Ha eltévedtél volna

Kis kattintás, nagy öröm!

Címkék

ambulance (39) bogár (144) bond (26) burago (17) carspotting (782) cikk (6) coca cola (3) corgi (57) darda (2) dickie (3) dinky (5) ebay (7) eladó (16) ertl (3) film (183) filmhíradó (11) greenlight (8) grell (8) guisval (3) helikopter (21) hellókarácsony (17) honda (77) hot wheels (420) husky (1) ites (2) jada toys (8) játék (77) johnny lightning (32) kártya (5) könyv (9) lego (180) lledo (2) maisto (35) majorette (117) matchbox (462) mercedes (83) military (86) moszkvics (4) muscle (260) mustang (94) noname (59) norev (23) picasso (40) playart (6) police (238) polistil (12) realtoy (24) reklám (144) retro (869) revell (1) schuco (5) siku (72) solido (3) stahlberg (9) star wars (165) subaru (6) superkings (20) suzuki (8) taxi (23) tomica (90) toyota (10) vatera (8) volkswagen (372) volvo (123) vw (363) welly (16) wish (10) yamaha (9) zene (92)

Utolsó kommentek

  • RÁJEN: @Sam. Joe: Örülök, hogy tetszik, nekem is bejön, és hihetetlen, mennyire más az autó kiállása így. (2024.04.08. 18:43) Megvan az arany!
  • Sam. Joe: Teljesen jó!!! Teljesen kielégítő a szakmunka, jó a szín, szép a felni, és szerintem ez a ballonos kaucsuk pont hogy NAGYON jól áll neki! "Gute Arbeit, Soldat!" (2024.04.06. 14:25) Megvan az arany!
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: A rendőrök is ezt javasolták először, de megnéztem Rikárdó adatlapját, és olyan sittes kalandokról mesélt, hogy inkább nem mertem megadni neki a nevem és a telefonszámom - ezt elm... (2024.03.09. 20:41) KTM Chicago v2
  • Mesterséges Geci: @RÁJEN: hát ismerve a rendőrség működését... én valószínűleg bejelentkeztem volna vevőként és az átvételhez hívtam volna a rendőröket. Persze lehet, hogy csak postázva vállalta volna a nyomorult, ak... (2024.03.09. 11:09) KTM Chicago v2
  • RÁJEN: @Mesterséges Geci: Hát ne tudd meg, de pár nappal a lopás után feltűnt a bringám (megszokásból írtam így, holott már sajnos ugye nem az enyém) a marketplace-en, egy Rikárdó árulta elég kedvező áron,... (2024.03.08. 18:53) KTM Chicago v2
  • Utolsó 20

Goldtimer-nap

RÁJEN 2016.05.13. 08:00

img_5164s.jpg

Május 7-én végre eljutottunk a budaörsi repülőtéren rendezett Goldtimer-napra, amely a régi autókról és a régi repülőkről szólt. A fenti képre kattintva elérhető egy rövid képes beszámoló, a továbbiakban pedig egy még rövidebb írásos. A budaörsi reptér gyerekkorom egy gyakran látogatott helye, az öregem ugyanis itt dolgozott jó pár évig, és nyaranta sok időt töltöttem ott nyári napközi táborokban, meg csak úgy vele is. Erről már írtam régebben. Pontosan tudtam, melyik repülőgépnek mi a feladata, melyik hangárban milyen munka folyik, milyen típus mire való, beülhettem a szerelés alatt lévő helikopterekbe, szóval elég sok élményt szerezhettem. A mostani rendezvényre csak úgy készültünk, hogy kimegyünk a kölkökkel, megnézzük, miket visznek ki, piknikezünk egy jót, fagyizgatunk, aztán haza. Hát ehhez képest miután elolvastam a programot, és láttam, hogy lehet sétarepülni is, elhatároztam, hogy ezt Milánnal nem hagyhatjuk ki, a Li-2-essel mindenképp fel kell mennünk. Itt van, hogy mi ez, és hogy miért érdekes. Ahogy a képekből is látható, összejött a dolog, bár amennyit fizetni kellett kettőnk 15 perces repüléséért, azért a WizzAir akciósan simán elvisz Londonba és vissza, mégis azt mondom, megérte! A gép nagyon szépen, igényesen fel van újítva belülről és kívülről egyaránt, beülve sem, de főleg a felszállás és a repülés közben nem érződött rajta, hogy úristen, mindjárt szétesik, masszív, megbízható hangulatot sugallt a repülő, nagyon tetszett. És nagyon kényelmes is volt, nem is volt hangos, minden percét élveztük a kölökkel, akinek egyébként ez volt az első repülése. 13 órakor mentünk fel, mert addig várólista volt, előtte és utána pedig folyamatosan nézegettük az autókat, motorokat, repülőket, utóbbiak egy részét leginkább fel- és leszállásuk közben, de olyan is volt, hogy fel lehetett mászni egy tűzoltóautóra, másol meg beülni egy versenykocsiba, szóval remek hétvégi program lett a kilátogatásból. A rendezvényre nem volt belépő, a parkolás is ingyenes volt, de nem is ez a legfőbb ok, hogy mindenkinek teljes szívvel ajánlom - hanem mert baromi érdekes volt az egész. Ha lesz jövőre is, ott a helyünk!

Címkék: retro volvo volkswagen bogár vw military carspotting

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szirszarjaim.blog.hu/api/trackback/id/tr78698082

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása