Ha eltévedtél volna

Kis kattintás, nagy öröm!

Címkék

ambulance (39) bogár (144) bond (26) burago (17) carspotting (782) cikk (6) coca cola (3) corgi (57) darda (2) dickie (3) dinky (5) ebay (7) eladó (16) ertl (3) film (183) filmhíradó (11) greenlight (8) grell (8) guisval (3) helikopter (21) hellókarácsony (17) honda (77) hot wheels (420) husky (1) ites (2) jada toys (8) játék (77) johnny lightning (32) kártya (5) könyv (9) lego (180) lledo (2) maisto (35) majorette (117) matchbox (462) mercedes (83) military (86) moszkvics (4) muscle (260) mustang (94) noname (59) norev (23) picasso (40) playart (6) police (238) polistil (12) realtoy (24) reklám (144) retro (869) revell (1) schuco (5) siku (72) solido (3) stahlberg (9) star wars (165) subaru (6) superkings (20) suzuki (8) taxi (23) tomica (90) toyota (10) vatera (8) volkswagen (372) volvo (123) vw (363) welly (16) wish (10) yamaha (9) zene (92)

Utolsó kommentek

  • RÁJEN: @Sam. Joe: Örülök, hogy tetszik, nekem is bejön, és hihetetlen, mennyire más az autó kiállása így. (2024.04.08. 18:43) Megvan az arany!
  • Sam. Joe: Teljesen jó!!! Teljesen kielégítő a szakmunka, jó a szín, szép a felni, és szerintem ez a ballonos kaucsuk pont hogy NAGYON jól áll neki! "Gute Arbeit, Soldat!" (2024.04.06. 14:25) Megvan az arany!
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: A rendőrök is ezt javasolták először, de megnéztem Rikárdó adatlapját, és olyan sittes kalandokról mesélt, hogy inkább nem mertem megadni neki a nevem és a telefonszámom - ezt elm... (2024.03.09. 20:41) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: @RÁJEN: hát ismerve a rendőrség működését... én valószínűleg bejelentkeztem volna vevőként és az átvételhez hívtam volna a rendőröket. Persze lehet, hogy csak postázva vállalta volna a nyomorult, ak... (2024.03.09. 11:09) KTM Chicago v2
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: Hát ne tudd meg, de pár nappal a lopás után feltűnt a bringám (megszokásból írtam így, holott már sajnos ugye nem az enyém) a marketplace-en, egy Rikárdó árulta elég kedvező áron,... (2024.03.08. 18:53) KTM Chicago v2
  • Utolsó 20

Spyder

RÁJEN 2012.07.25. 08:00

Porsche-Boxster-Spyder-02s.jpgAmit hétfőn írtam arról, hogy nem nagyon követtem figyelemmel az új kisautó-megjelenéseket, az valójában az igazi autókra is igaz, a Porsche Boxster Spyder nekem teljesen új, senki nem szólt, hogy ilyen is létezik. Leragadtam még a réginél. Annyi baj legyen! És ennyit a modelltörténetről. A Hot Wheels jóvoltából azonban sikerült kisatírozni autós műveltségem e zavaróan fehér foltját, de aki hasonló hendikeppel küzd, annak összefoglalom a lényeget:

A 2009-es Los Angeles Motor Show-n mutatkozott be a kicsivel a Boxster S fölé pozicionált Spyder, amely 1,275 kilós súlyával a legkönnyebb volt a választékban. Az S-hez képesti mintegy 80 kilós megtakarítást legfőképp a bonyolult tetőmechanizmus eliminálásával érték el Stuttgartban, de kihajították a multimédiát és a légkondit is. Ez utóbbit nem teljesen értem, gyakorló kabriósként pontosan tudom, hogy egy lenyitható tetejű autóba is bizony jól tud jönni a plusz hűtés ("Apa, hidegíts...!"). A kidobált cuccok persze extraként kérhetők. A futóműn is szigorítottak egyet, illetve egy pettyet lejjebb is ültették a verdát, no és 10 lóerővel feljebb tornászták a hathengeres erejét. Két és fél éve forgalmazzák, de én még ilyet, bevallom férfiasan, sehol se nem láttam...

És most mutatom is kicsiben, fehérben:

IMAG0796.jpgIMAG0797.jpgIMAG0798.jpgIMAG0799.jpgÖsszességében tetszik. Ugyanakkor nagyon furcsállom, hogy ha előre jutott festék a lámpákra, akkor hátulra miért nem? Az összhatás egyébként valahogy tömzsibb a valóságnál, ezt a HW talán a plusz spoilerezéssel érte el, amit szerintem nem kellett volna, illetve a lehetőségekhez képest alul-kalkulált nyomtávval, de most már mindegy, ez van, ezt kell szeretni. A festés - leszámítva a fehér hátsó lámpákat - klassz, élethű, de egy kicsit hadd kukacoskodjak itt is, ugyanis érthetetlen, hogy a kopoltyúk miért maradtak kifestetlenül, ha már a kisautó oldalára úgyis ráment a tamponozógép... Hogy a szélvédő keretét nem fehérítették ki, azt nem bánom, fémből, gondolom, túl robusztus lett volna, az ilyen kifestések pedig előbb-utóbb lepattogzanak, szóval megértem a tervezőket... De a belseje oké, kellőképp részletes - ahogy azt a nyitott kisautóknál már megszokhattuk.

Porsche-Boxster-Spyder-01s.jpgÖrülök, hogy ezt is kihozták, jól esik néha európai modelleket látni a kínálatban... Gyorsan utánanéztem, de persze csak puszta kíváncsiságból, hogy mérik itthon a használt Boxstereket, és meglepve tapasztaltam, hogy már emberi áron is lehet kapni. (Ez amúgy a második meglepetés volt, mert egy ismerős kérésére Smartoknak is utána kellett néznem, na abból az alapverziókat már 6 kilóért utánavágják az embernek. Az se rossz.)

Címkék: hot wheels

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szirszarjaim.blog.hu/api/trackback/id/tr234671675

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sam. Joe · http://www.matchboxmemories.hu 2012.07.25. 10:18:11

Bevallom, nekem a Boxster sokkal jobban tetszik, mint a 911. Nem a Spyder, hanem úgy általában. Ha az ismerősöd komolyan érdeklődik Smart iránt, akkor keressetek meg az ügyeben emilben, ex-Smartosként van pár jó tanácsom autóvásárlás ügyben.

mbx porsche · http://matchboxmemories.hu 2012.07.25. 11:36:25

Már én is bezsákoltam, nagyjából egyezik is a véleményünk róla.

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2012.07.25. 12:22:25

@Sam. Joe: Nekem azért a 911 jobban, de ezen nem veszünk össze. A Smart-ügy még csak körvonalazódik, de majd továbbítom a kedvességed.
@mbx porsche: Ez most nem lep meg ;)
süti beállítások módosítása