztek a nemrég mutatott japán rendőrnek festett Chevy-re? Na, az van, hogy szert tettem egy tesójára, amely ezúttal egy Impala, viszont ez csomagolás nélkül is megtekinthető - jobban mondva csak így:

Utánanéztem, és kiderítettem (amit múltkor nem), hogy a Majorette rendőrautóiból a japán Kabaya megrendelésére készültek ilyen "honosított" változatok, hasonlóan az amerikai Walmart-os Hot Wheels autókhoz például - vélhetően a vállalat rendelkezik akkora gazdasági erővel, hogy készíttethessen ilyen exkluzív darabokat. Akár legóból is. Kicsit olyan, mintha nálunk lenne külön Interspar-os sorozata valamelyik játék-gyártónak. A festéstől eltekintve nem különbözik a korábban is bemutatott társaitól, így nem írom le újra, amiket akkor leírtam. Helyette most inkább mutatok egy másik Majorette kisautót, amely már nem a japán piacra készült, cserébe viszont katonának öltöztették:

A karosszéria ismerős lehet innen, és a festését is láttuk már valahol. Az autót elég komolyan megemelték, de a Majorette kínálatában ez sem egyedülálló, mutattam már hasonlóan nagy lábon éló Toyotát korábban, erre is az igaz, ami arra: extrém módon jól rugózik! De míg egy erre hajazó megoldást a MB esetében nem kifogásoltam, itt meg kell tegyem: az összkép valahogy olyan szerencsétlen, nagyon nem életszerű. Talán ha az alja fekete lenne... Ennek ellenére megvettem, mert szerintem érdekes darab. Létezik még több fajta is ebből a sorozatból (ahogy egyébként a Kabaya-rendőrautókból is), de nekem ez a kettő egyelőre elég, nem tervezem mostanság újabbak beszerzését. Na szép napot, holnap végre péntek!

Címkék: police majorette

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szirszarjaim.blog.hu/api/trackback/id/tr542620504

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dancergee · http://matchboxaddikt.blog.hu/ 2011.02.03. 09:18:38

Ezen az Impala-n én is gondolkoztam. Illetve még mindíg megfigyelésben van. Kicsit a kereke rémisztő,nekem nagyon nagynak tünik alá.

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2011.02.03. 09:21:08

@Dancergee: Nekem a festése feledteti ezt a kis gyengeséget, ha pedig élethűt akarok, arra ott vannak a JL-ok :) Én nagyon megörültem neki, amikor láttam, ill. azóta is többször feltűnt mostanában, viszonylag baráti áron...

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2011.02.03. 09:25:20

@Dancergee: Eggyel jobb, tény. Szép ez az újabb felni, nagyon hasonló az egyik új MB-felnihez. Az is tetszik, egy Jaguaron mutattam nemrég.

pittlaren · http://matchboxaddikt.blog.hu/ 2011.02.03. 21:40:47

Tetszik az Impala.... a felnit leszámítva.

PMGabi 2011.02.03. 21:50:39

Nekem ez nagyon bejön!
A színe, a dizájnja, felnije, az ablak színe, minden...
Kicsit magasan áll, de ez Majo-betegség.
Grat hozzá!
Van vagy 6 ilyen Impalám, mind más változat, de egy ilyen még kéne! :)

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2011.02.04. 09:12:12

@pittlaren: Ah, a kényes ízlés... :P
@PMGabi: Na, ez a beszéd! Nekem is ez mát vagy az ötödik, mondjuk ezzel nagyjából be is zárult a kör.
süti beállítások módosítása