Ha eltévedtél volna

Kis kattintás, nagy öröm!

Címkék

ambulance (39) bogár (144) bond (26) burago (17) carspotting (782) cikk (6) coca cola (3) corgi (57) darda (2) dickie (3) dinky (5) ebay (7) eladó (16) ertl (3) film (183) filmhíradó (11) greenlight (8) grell (8) guisval (3) helikopter (21) hellókarácsony (17) honda (77) hot wheels (420) husky (1) ites (2) jada toys (8) játék (77) johnny lightning (32) kártya (5) könyv (9) lego (180) lledo (2) maisto (35) majorette (117) matchbox (462) mercedes (83) military (86) moszkvics (4) muscle (260) mustang (94) noname (59) norev (23) picasso (40) playart (6) police (238) polistil (12) realtoy (24) reklám (144) retro (869) revell (1) schuco (5) siku (72) solido (3) stahlberg (9) star wars (165) subaru (6) superkings (20) suzuki (8) taxi (23) tomica (90) toyota (10) vatera (8) volkswagen (372) volvo (123) vw (363) welly (16) wish (10) yamaha (9) zene (92)

Utolsó kommentek

  • RÁJEN: @Sam. Joe: Örülök, hogy tetszik, nekem is bejön, és hihetetlen, mennyire más az autó kiállása így. (2024.04.08. 18:43) Megvan az arany!
  • Sam. Joe: Teljesen jó!!! Teljesen kielégítő a szakmunka, jó a szín, szép a felni, és szerintem ez a ballonos kaucsuk pont hogy NAGYON jól áll neki! "Gute Arbeit, Soldat!" (2024.04.06. 14:25) Megvan az arany!
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: A rendőrök is ezt javasolták először, de megnéztem Rikárdó adatlapját, és olyan sittes kalandokról mesélt, hogy inkább nem mertem megadni neki a nevem és a telefonszámom - ezt elm... (2024.03.09. 20:41) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: @RÁJEN: hát ismerve a rendőrség működését... én valószínűleg bejelentkeztem volna vevőként és az átvételhez hívtam volna a rendőröket. Persze lehet, hogy csak postázva vállalta volna a nyomorult, ak... (2024.03.09. 11:09) KTM Chicago v2
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: Hát ne tudd meg, de pár nappal a lopás után feltűnt a bringám (megszokásból írtam így, holott már sajnos ugye nem az enyém) a marketplace-en, egy Rikárdó árulta elég kedvező áron,... (2024.03.08. 18:53) KTM Chicago v2
  • Utolsó 20

K-91

RÁJEN 2012.02.13. 10:00

Jó régen már mutattam egy olyat, mint amit most fogok, de ez mégis egy kicsit más. Legfőképp nem büdös. 1979 nagyon jó év volt a Matchbox életében, már ha az akkori kínálatot nézzük. A 75-ös sorból 8 db megvan, gyerekkoromban pedig megvolt a sárga K-11-es Dodge, felnőtt fejjel pedig beszereztem a Superkings rendőrségi és taxis Plymouth-t is, no és persze a kombi Volvót. Ezt a szekciót nem terveztem bővíteni, de van, hogy szembejön valami az emberrel, aminek lehetetlen ellenállni. Most legutóbb is ez történt, a vaterán feltűnt egy K-91-es Dodge Race Set, ami áll egy Plymouth Gran Fury vontatóból és egy két motorral megpakolt utánfutóból. Mínusz egy antenna. A nemrégiben posztolt katalógusból ezt az oldalt direkt ide tartogattam:

Durván 8 pénzt szántam rá, de megállt hatfélben. Égbekiáltó luxus volt ezt még így is beszerezni, ugyanis valójában semmi szükségem nem volt rá, de úgy voltam vele, hogy ha másnak nem, későbbi portékának vagy cserealapnak jó lehet, ennél mindenképpen többért el tudom majd adni, ha úgy adódna. Na ebből nem lesz semmi. A kifizetés után hívott az eladó. Elhaló hangon mondta szegény, hogy a csomagolás közben leejtette a vontatmányt, így az egyik motor spoilere (vagy idoma, nem tudom, hogy hívják ezt szaknyelven) sajnos eltört. De egyből felajánlott egy komoly kedvezményt, nagyon sajnálkozott - és teljesen korrekt volt. Mondtam, egye fene, ilyen van, több is veszett Mohácsnál. A feketeleves, hogy témánál maradjunk, azonban csak jóval ezután következett. Megérkezett a nagyon gondosan becsomagolt csomag, amelyből a kinyitás után nagy mennyiségű piros színű műanyagtörmelék hullott ki. Mint a por. A 32 éves műanyag vígan átvészelte az elmúlt 3 évtizedet egy padláson, de az utat Csepeltől Zuglóig már nem bírta, szétmállott. Lefényképeztem és elküldtem az embernek, aki erre a teljes összeg visszatérítését felajánlotta, de ezt nem kértem, végül 4 rongy engedményben maradtunk, amit annak rendje és módja szerint visszautalt. Nem mondom, hogy jól jártam, de legalább így kevésbé fáj. Mutatom akkor a katasztrófa túlélőit:

Az autóról sok újat nem tudok elmondani, szerepelt már sokfelé, és ez a szett végre az irdatlan vonóhorog meglétét is igazolja, amire remekül illik az utánfutó. A speckó futó speciálisan e két motor szállítását szolgálja. A motorok egyébként ismerősek lehetnek, ugyanezek fehér festéssel és némi plusz felszereltséggel rendőrként is jelen vannak (voltak) a Matchbox kínálatában. A Polizei Porschéhoz vettem is egy olyat anno Sam. Joe-tól. Ezek a motorok immár csupaszok, de a naked bike-stílus sem rossz, valaki ezekért van oda. Ülés nélkül azonban nem lehetnek valami kényelmesek. A Plymouth sem teljesen tökéletes, neki egy antennát kell nélkülözni, de más baja nagyon nincs. A motorok pedig valami ilyesmit mintázhattak:

Na jók legyetek, aztán óvatosan a motorokkal!

Címkék: matchbox superkings

11 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szirszarjaim.blog.hu/api/trackback/id/tr564019856

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pittlaren · http://matchboxaddikt.blog.hu/ 2012.02.13. 11:03:55

Parádés! Nagyon jó ez a szett, a motorok pedig - a nyereg hiányt leszámítva - szerintem jobban is néznek ki az idomok nélkül. Figyeltem én is az aukciót, meglepő, hogy nem volt nagyobb tolongás körülötte, látszik, tényleg válság-időket élünk....

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2012.02.13. 11:24:26

@pittlaren: Én is most visszafogtam a beszerzéseket, így ritkábban, de drágábbak is beleférhetnek... A rally-s Volvo-szett még a listán van, aztán SK-ből megint elég lesz. A mentős Volvót meg most megint nem akarom eladni. Furcsa ez.

mbx porsche · http://matchboxmemories.hu 2012.02.13. 13:23:52

Óóó vazz, kár szegény szettért, nem kímélte az élet.

pittlaren · http://matchboxaddikt.blog.hu/ 2012.02.13. 15:14:02

@RÁJEN: Ismerős szitu, ilyen identitás válságot élek át én is:) Szerintem jól tetted, hogy a Volvót megtartottad.

Hammer · http://car-pencil-etc.blog.hu/ 2012.02.13. 19:17:22

Jé, egy ilyen motorom van szólóban, idommal, üléssel!

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2012.02.13. 20:55:34

@mbx porsche: Hát igen, de igyekszem túlélni.
@pittlaren: Nem teljesen rajtam múlott.
@Hammer: Ami nyilván nem kell neked :)

Hammer · http://car-pencil-etc.blog.hu/ 2012.02.13. 21:10:00

@RÁJEN: Valóban. A fiamnak kell, vele bizniceld le ;)

misran 2012.02.14. 21:13:22

Jó kis szett. A kocsi a lényeg, idomokat meg majd túrsz hozzá valahol. Vagy 3D nyomtatóval csináltatsz. Kéket. Az lesz az unikum :).

Zsolt_T3 · http://modelautoworld.blog.hu/ 2012.02.15. 22:14:31

Az elődje pedig nálam van... :)

Más: kicsit babráltam a videómmal és szeretném ha megnéznéd...négy és fél perc, remélem van ennyi időd ;)
érdekelne a véleményed! Köszi

matchboxzsolt.blog.hu/2012/02/15/hot_wheels_rapid_transit_bus_1982

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2012.02.16. 09:08:52

@misran: Jó ötlet, elteszem ;)
@Zsolt_T3: Szerintem szuper profi! A sárga verzió beékelése zseniális, ha lesz valami nem fantáziamodell, és találsz valami értelmes mozgóképet róla, az is simán beleférhet! A főcím is, minden, nagyon rendben van. Grat!

Zsolt_T3 · http://modelautoworld.blog.hu/ 2012.02.16. 11:03:46

@RÁJEN: Húúú...köszi! Most kaptam egy nagy lökést és egy kicsit bátrabban fogok nekiállni. :)

Ma már kicsit játszottam a szerkesztő programmal, de későn olvastam a válaszod és nem került bele az eredetiről mozgókép...de ami késik nem múlik! ;)

matchboxzsolt.blog.hu/2012/02/16/norev_dacia_duster_modern_fakutya

Még egyszer köszi ezt a igen pozitív kritikát!
süti beállítások módosítása