Ma van a napja, hogy a blogon másodjára jelenik meg egy Dacia. Oké, ez már nem az a Dacia, ami mindannyiunknak először ugrik be a név hallatán, hanem már valami egészen más. Főleg hogy ez inkább Renault.
Az egy kicsit furcsa szerintem, hogy Duster lett. Mert hogy a Duster név már egyszer használatban volt, igaz, nem egy városi ál-terepjáró kapcsán, hanem egy Plymouth izomautó viselte. Ezt így lehet? Fejlesztek gyorsan valami fost, és elnevezem RAJEN Espace-nak? Vagy mondjuk Torrente Countach-nak? Hm?
Jó múltkor mutattam egy Andros Corollát, na ez is ilyen jeges pályára fejlesztett versenyautó, és a leírtak alapján elég komoly is. Itt van róla videó is:
A Norev jó munkát végzett, de talán túl szorgalmas volt, és tett az autóra egy olyan ormótlan vonóhorgot, ami még egy hóágyút is képes volna elvontatni:
A remek (értsd: minőségi és élethű) festésű kisautó egyébként szépen rugózik, a hátulja még fel is nyitható, és ha ehhez még a 800 forintos árát is számba veszem, egyértelműen tudom ajánlani, hasonlóan a korábban mutatott Touargehez vagy Pajeróhoz. De egy kicsit magas, ültethették volna lejjebb. Sokkal. A legutóbbi börzén vettem amúgy, és szerettem volna mellé egy WTCC-s Daewoo-t Chevrolet-t is, de az pont nem volt. Végül két releváns carspotting, az egyik Budaörsről, a másik Zuglóból:
Kövezzetek meg, de nekem bejön, teljesen jó kiállású autó! Minden jót!
Utolsó kommentek