Ha eltévedtél volna

Kis kattintás, nagy öröm!

Címkék

ambulance (39) bogár (144) bond (26) burago (17) carspotting (782) cikk (6) coca cola (3) corgi (57) darda (2) dickie (3) dinky (5) ebay (7) eladó (16) ertl (3) film (183) filmhíradó (11) greenlight (8) grell (8) guisval (3) helikopter (21) hellókarácsony (17) honda (78) hot wheels (420) husky (1) ites (2) jada toys (8) játék (77) johnny lightning (32) kártya (5) könyv (9) lego (180) lledo (2) maisto (35) majorette (117) matchbox (462) mercedes (83) military (86) moszkvics (4) muscle (260) mustang (94) noname (59) norev (23) picasso (40) playart (6) police (238) polistil (12) realtoy (24) reklám (144) retro (869) revell (1) schuco (5) siku (72) solido (3) stahlberg (9) star wars (165) subaru (6) superkings (20) suzuki (8) taxi (23) tomica (90) toyota (10) vatera (8) volkswagen (372) volvo (123) vw (363) welly (16) wish (10) yamaha (9) zene (92)

Utolsó kommentek

  • RÁJEN: @Sam. Joe: Örülök, hogy tetszik, nekem is bejön, és hihetetlen, mennyire más az autó kiállása így. (2024.04.08. 18:43) Megvan az arany!
  • Sam. Joe: Teljesen jó!!! Teljesen kielégítő a szakmunka, jó a szín, szép a felni, és szerintem ez a ballonos kaucsuk pont hogy NAGYON jól áll neki! "Gute Arbeit, Soldat!" (2024.04.06. 14:25) Megvan az arany!
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: A rendőrök is ezt javasolták először, de megnéztem Rikárdó adatlapját, és olyan sittes kalandokról mesélt, hogy inkább nem mertem megadni neki a nevem és a telefonszámom - ezt elm... (2024.03.09. 20:41) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: @RÁJEN: hát ismerve a rendőrség működését... én valószínűleg bejelentkeztem volna vevőként és az átvételhez hívtam volna a rendőröket. Persze lehet, hogy csak postázva vállalta volna a nyomorult, ak... (2024.03.09. 11:09) KTM Chicago v2
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: Hát ne tudd meg, de pár nappal a lopás után feltűnt a bringám (megszokásból írtam így, holott már sajnos ugye nem az enyém) a marketplace-en, egy Rikárdó árulta elég kedvező áron,... (2024.03.08. 18:53) KTM Chicago v2
  • Utolsó 20

Hitachi vs Toshiba

RÁJEN 2016.01.30. 08:00

bb2.jpgMa egy nem túl szakszerű összehasonlító poszt következik, aminek a két főszereplője egy Hitachi TRK-7800KE és egy Toshiba BomBeat7 (RT-S503D). Kezdjük ott, hogy a Hitachi a Jófogásról érkezett, a Toshiba a vateráról, előbbi lényegében hibátlan állapotú, kvázi napi használatból jött, ráadásul vagy 40 db régi magnókazettával, amelyek közül egyet sem tartottam meg :) Az utóbbi már messze nem makulátlan, az antenna törött, vagy inkább úgy mondom, letört, nincs is meg, de meglepő módon a magnó rész működik, bár a kazetta csévélése már eléggé nehézkes, illetve két „kapcsolósapka” hiányzik - persze ha azt nézzük, hogy az 1990 forintos kikiáltási áron sikerült elhozni, akkor ezek nem olyan súlyos problémák. Mindkettő saját hálózati kábelével érkezett, ami jó pont, a korábbiak közül volt olyan, amihez ezt pótolni kellett, igaz, csak pár százas tétel, de akkor is bosszantó, ha nincs. És akkor a képek:

img_0693.JPG

img_0694.JPG

img_0695.JPG

img_0696.JPG

img_0697.JPG

img_0698.JPG

img_0689.JPG

img_0690.JPG

img_0691.JPG

img_0692.JPG

Méret tekintetében a Hitachi jóval nagyobb, nehezebb darab, az ember azt gondolná, hogy mivel testesebb, sokkal jobban is szól, de nem egészen ez a helyzet, a kis Toshiba meglepően emberes teljesítményre képes, és még a hiányzó antenna ellenére is remekül, tisztán fogja be az FM rádióadók többségét. Kor, stílus és dizájn szempontjából nagyon hasonló a két készülék, ezek pont azok, amik nekem a legjobban tetszenek.

bb1.jpgÉs hát úgy tűnik, nem csak nekem, a kollégák körében is nagy siker az irodában a kis magnósarkom, már többen mondták, hogy előszedik a régi magnójukat egy kicsit nosztalgiázni... A két szereplő között nem hirdetek nyertest, mindkettő tetszik, nem tervezem eladni őket. Ja, mert nem mondtam, az első magnós posztban láthatók közül a kis Sharpot és a Panasonicot már eladtam, a D8514-es Philips sincs már meg, és nem bírtam ellenállni a gyors pénz csábításának, a hatalmas Siemens is elment már, utóbbi három az ebayen, összesen pont annyiért, amennyiért anno a Volvót vettem, szóval bőven maradt miből pótolni az űrt, amit hátra hagytak ;) Azóta pedig a január eleji posztban mutatott szakadt Philips és a Samsung is új vevőre talált, igaz, ez utóbbiak csak jóval kisebb nyereséget tudtak generálni, mint a komolyabb darabok, de legalább nem buktam rajtuk. És megvannak már a kiszemelt utódok is...

(A fotókon, ha valaki nem ismerte volna fel ezeket a kedves fiatalembereket, a kiváló Run-D.M.C. és a csodálatos Beastie Boys tagjai láthatók. A klasszikus felállásban már sajnos egyik sem létezik.)

Címkék: retro zene

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szirszarjaim.blog.hu/api/trackback/id/tr988146084

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása