Ha eltévedtél volna

Kis kattintás, nagy öröm!

Címkék

ambulance (39) bogár (144) bond (26) burago (17) carspotting (782) cikk (6) coca cola (3) corgi (57) darda (2) dickie (3) dinky (5) ebay (7) eladó (16) ertl (3) film (183) filmhíradó (11) greenlight (8) grell (8) guisval (3) helikopter (21) hellókarácsony (17) honda (77) hot wheels (420) husky (1) ites (2) jada toys (8) játék (77) johnny lightning (32) kártya (5) könyv (9) lego (180) lledo (2) maisto (35) majorette (117) matchbox (462) mercedes (83) military (86) moszkvics (4) muscle (260) mustang (94) noname (59) norev (23) picasso (40) playart (6) police (238) polistil (12) realtoy (24) reklám (144) retro (869) revell (1) schuco (5) siku (72) solido (3) stahlberg (9) star wars (165) subaru (6) superkings (20) suzuki (8) taxi (23) tomica (90) toyota (10) vatera (8) volkswagen (372) volvo (123) vw (363) welly (16) wish (10) yamaha (9) zene (92)

Utolsó kommentek

  • RÁJEN: @Sam. Joe: Örülök, hogy tetszik, nekem is bejön, és hihetetlen, mennyire más az autó kiállása így. (2024.04.08. 18:43) Megvan az arany!
  • Sam. Joe: Teljesen jó!!! Teljesen kielégítő a szakmunka, jó a szín, szép a felni, és szerintem ez a ballonos kaucsuk pont hogy NAGYON jól áll neki! "Gute Arbeit, Soldat!" (2024.04.06. 14:25) Megvan az arany!
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: A rendőrök is ezt javasolták először, de megnéztem Rikárdó adatlapját, és olyan sittes kalandokról mesélt, hogy inkább nem mertem megadni neki a nevem és a telefonszámom - ezt elm... (2024.03.09. 20:41) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: @RÁJEN: hát ismerve a rendőrség működését... én valószínűleg bejelentkeztem volna vevőként és az átvételhez hívtam volna a rendőröket. Persze lehet, hogy csak postázva vállalta volna a nyomorult, ak... (2024.03.09. 11:09) KTM Chicago v2
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: Hát ne tudd meg, de pár nappal a lopás után feltűnt a bringám (megszokásból írtam így, holott már sajnos ugye nem az enyém) a marketplace-en, egy Rikárdó árulta elég kedvező áron,... (2024.03.08. 18:53) KTM Chicago v2
  • Utolsó 20

Kisegítés

RÁJEN 2014.07.29. 08:00

Többen, többször kérdeztétek, na, mi van a Volvóval? Jelentem, működik, él és virul*. Ezt mi sem bizonyítja jobban, mint hogy csütörtökön nekem kellett egy kedves kollégámat kisegítenem, mert rajta hagyta a Mercin a világítást. Simán megoldottuk!

tibivel1s.jpgA végén még összemértük a férfiasságainkat, és kiderült, hogy az enyém szemmel látható mértékben (10-15 centivel) hosszabb! De csak szemből készült kép ;)

tibivel2s.jpgKiscsillagos megjegyzés: az igazsághoz hozzátartozik, hogy nem ment minden teljesen simán amúgy. Írtam korábban, hogy rendbe rakattam a féket, mert nem volt jó, de az új vákuumszivattyú megoldotta, illetve kapott új fékbetéteket is körben. Hát a szivattyú az egyik problémát valóban megoldotta, de nem mindent. A bal első egy kicsit néha még mindig befogott. Ez akkor eszkalálódott igazán, amikor úton voltunk Dunabogdányba a múlt (nem a most múlt, hanem a kettővel ezelőtti) hétvégén, és odafelé éreztem egyszer, hogy basszameg, megint befog, autó nem megy, büdös lesz, szar. De most már csak odaérünk! Odaértünk, szó se róla, de az utolsó két kilométeren nem volt fék, teljesen elment, úgy felmelegedett minden... Aztán ott strandolgattunk, nap végére szépen visszahűlt, de hazafelé ugyanezt eljátszotta, az Árpád-híd előtt ki is kellett állnom, úgy elkezdett füstölni. Végül persze hazajutottunk, a kézifék remek találmány, de ez nem maradhatott így. Visszavittem a szervizbe, megoldották: szétszedték, szétdrótkefézték az egész hóbelevanciát, összerakták, azóta úgy működik, akár az álom. Jó, hosszabb úton azóta nem voltam, de szerintem rendben lesz. Na minden jót!

Címkék: retro volvo

10 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szirszarjaim.blog.hu/api/trackback/id/tr636544331

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tomato77 2014.07.29. 11:17:40

Azt ugye tudod, hogy a kompenzálás elve alapján az autó hossza és ama bizonyos méret fordítottan arányos... :-)

Tomato77 2014.07.29. 11:32:42

A fék engem is szivatott már meg útközben. Gyula és Békéscsaba között egyszer úgy átforrósodott az egyik hátsó fék, hogy sugározta a hőt. Amikor vízzel hűtöttük, a víz gőzzé vált. Ha indulnék vele a Forma 1-ben, hamar üzemmelegre tudná melegíteni a gumit. :-) Valahogy vissza kellett vele menni Csabára, de este volt, és Gyulán nem volt lehetőség szétszedni, úgyhogy megoldást kellett találni. Gondolkodom, hogy leírjam-e, de végülis már régen volt, és azóta némileg megkomolyodtam, meg túl is éltem... Szóval motorolajjal kentem át a tárcsát, hogy minél kevésbé surlódjon, és minimális tempóban visszaértünk szerencsésen. Utána persze betétcsere, javítás. A porvédő gumikat időnként ellenőrizni kell, hogy ne jusson be a víz a munkahengerekhez, meg a fékfolyadékot is érdemes időben cserélni. Azóta kialakult paraként az autót néha üresben tologatom ide-oda. Ha el tudom tolni, akkor még nem szorult meg a munkahenger.

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2014.07.29. 12:02:34

@Tomato77: Persze, tudom, de volt ám Kispolákom is ;)
Ezt a szorulást én a piros lámpánál megálláskor szoktam tesztelni, hogy hagyom a végén nagyon lassan kigurulni, és a javítás előtt a végén mindig egy kis rántással állt meg még akkor is, ha nem nyomtam a pedált, most meg már nem, nem tudok olyan lassan gurulni, hogy a végén ne fékkel kelljen megállítanom. Innen érzem, hogy most jó. Ha az ilyen ki kísérletek során változik valami, tudom, hogy valami nem oké... (A Ventómmal ugyanígy szoktam tesztelgetni.)

románc cuvée 2014.07.29. 12:31:40

Hasonló problémát tud produkálni a főfékhenger is. Mindenesetre jó,h szimpla pucolással megoldódott.
Varnyú lámpák mikor kerülnek fel?

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2014.07.29. 12:36:17

@románc cuvée: Állítólag megnézték és az jó. A lámpák még ráérnek, van elég más teendő, ami sürgősebb, de ha fent lesznek, ígérem, megmutatom őket!

Rocko- 2014.07.29. 21:26:23

@Tomato77: a Peel P50-embe igen nehezen hajtogatom be minden testrészemet.

Tomato77 2014.07.29. 21:34:34

@Rocko-: Ilyen nicknévvel nem csodálom, bár az egyik "c"-t elírtad. :-)

Rocko- 2014.07.29. 21:37:10

@Tomato77: :((((
remélem a 16. interneten eltöltött évemben már nem lesz senki, aki ezt a poént elsüsse. :|

Tomato77 2014.07.29. 21:40:36

@Rocko-: Elnézést érte! Újszülöttnek minden vicc új.

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2014.07.30. 17:20:13

@Rocko-: @Tomato77: Szerintem abszolút ült a poén ebben a kontextusban ;)
süti beállítások módosítása