Ha eltévedtél volna

Kis kattintás, nagy öröm!

Címkék

ambulance (39) bogár (144) bond (26) burago (17) carspotting (782) cikk (6) coca cola (3) corgi (57) darda (2) dickie (3) dinky (5) ebay (7) eladó (16) ertl (3) film (183) filmhíradó (11) greenlight (8) grell (8) guisval (3) helikopter (21) hellókarácsony (17) honda (78) hot wheels (420) husky (1) ites (2) jada toys (8) játék (77) johnny lightning (32) kártya (5) könyv (9) lego (180) lledo (2) maisto (35) majorette (117) matchbox (462) mercedes (83) military (86) moszkvics (4) muscle (260) mustang (94) noname (59) norev (23) picasso (40) playart (6) police (238) polistil (12) realtoy (24) reklám (144) retro (869) revell (1) schuco (5) siku (72) solido (3) stahlberg (9) star wars (165) subaru (6) superkings (20) suzuki (8) taxi (23) tomica (90) toyota (10) vatera (8) volkswagen (372) volvo (123) vw (363) welly (16) wish (10) yamaha (9) zene (92)

Utolsó kommentek

  • RÁJEN: @Sam. Joe: Örülök, hogy tetszik, nekem is bejön, és hihetetlen, mennyire más az autó kiállása így. (2024.04.08. 18:43) Megvan az arany!
  • Sam. Joe: Teljesen jó!!! Teljesen kielégítő a szakmunka, jó a szín, szép a felni, és szerintem ez a ballonos kaucsuk pont hogy NAGYON jól áll neki! "Gute Arbeit, Soldat!" (2024.04.06. 14:25) Megvan az arany!
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: A rendőrök is ezt javasolták először, de megnéztem Rikárdó adatlapját, és olyan sittes kalandokról mesélt, hogy inkább nem mertem megadni neki a nevem és a telefonszámom - ezt elm... (2024.03.09. 20:41) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: @RÁJEN: hát ismerve a rendőrség működését... én valószínűleg bejelentkeztem volna vevőként és az átvételhez hívtam volna a rendőröket. Persze lehet, hogy csak postázva vállalta volna a nyomorult, ak... (2024.03.09. 11:09) KTM Chicago v2
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: Hát ne tudd meg, de pár nappal a lopás után feltűnt a bringám (megszokásból írtam így, holott már sajnos ugye nem az enyém) a marketplace-en, egy Rikárdó árulta elég kedvező áron,... (2024.03.08. 18:53) KTM Chicago v2
  • Utolsó 20

Oldtimerek Éjszakája

RÁJEN 2015.06.22. 08:00

A facebookra már írtam, de most ide is: a világ egyik legjobb rendezvényén vehettem részt, a Totalcar ugyanis összehozott egy különleges Parkoló Parádét tegnapelőtt a Múzeumok Éjszakája keretében a Hungexpón. A látogató autók a szokott helyen állhattak, a "kiállított" kocsik azonban bent, a pavilonok közötti árkádos részen voltak - de nem ám csak álltak, mert minden jelentkezőnek vállalnia kellett, hogy autóztatja a népeket. Ha korábban érkeztem volna (ami nem jöhetett össze, mert a kis családomat vittem a Rendőrmúzeum programjaira, de erről majd egy másik posztban írok), és tovább maradok, valószínűleg több érdekességgel utazhattam volna, így "be kellett érnem" hárommal, de három nem akármilyen verdával:

_dsc4112.jpg_dsc3938.jpg_dsc4055.jpgAz első egy Wankel-motoros NSU Ro80 volt, amivel két meglepetés ért: egyrészt hátul nagyon kényelmes epedás kanapén ülhettem, másrészt a cseppet sem idegbeteg tulaj úgy nyomta neki, hogy csak na, hiába OT-s a gép, mondta, ez erre való, utazzunk! Nagy élmény volt, a parkolóhelyünkre visszatéréskor még Winkler is átszólt a Cougarból, hogy szívesen cserélne egy körre, mert még sosem ült ilyen verdában. Aztán hirtelen elment a rükverc, de szerencsére később visszatért. Bogárba nagyon vágytam már egy ideje, pont amióta (kb. 12-13 éve) eladtam az utolsót is a háromból, Andrist is meggyőztem, hogy jó lesz, így azzal is mentünk egy kellemes kört. (A poszt képei egyébként mind tőle jöttek, én nem vittem gépet.) A tulaj itt már kíméletesebb volt, de nagyon hangulatosra sikerült a kis utazás a mexikóival - ebben is hátul ültem, de minden másodpercét nagyon élveztem, aki nem ült még Bogárban, mindenképp próbálja ki, a hátunk mögött duruzsoló boxer hangja felejthetetlen élmény. A végén még sikerült bekérni magunkat egy piros Hacsirokuba, ami konkrétan megkoronázta az estét, eszement jó volt, erősen rá is kívántam egy ilyen holmira... Volt egy-két okosság a kocsival, tehát jobban ment, mintha széria lett volna, a tulaj is küldte neki, meg is pörgetett egyszer-kétszer, én pedig igyekeztem kulturáltan szórakozni, mégsem járja, hogy egy negyvenes meglett férfiember kurjongasson a gyönyörtől ;) Pár járgányt még kipróbáltam volna, de így sem panaszkodhatom, aki kihagyta, talán jövőre pótolhatja, én tényleg csak bátorítanék mindenkit, hogy jöjjön el. Valószínűleg egy mezei Parkoló Parádén is meg lehet kérni a tulajokat egy kis joyride-ra, legalábbis ha engem kérne meg egy lelkes érdeklődő, nem mondanék nemet... És ezek is nagyon tetszettek még:

_dsc3949.jpg_dsc4088.jpg_dsc4114.jpgKöszönet a szervezőknek és a kivétel nélkül nagyon kedves és készséges sofőröknek is, nagyon-nagyon kellemes perceket szereztek! És a társaság is jó volt, sok ilyet még! (Andris további képei itt, Zaphod képei meg emitt.)

Címkék: retro volvo honda volkswagen bogár vw muscle military carspotting

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szirszarjaim.blog.hu/api/trackback/id/tr367561638

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása